در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

زمزمه

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۷:۳۰ ب.ظ
شنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۱ . 20:31تو از من چه میخواهی؟

تو از راه چه میجویی؟

زمزمه میکرد خدا

فرشته ای از راه رسید

تکبیر گویان وستایشگر

شنید زمزمه ی خدا

به ناله نوا کرد

ای خدا

من میخواهم از تو جرعه ای عشق

میخواهم از تو ذره ای درد

خواهم عاشقی شوم سرمست

فدایت کنم هرروز پرتو عشقی

و دردی خوشایند درراه عشق تو

زمزمه را قطع کرد خدا

تو از عشق چه میخواهی؟

تو از درد چه میدانی؟

نگاه کن بنده هایم را

که چگونه دم به دم

زیرپا میگذارند ارزشمند عشقی  که دادمشان

دیگر  کسی مشتاق درد نیست

عشق ودرد گویی غریبه اند

دلم پردرد است فرشته

دلم پردرد است فرشته

بیشترشان فراموشم کرده اند

منی که عشق را نثارشان کردم

و درد را مدال لیاقتشان

وحال زمزمه هایی برایم مانده

پراز درد...

این نبود وفای عشقی که دادمشان

آه ای فرشته دوست داشتنی من

تنها لطفی که نکردمت

عشقیست که ندادمت

و درد عشقی....

لیکن خوشا به حالت

ای فرشته دوست داشتنی من

چرا که هیچوقت

عاشق نمیشوی که بینی چه میکشم...






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۰۸
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">