در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

قشنگیهای لحظه

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ
دوشنبه یکم مهر ۱۳۹۲ . 15:59اولهای نماز ، فکر کنم رکعت اول و بعد سوره حمد شاید

پیش خویش گفتم خب دیگر نماز زودتر بخوانیم و بریم سریع پای پی سی

تشری زدم به خویش و گفتم ناسلامتی نماز است و وقت  اینجور فکرها نیست

در این میان اما ناگهان چیزی آمد به ذهن

تو خیلی وقت است در لحظه زندگی نمی کنی پیمان

تویی که شعارت همواره در لحظه زندگی کردن است

چرا از آن کار در همان لحظه لذت نمیبری؟

کاری که به هرحال داری انجامش می دهی

کاری ندارم که  گر نماز است باید با حضور قلب باشد نه از روی اجبار و عادت

متاسفانه  در لحظه هایت گم شده ای پیمان

فکر کردن زیاد هم شاید خوب نیست

که همش چه می شود بعد

قشنگیهای لحظه را از دست نده

در حین داشتن برنامه ریزی های بلند مدت و کوتاه مدت

همین.

((ثبت موقت در یکی از روزهای مردادماه 92))


پ.ن 1:نمیدونم چه حس کوفتی ایه احساس میکنم هروقت ثبت موقتی رو  علنی میکنم حالت صدا و سیما رو دارم که برنامه نداره برنامه های تکراری قبلا پخش میکنه..یعنی حس اعصاب خورد کن ها.....البته راستش در واقعیت اینجور که همین الان دارم به چند موضوع فکر میکنم ولی چون نمیتونم جمله بندیش کنم و جمع بندیش کنم  یا ثبت موقت میکنم و یا اصلا ثبت نمیکنم و میام از ثبت موقتهای قبلا ثبت میکنم..خداییش اصلا قصد سمبل ندارم که بخوام یک چیزی حتما ثبت کنم..ولی این حس کوفتی ولم نمیکنه.

پ.ن 2:هم نداریم..ها راستی ریاکارهم خودتونید..والا :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۳۱
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">