در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

بهم بگو چرا؟؟!!

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ
دوشنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۲ . 14:5یک روز ای دوست بهم بگو چرا؟؟!!

که چرا می دهی مرا حس بد؟؟!!

 که من گرچه نه مادیات داشتم و نه ظاهر و نه حتی زبانی  چرب و نرم

اما سعی کردم همواره با لبخند  حس خوب دهم تورا

لطفا فقط بهم بگو چرا؟؟!!

بهم بگو چرا بی آن که گویی نقصم را

هردم کنی برایم قضاوتی دائم و پیچی نسخه ای ثابت را

بهم بگو چرا نمیایی کنیم هردم شادی از سرشاری حسهای خوب خداوندی

بهم بگو چرا در دادن حسهای خوبت گزینشی عمل میکنی

نخواه باور کنم اسیر بازی زمانه گشته ای

نخواه باور کنم با سیاستهای کتیف روزگار عجین گشته ای

امروز دلم گرفته است ای دوست

در غیاب حس خوبت که هرچند خیلی وقت است غایبند حسهای خوبت

اما خیالت راحت ای دوست

زان که من نخواهم شکست

ازپس رسیدن هردم لطفهای زیبای خداوندی

چه در رویا چه در واقعیت که همواره از پس امید

و شکر گزاریم هردم در برابر این همه قشنگیهای پررنگ

اما چرا دروغ؟

در میکند..درد می گیرد جای خالی حس خوبت

ای بسا مثل الان...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۸
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">