در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

دیدار به قیامت ، مرد من

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ
جمعه دوازدهم مهر ۱۳۹۲ . 0:0

باید برم....باید برم،این بازی لعنتی تموم کنم

.

.

.

امید..امید...قرار نشد التماس کنیم واسه چیزهایی که میخوایم...ولی نامرد اینجوری خیلی سخته..خیلی

آخه این بازی که تموم شده دیگه میخوای بری چی تموم کنی

من وابسته ام به تنهایی رویا....باید برم تکلیفم باهاش روشن کنم..باید برم دنبالش بگردم..باید پیداش کنم و کارم باهاش یکسره کنم..یا شکستش میدم یا میبازم

پس بزار منم باهات بیام..ما به هم احتیاج داریم امید

نمیتونم تورو با خودم ببرم رویا...اگه تو باشی نمیتونم پیداش کنم..اگه تو باشی نمیتونم بهت فکرکنم

چرا؟مگه بودنمون باهم پایان قشنگ این بازی نبود؟

نه میترسم از تکرار..میترسم از این که یک روز نگاهمون واسه هم تکراری بشه

یعنی یک روز برمیگردی؟

فکر نمیکنم...ولی مطمئنم تو اون دنیا واسه همیشه باهم خواهیم بود..مطمئنم..مطمئنم

دنیایی که توش خبری از تکرار نیست و تنهایی ای نیست که همیشه گریبانم بگیره.

مگه اون دنیا هم وجود داره؟

مگه خدا وجود نداره؟

فکرکنم

فکرکنم اون دنیا هم وجود داره

امید..،تو تمام مدتی که دنبال تموم کردن این بازی هستی، دختری هم کنارت خواهد بود؟

اگه یک روز نیاز جنسی پیداکنم آره حتما...اگه هم دلم هوس یک آرامش تکراری بکنه چرا..

یعنی واقعا عاشق هیچ دختری نمیشی؟

من یک بار عشق تجربه کردم..دیگه حوصله تکرار ندارم.

برو به سلامت

مواظب خودت باش

.

.

.

بابا بابا اونجا رو نگاه یک آقاهه ای رو زمین افتاده


((دیدار به قیامت ، مرد من - پینکی))

....

پینکی: هوم..نظرت چیه؟

نمیدونم به نظر یک جوری میاد..یک جوری تک بعدی..یک جوری تکراریه انگار

پینکی:آره خودمم از تکرارش میترسم..از این که لووس شده باشه..بچه گونست انگار

فکر میکنم هم واسه این که کاملش نکردی و حرفهای دیگت نزدی هنوز توش که بالطبع اگه تکمیلش کنی خیلی از کلمات و جمله ها تغیییر کنه و از این حالت دربیاد هم این که خیلی خواستیم داستان لو نره و سکرت گذاتیمش...وگرنه به نظرم حداقل ایده قشنگیه و جای کار داره

پینکی:ولی وقتی بهش فکرمیکردم همین تیکشم خیلی قشنگتر بود..نمیدونم چرا وقتی نوشتمش سرد شدم اینجوری نسبت بهش

خب همیشه همینجوریه..وقتی تو ذهن خیلی قشنگتر قبل این که بیاد روکاغذ..نباید نامید بشی..باید ادامش بدی تا بلاخره چیزی که میخوای بشه

پینکی:یعنی میگی نا امید نشم ازش؟

نه اصلا..حداقل من که پشتتم..تمرین دیگه..تمرین تمرین و تمرین

پینکی:اوهوم

اوهوم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۱
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">