در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

مزدوران نامرد

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ
یکشنبه بیست و سوم تیر ۱۳۹۲ . 19:7شادی را گرفتند ازم

کلی حرف موند در دلم

 نگویم که پاک بودم در هربند عمق بطن

اما نامردا صداقت که داشتم در هرلحظه ای که گذشت

به خیال  یک مقدار بیشتر چاپلوسی

فکر کردند می توانند بگیرند از من روزی

ای کاش می گفتند باید بری چون نداری هیچ اطلاعات

یا که یاد نمیگیری هیچ رقم اطاعات

ای کاش نمی سوزاندنم با دلایل نامعلوم

ای کاش می دیدند طراوت این دل بس مظلوم

هرچند که خدا می داند رضایتم از آن محل

پشتکاری خوب برای حظ آن محل

اما معادلات چیزی بود جز معرفت

سادگی کوله بارش را بسته است

که با وجدانی راحت روان شدم به بیرون

که روزی دست اوست و خویش  همواره پشت من

این چند روز هم بگذرد و ماند سیاهیش به ذغال

اما نباید فراموش کنم من هم ندارم زیاد تجربه و اطلاعات

نگویم باید نامرد بود و زیرآب زد

زان که بایدتلاش کرد  یاد گرفت و به پایمردی کمر بست

که یک روز دیگر نتوانند بگیرند از من طراوت را

که آن روز هست روز نشان دادن استعدادها

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۲
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">