در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

آخر تو کجا رفتی؟

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ
دوشنبه بیست و پنجم آذر ۱۳۹۲ . 23:5از موضوعی بچه گونه،شاید بچه گونه،عصبانی و ناراحت شدم و حتی یک پست نوشتم،تقریبا کامل

ولی پینکی عزیزم مث همیشه بازآرومم کرد،مانع ثبت پست شد و من دعوت به گوش دادن این آهنگ کرد که همیشه رو دسکتاپم

راستش قبلا هم میخواستم این آهنگ بزارم واستون ولی فرصتش نشد،فکر کنم

این آهنگ که با دکلمه هایی همراه است،به جرات میشه گفت تو دکون هر عطاری پیدا نمیشه

به جرات میشه گفت خاصه

این اهنگ ازمجموعه آهنگهای یک فیلم(sound track) هست که ازرامینگرفتم

فیلم مربوط به زمان هجوم مغول هاست به ایران،و رفتن شمس از پیش مولانا

کشته شدنش و مولانا که بیخبر راهی ناکجا آباد شد برای پیداکردنش

این اهنگ سنتیه،باصدای همایون شجریان و  بهزاد عبدی

اگه سنتی دوس ندارین توصیه میکنم دانلود نکنید و گوش ندید،شارژتون بیخودی به هدرندید

اما در کل در زمان اعصاب خوردی خیلی وقتها،سنتی و کلاسیک آروم میکنه ادم،البته نه همیشه واسه من که اینجوریه

لینک دانلود آهنگم همین پایین،و اسم آهنگ هم:قتل شمس،آخر تو کجا رفتی؟

این

گاهی وقتا آروم شدن با این اهنگها و نزدن حرف از روی حرص،تو بعد احساسیش انتقام گرفتن از اون موضوع که ناراحتت کرده.


پ.ن:اتفاقا الان داشت نود یک قسمت واسه چرایی نیومدن هوادارا به ورزشگاه های فوتبال پخش میکرد،یاد همین مسئله ای که اعصابم خورد می کرد افتادم و یجورایی نمیدونم چرا باهاش احساس نزدیکی کردم.خدا هممون عاقبت به خیر کنه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۴
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">