در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

در گیریهای یک بیش فعال با سایه اش (1)

چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ
پنجشنبه چهارم مهر ۱۳۹۲ . 11:55حاجی بیخیال، میخوای نقش آدم بد داستان باشم

باشه، اوکی، من که مشکلی ندارم

فقط بزار نقش لعنتیم ایفا کنم

چرا میخوای از داستان کلا حذفم کنی آخه؟

اصلا لعنتی مگه تو خدایی که میخوای هیچم کنی؟

اصلا با هیچ بودنم مشکل ندارم..آخه هیچم نقش خودش داره

من هیچ جور نمیتونی ساکت کنی

هیچ جور نمیتونی مهارم کنی

چرا؟واقعا نمیدونی چرا؟

چون هستم و میخوام که وجود داشته باشم..تا وقتی که هستم

ساده بخندم

ساده گریه کنم

ساده بالا و پایین بپرم

ساده عاشق بشم

ساده زندگی کنم

ساده هم بمیرم

چون نقش من این..ولو نقش یک آدم بد

سعی نکن جلوم بگیری..سعی نکن از داستان حذفم کنی

باور کن با نقش تو حتی نقش یک خدا مشکلی ندارم

تو باش همه چی

من به هیچم شکرگزارم حاجی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۳
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">