در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

خدا حافظ که نه اما فعلا،خدا پشت و پناهتون

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۳۱ ب.ظ
سه شنبه پانزدهم بهمن ۱۳۹۲ . 10:11در حدود کمتر از 4 ساعت دیگه من این خونه رو به مقصد بندر عباس با اتوبوس و در آستانه 25 سالگی ترک می کنم

چند سال پیش که بین خانواده نشسته بودم و طی یک بحثی هیجانی گفتم من 24 سالگی این خونه رو ترک می کنم،شاید خیلی مطمئن نبودم که این حرفم عملی بشه،اما خب داره عملی میشه

جمله من دارم خونه رو ترک می کنم شاید تو دوران گذشته یا حتی تو خارج از ایران و کشورهای غربی جمله عجیبی یا بزرگی نباشه اما تو این دوران اونم وقتی ازدواج نکرده باشی و تو جیبت هم فقط 40 هزار تومن بیشتر نباشه

خب جمله بزرگیه،و من از بزرگی کارم با خبرم و خودم آمادش کردم،به قول خارجیا This is My Way،من دارم میرم به جستجوی سرنوشت و البته جدال باهاش

تو کلمات خیلی قشنگن،یا مثلا وقتی دو سه تا از بچه ها میگن خوش به حالت میری و مستقل میشی و خیلی امیدهای قشنگ دیگه،فکر می کنم اونها و البته خودم فقط به قسمتهای قشنگش فکر میکنن و البته رویایی،و کسی سختیاش در نظر نمی گیره،سختی هایی که دیده نمیشه یا نمیدونن، مث سروکله زدن با مافوق که فقط به خاطر چیزهای الکی مافوقته و بهت دستور میده یا.....

اما خب من همه سختی هارو به جون خریدم و میخوام که خودم محک بزنم

امیدوارم تو این محک مث حرفهام قوی باشم و هیچوقت دست از اهدافم نکشم

خب وقت زیادی واسه تشریح بیشتر نیست و خب البته مث همیشه حوصله شماها هم هرچند که همیشه بهم لطف داشتین زیاد نیست :دی

من دارم میرم دوستهای خوبم،نمیدونم وضعیت نت اونجا چیجوریه اما خب بدون شک نت که داشته باشم مرتب میام،اما خب گاهی وقتا میرم کافی نت و هر از چندگاهی سعی می کنم باهاتون در ارتباط باشم

در بهترین حالت میتونم تخمین بزنم که حداقل یک ماه دیگه نت تو خونه نداشته باشم و مرتب نمیتونم بیام،اما خب باید ببینم چی میشه،خدا میدونه

در ادامه اهدافم مینویسم واسه خودم که همیشه یادم بمونه و واسشون بجنگم:

اهداف بلند مدت:

1- ادامه تحصیل و کسب دکترا و ....

2- ازدواج

3-کسب جایگاهی هنری 

4-کسب جایگاهی ورزشی

5-حفظ مسیر ناکجاآباد و جستوی معرفت

برنامه های کوتاه مدت بعد از داشتن پول:

1-خرید کتابهای لازم واسه ارشد در رشته ای که بورسیه شود

2-رفتن به کلاسهای کارگردانی و فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی و نویسندگی درکل

3-برنامه چیدن واسه استخر مفته :دی البته اگه مفته باشه دیگه پولی نیست

4-خرید گیتار الکتریک و یادگیری نوازندگی گیتار الکتریک و آهنگسازی- در صورت امکان امیدوارم سه تار نیز هم

5-فعالیت در ورزش های فوتبال،فوتسال حالا در هر سطحی شد

6-بدنسازی در حد مطلوب نه کشتن خویش :دی

7-ایجاد یک کار دوم در خانه بادر آمدی  حدود حداقل 500 600 هزار تومن-حتی اگر لازم شد رفتن به کلاسی مربوطه

..........................................................................................

خب دوستان گلم مواظب خودتون و عزیزهای زندگیتون باشین

ایشالا همیشه شاد و موفق و پیروز باشید و جز خدا به کسی تکیه نداشته باشید

اگه عصر و شب هم ندیدمتون،عصر و شبتون هم بخیر(به قول اون فیلمه البته :دی)

پس فعلا میگ میگ

به امید خدا و به لهجه سنجد(خودتون تو ذهنتون یادتون بیاد :دی) من برمیگردم....


پ.ن:نظرات تاوقتی باشم تایید می کنم،هروقت رفتم بندر و  البته کا فی نت بقیه رو تایید می کنم و جواب میدم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۴
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">