در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

رهایم کن

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۱، ۰۸:۳۰ ب.ظ
شنبه پنجم اسفند ۱۳۹۱ . 11:0

آه ای منطق یک لحظه رهایم کن

بگذار تمام لحظه هایم سرشار از احساس باشم

قضاوت های احساسی رابطه های احساسی زندگی احساسی

آن گاه شاید درک کنم که چرا این گونه اند مردم این روزگار

چرا اینقدر سخت شده اند در برابر خوبی؟

چرا ترجیح می دهندبرای اولین بار به گرگ اعتماد کنند

اما بعد از خوردن ضربه دیگر حتی سادگی را باور نکنند

بگذار اشک بریزم و ناله کنان معترض باشم 

که چرا باورم نمی کنند و چرا اعتمادم نمی کنند

که حتی حرفم را نیز به سو برداشت ترجیح می دهند

بگذار فراموش کنم که همه چیز تقصیر خودم است

....

به خدا ای منطق رهایت میکردم اگر

از نگاه ناامید شده خدا نمی ترسیدم

حتی با تمام این که سالهاست دوستت دارم@

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۴
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">