در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

گنگی

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ
شنبه بیست و هشتم شهریور ۱۳۹۴ . 21:47بلااگفا داغون شده

منطقیش این که منم مث خیلیا کوچ کنم

منطقیش این که موندن به پاش اهمیت نداره

شاید میخوام نقش این قهرمان هارو  ایفا کنم

که همه میرن و فقط اون میمونه تا سرزمین حفظ کنه

چه مزخرفی دارم میگم؟جنگه مگه؟اصن چه ربطی داره؟

جوگیر

ولی خب با تموم علاقه ای که به محیط به روز بلاگ دارم

نمیدونم چرا دعوتش نمیپذیرم

دوس دارم بمونم،بی تفاوتم انگار

ولی نه نیستم،هردم چکش میکنم درست شده باشه یا نه

ولی حتی وقتی درست میشه هم نمینویسم

نمیدونم چرا

میخواستم واسه تولدم بنویسم،ننوشتم

با عکس اونم

میخواسم شعر بنویسم

ننوشتم

داستانک

ننوشتم

رویاها

ننوشتم

حتی روزمرگی هم

ننوشتم

دنبال دلیلشم نیستم

فقط دوست دارم یک داستان جدید شروع کنم

و بعدش اولین فیلمنامه

دفتر جدیدی که گرفتم بنویسم

دفتر کمتر جدید که قراره یک کتاب بشه واسه مادر

چقدر دوس دارم بنویسم

ولی نمینویسم

مثل یک آب راکد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۷
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">