در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

شوخی با خدا (2)

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ
شنبه نوزدهم مرداد ۱۳۹۲ . 1:29درساعت یک نصفه شب ، تاریکی مطلق شب

به نظر پیجامه پوشیده بود خدا

به هوای درد و دل  صدا کرد خدا جبرئیل را

وارد شد  جبرئیل بایک لیوان آب

و قرصی به نام قرص اعصاب

در حالی که نمیتونست جلوی خندش بگیره جبرئیل

گفت بیا قرصات واست اوردم خوش تیپ

این چندمین باره داری وارد  میشی و تیکه میندازی بچه پررو

هی من اعصاب ندارم تو هم رو اعصاب من رژه برو

بیا بشینیم یک دست شطرنج بزنیم

همینجوری دل همایونی را نیز خالی بنماییم

باز چی شده جناب خوشتیپ غرغرو

چند تا بنده آفریدی

خدایی قبول داری دهنشون سرویس کردی؟

خو  اره اون که طفلکا بعضیاشون حتی صداشونم در نیومد

نمونش همین روز پیش نامردا کشتند بنده ام منصور حلاج نام

که حتی موقع مرگ هم نیفتاد از لبش اسمم ، تازه آن هم با لخند

ولی نامردا بعضیاشون خیلی دیگه دهن سرویس ان

با اسم من مث آب خوردن سر مردم  شیره میمالند آن هم با لخند

تو هم که همیشه دل پری داری پروردگار ای بابا

نشد یک بار درست شطرنج بازی کنیم عجبا

خب پر میشود این دل هم شیطون بلا

آخر جنسش همان است که دادم به آدمها

دانم ای بزرگ پروردگار

ناسلامتی من هم دارم میبینیم از این بالا چند و چون این روزگار

اما گر من و تو نخندیم از کجا بیاوردند زمینیها مواد خام کارخانه تولید خنده

بیا پس طنز باشیم تا شاید نشیند بر لب آن پایینیها چیزی به اسم خنده

در ضمن یک روز باید بشینیم راجب نسل بعدی انسانها حرف بزنیم

آری یادت باشه که واست بگم

چه پیشرفتهایی خواهند کرد تو نسل جدید 

که خیلی هاشون چقدر قشنگ با استفاده از ابزارهای گوناگون می رسند به من

اما احمق ها خیلیاشون هم به اسم ظاهر چه جدی میگرند این دنیای زیبای ساخته دست من

پس تا اون موقع این کیش را داشته باش

بعدا به قول زمینیها برو تعریف کن واسه بچه محلهات

تو انگار نمیخواهی دست برداری از این کلیشه های مزخرف سریالهای ایرانی زمینی

آخ که نمیدونی چقدر خورد میشه اعصابم وقتی فکر میکنم چه پیشرفتهایی خواهند کرد و چه مزخرفاتی می سازند این آدمهای زمینی

ها؟نمنه؟مگه چی گقتم پروردگار

هیچی بابا فقط بیا زودتر تموم کنیم داستان را که اصلا حوصله ندارند خوانندگان این روزگار

آها باشه یعنی سمبل دیگر

ای یه چیز تو همین مایه ها

پس؟

طبیعتا مات

.

.

.

(پشت صحنه)

وا خیلی خنک شد که اینجوری

دفعه بعد من نیستم اگه بخواد باشه اینجوری

بابا قافیه کم آوردم اندکی

یعنی با این هوشی که بهت دادم انقدر نمی فهمی؟!!!!

آها از اون لحاظ؟


حالا بیا ادامه شطرنج ببینیم که برندست کی بازنده

باشه ولی جر نزنی نامرد مث دفعه قبل

آخه بچه پرروکه میکنی این گونه کل کل ، من اگه......

.............


((و این داستان دامه دارد.....))

 

پ.ن۱:خب بلاخره نوشته ای که قراربود دوپست قبل بزارم گذاشتم و بسی عذرخواهم بابت بدقولیم..امیدوارم ازش لذت ببرین.

پ.ن۲:اهنگ بانوی من از رضا یزدانی...خیلی دوس دارم این آهنگ چون یک آهنگ رمانتیک خاص و تصویری زیبا از احساس به نمایش درمیاره..امیدوارم مطلوبتون باشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۸
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">