در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

مارا به سرماخوردگی جهان خوار

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ
چهارشنبه بیست و نهم آبان ۱۳۹۲ . 12:7باز یکسال گذشت و جیره سرماخوردگی ما شروع شد...من که میدونم کصافط تا خود آمپول به خوردمون نده بیخیال نمیشه

حالاش اونش به جهنم...کلی فکر مور مور میکنه که بیان رو تیریپ نمایش ولی همین که میای بنویسیشون توانایی نوشتنشون و انسجام دادن بهشون نیست....طوری کفرت درمیاد که اصن خیلی در میاد

وای خدایا من سلامتیم میخوام...البته نه که حالم اونقدر بد باشه یا شاکی باشم یا خداییش الحق و الانصاف(چقدر زمخمت چشیدم واسه نبشتنش :دی) معمولا واسه ما انسانهای فراموشکار و قدرنشناس لازمه که قدر سلامتی که بهمون دادی بدونیم...ولی خب دارم واست عشوه خرکی میام دیگه...یه دونه پیمان خان مونگول نشان که بیشتر نداری...بعله

ولی خب جدا از شوخی بشه که صلاح بدونی و برگردونی عزیزدلمان را(حالا کاری نداریم که تقصیر خودم بوده دیگه)....دلم نوشتن میخواهد اونهم خیلی....آدم جدا از داشتن درد و عوض شدن طعم چیزهایی از جمله آب دیگه سختش می باشد مور مور نوشتن را تحمل کند

خب دوستان گرامی تا مخ  بنده که اینطور مواقع فراخ می باشد و کمتر دنبال فکر می رود(در واقع اینجور که درک کردم نامرد میگیرده کلمات رو هم جیره بندی میکنه) صداهای بد از خودش در نکرده توجهتون رو به چند تیکه طنزآلود که دوتاش از پیج دوستان خوبم از فیسبوک و یکیش از پیج شهریوریهای فیسبوک کپی کردم..جلب می نمایم.ما که بسی خندیدیم و لذت بردیم..گفتیم شما نیز در اندراحوالالتان خنده را به جولان درآورید...تا روز دگر که امید است بسی بهتر گشته باشیم حداقل در حد نوشتن پس همه با هم میگ میگ....

......

گوگل: من صاحب همه چیم
ویکی پدیا : من همه چیو میدونم
فیس بوک : من همه رو میشناسم
اینترنت : من نباشم، شماها هیچی نیستید




برق : زر اضافه نزنید !

از پیج شهریوری ها

......................................
عروس خانم چیکاره ن؟

معلم هستن. 

به به! معلمی شغل انبیاست! معلم چی هستن حالا؟
رقص عربی!!!!

.....................................

رینگ رینگ....
کوشا جان دوست دخترت
+دوس دخترت؟؟؟
-آره از وقتی که رفته کانون با خواهر پشتیبانش ریختن روهم
+فایده ای هم داشته؟
-آره میبینی که دیوث تر شده

...................................

پی نوشت 1:با آرزوی نخوندن این مطالب در قبلا و خندیدنتان در حالا....ما هیچ مسئولیتی را در قبال نخندیدنتان برعهده نمیگیریم..ضمن این که به قول معروف هم دوتا عمه داریم هم به روح اعتقاد داریم..بعله

پی نوشت 2 :همونجور که می دونید پی نوشت دوس دارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۸
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">