در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

لطفا،چند دقیقه،نترسیم...

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ
چهارشنبه بیست و چهارم مهر ۱۳۹۲ . 20:50عماد:میدونی راجبت چی فکر میکنم؟

ررومینا:نه چی فکر میکنی؟

عماد:فکر میکنم تو دنیای خودت هرگندی میخواستی زدی ولی هیچوقت ازشون پشیمون نیستی چون توشون بزرگ شدی باتجربه شدی آدم شدی..و یک روز میخوای فقط زندگی کنی بدون هیچ گند زدنی

رومینا:نمیدونم شاید

عماد:حالا میدونی راجب خودم چی فکر میکنم؟

رومینا:نه چی فکر میکنی؟

منم کسی هستم که تو دنیای خودم گند زیاد زدم ولی ..هرروز احساس میکردم که فردا دیگه گند نمیزنم ولی هر دفعه یک گند جدید با ظاهری جدید زدم..ولی هنوز امیدوارم که فردا دیگه گند نزنم...روزی که بخوام یک زندگی سالم و خاص داشته باشم

رومینا:جالب!

عماد:حالا میدونی راجب خودمون چی فکر میکنم؟

رومینا:حتما میخوای بگی ما خیلی به درد هم میخوریم

عماد:واسم مهم نیست تو واقعیت جریان جیهیا چی پیش میاد...ولی من حداقل دوس دارم تو رویا نقص هایی که وجود داره...مانع هایی که وجود داره...درنظر نگیرم..فقط باتو باشم..یک زندگی خاص داشته باشم . با کسی که از هرکسی بیشتر میتونم بهش اعتماد کنم بهش..با کسی که فقط به فکر زندگی و فقط رویاش این که با یکی مث من باشه..میخوام با کسی باشم که  با این که از گندهای هم خبرداریم...باز هم آزاد باشیم

چون بیشتر از هرکسی میتونیم به هم اعتماد کنیم.

رومینا:رویای قشنگیه..کاش واقعیت بود...اوکی من برم عصر با نیما کافی شاپ آرزو قراردارم

باشه خوش بگذره..خداحافظ

قربونت..خداحافظ


((لطفا،چند دقیقه،نترسیم - پینکی))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۳
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">