در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

مسافر ایستگاه Stationary Traveller

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ
شنبه بیست و سوم شهریور ۱۳۹۲ . 21:10و من همچنان مسافر ایستگاهم

شاهد رفتن و گذر کردن مردم

کم کم شاید اسم مسافر را نیز ازم گرفته شود

اما بی شک من هنوز یک مسافرم

اگر بپرسی چرا؟

می گویم خودم انتخاب کردم این وضعیت را

همچون برخلاف مسیر آب شنا کردن را

بدون این که بخواهم کتمان کنم گندهایی که تا الان زدم را

میدونم میخوای بپرسی درد نمیکشی از این وسعت تنهایی

عادت کردم راستش

اما وقتی در گفتگو با مسافرهای دیگه می نشینم

آنها هم تنهایی ای دارند به وسعت یک عالم

هرچند حجم تنهاییشان را به وسعت تنهایی خویش نمیبینم

که ای بسا حتی طرف خود را بگیرم

اما ارضا می شوم از عدالت خداوندی

می دانی،درست است که سالهاست مسافری بدون سفر در ایستگاهی متروکم

اما من هنوز هم یک مسافرم و در انتظار سفر

هرچند که  مدتهاست مسافر ایستگاهم

آپلود عکس رایگان و دائمی

((درکیات من حاصل از گوش دادن آهنگ  Stationary Traveller  هرچند شبیه سازی واقعی با زندگی واقعی خودم رو در دستور کار قراردادم))

آهنگ Stationary Traveller  از آلبوم Stationary Traveller ساخته گروه Camel به سال 1984

پ.ن 1:مطمئن نیستم تو ترجمه اسمش اشتباه نکرده باشم اما اون هم صرفا چیزی بود که من برداشت کردم از آهنگ

پ ن 2:این عکس، عکس کاور آلبوم  Stationary Traveller  می باشد .

پ ن 3:لینک دانلود آهنگ واستون میزارم که اگه دوس داشتین دانلود کنین و گوش بدین.من که توصیه میکنم اگه گوش ندادین تاحالا حتما دانلود کنید و گوش  بدین و لذت ببرید(البته بستگی داره شایدم خوشتون نیاد)..اما توصیه میکنم اگه خواستین دانلود کنید و گوش بدین موقع خواب و زمانی که سکوت مطلق هدفون بزارید تو گوشتون و گوش بدین..تاثیرش دوبرابره.

لینک دانلود :

http://s2.picofile.com/file/7936215050/Stationary_Traveller.mp3.html




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۲
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">