در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

شیطان عاشق

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ
شنبه ششم مهر ۱۳۹۲ . 12:14شیطان تنها فرشته ای که خدا بهش عشق را عطا نمود

پرسیدند ازش تو که تنها لایق عشق دانسته شدی از سوی خدا چرا دهن کجی کردی به خدا

گفت من فقط یاغی گری کردم  در عشق

باغی گری در  عشق جایز است وقتی عادت را اتفاق مسلم در آن دانی

ترد شدن از سوی او  ارزشش داشت واقعا؟

شماها نمی دانید ماندگاری در عشق چه بهشتی به وجود میاورد در درون

حال در بدترین آتش های سوزنده جهنم

چگونست که تو بندگانی را همواره مورد لطف و ستوه خداوند بوده اند را به ورطه گناه می کشانی..کسی که دم از عشقش میزنی

یادتان نرود که عاشق حسود است و من حسادت میکنم به مرتبه خیلیهایشان

که چه بسیارند کسانی که چقدر عاشق ترند از من نسبت به محبوب

...

پینکی:چه مزخرفاتیست با خود بلغور میکنی پیمان؟

نمی دانم..نمیدانم...شاید شیطان عاشق را بیشتر دوس دارم تا شیطان رجیم

پینکی:اما خود می دانی که ذات خدا منزه تر از این حرفهاست

میدانم میدانم..اما شاید اعطای عشق تنها اشتباه خدا بود...

پینکی:حرفها میزنی..خود بهتر می دانی که خدا کمال مطلق است و اشتباه هرگز..استغفرالله

استغفرالله

.

.

.

پینکی: اون شب داشتی مینوشتی دقت نکردم..چه جوگیر شده بودیم جفتمون :دی

آره..خخخخخخخخخخخخ

پینکی: حالا من بگو تو دیگه چرا رسمی حرف میزنی :))))))

تو از همون بچگیتم جو گیر بودی :خخخخخخخخخخ

پینکی: ای بابا...کصاااا....

اااااا....بیشعور مطلبم جدی بود اومدی گند زدی بهش :(

پینکی:خب عزیزم شاید بعضیا حوصلشون سر بره از این همه خشکی...همین که تا لان تنها موندی دیگه..ترشیده :دی

بچه پررو به من تیکه میندازی..باز بهت رو دادم.میخوای کلا بهت متن ندم....

برو بینیم بابا مالیدی

هااا؟

پینکی:...

شیطان عاشق

پینکی: :)

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۵
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">