در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

آدم با سادگی هیچوقت تنها نیست

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ
دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۲ . 13:34من برای چی دارم می جنگم؟

من می خوام برگردم خونه....

پینکی: می دونی که زوده..شاید خیلی زود..یعنی استغفرالله نمی دونم..دست خدا دیگه..هروقت اون بخواد به خونه برمی گردی

چرا من دارم واسه چیزی می جنگم که مال من نیست؟

چرا باید واسه بدست آوردن دختری تلاش کنم که مال من نیست؟

این همه سال..این همه سال

جبهه رو اشتباهی انتخاب کردی پیمان

به بهونه تنهایی شروع کردی به جنگیدن و بدست آوردن

یادت رفت زندگی فقط داشتن یک دختر کنارت نیست و شکست تنهایی

یادت رفت خندیدن خیلی راحت و میشه حس خوب داشت بدون هیچ کدوم از ضرورت های ساختگی

یادت وقتی با روزبه بودی و شاد حتی نداشتی هیچ رغبتی به اون زن شوهردار

شاید کمتر تلاش کردی برای پیدا کردن همجنس خوب با تعدادی بیشتر

نترس از قضاوت دیگران و در هر موقعیت و حالت تلاش کن واسه اون مسیرسالمی که خوب میدونی چیه

شاید بود شایدم نبود،یک روز  در دستت ، دست دختری که  از نظر روحی خیلی شبیه همین

چه از طریق دنیای مجازی چه از طریق دنیای واقعی ، به هرحال تعصب نداشته باش

نمی خوام روزی بیاد که بعد از 60 سال زندگی

به جای این که فراهم کنی وسایل لذت بردن از زندگی برای بچه هات

خودت احساس کنی که از زندگی هیچ لذت نبرده ای و در پی جبرانش باشی

زندگی در هرلحظه سرشار از حس خوب است و شادی و دیوانگی

چه با اوجی تنهایی و حتی غیرتنهایی

که اگر اعتقاد داشته باشی جز خدا هیچکس تنها نیست

مگر آن که بخواهی مدام خودت را لوس کنی و مدام از تنهایی بنویسی برای تحت تاثیر قراردادن دیگران

که شاید دوقرون هم کاسب شدی این وسط

دلم برای به آغوش گرفتن سادگی تنگ شده است ، خیلی وقت است به آغوشش نکشیده ام

کمبودش راحس میکنم وقتی وقتهایی ناخواسته اما ناخودآگاه دروغ می گویم

هرچند دروغ دروغ است چه خواسته چه حتی ناخواسته

راستش آدم با سادگی هیچوقت تنها نیست

زیرا سادگی آغوش دارد،آرامش دارد،زندگی دارد ، فیلم، موزیک، درخت،چمن، زمین،ورزش،و....

حال میدانم من برای چه دارم می جنگم؟

 می خواهم فقط خودم باشم

خیلی وقت است راستش کم دارم خودم را

با این حال اما من می خواهم برگردم خانه...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۰۷
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">