در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

بازی زیبای رویاها

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۵۹ ب.ظ

و خداوند بازی می کند و بازی خویش هم ادامه

گاهی وقتا آن طوری می شود که فکر می کنید

و گاهی وقتا نه،آن طوری نمی شود که فکرش را می کنید

گاهی وقتا خوب می شود آن طور که فکرش را هم نمی کنید

گاهی وقتا بد می شود هم آن طور که پیش بینیش نمی کنید

گاهی وقتا فکر می کنید تمام شده بازی

حال پایان بازی با کیفیتی عالی،حال پایان بازی با افتضاحی تمام

و خدا لبخند می زند و می گوید ساده اید

چرا که این بازی تنها یک بازی از هزاران بازی ایست که قرار بوده تمامش کنید

بازی زیبای رویاها

گاهی وقتها خسته اید و نمی خواهید ادامه دهید

بازی اما ادامه پیدا می کند

گاهی وقتا جلویید و می خواهید زودتر تمام شود

بازی اما ادامه پیدا می کند

گاهی وقتاعقب  و نیازمند وقت بیشتر

بازی اما ادامه پیدا می کند

ادامه پیدا می کند تا متوجه شوید نباید هرگز دست ار رویاها برداشت

دست از تلاش،دست از امید،ای بسا

دست از جستن ارزش ها

باید به بازی ادامه دهید تا بفهمید هربازی محکیست برای لذت بردن زندگی و البته محاسبات پیچیده خدا

باخت و برد نه اما آن است در نظر خدا،که در نظر انسان

سالها می گذرد و خدا بازی خویش را با انسان ادامه می دهد

ادامه می دهد تا مطمئن شود

آری کفر نیست اگر بگویم خدا هم مطمئن می شود

مطمئن می شود از نبودن هیچ بهونه

و البته در حین مطمئن شدن لذت هم می برد

کیست که نداند خدا بیننده ثابت و پراسترس و هیجان تک تک بازیهای تک تک بنده هایش است

این چنین ادامه می دهد بازی کردن با رویاهای بنده هایش را

تا مرگ

مرگ اما دیگر بازی نیست
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۷
پیمان

نظرات  (۸)

۱۸ آبان ۹۴ ، ۰۸:۰۴ علیرضا صادقی
اگر اشتباه نکنم قسمت نظرات رو تازه فعال کردین.. موفق باشین..
پیمان جان من بازی رو قبول دارم ولی با ی تفاوت.. اینکه خدا بازی نمیده.. خودمون تصمیم می گیریم که ادامه بازی رو عوض کنیم یا نه.. هر تصمیم حتی خیلی کوچیک و کم اهمیت باعث میشه بازی تغییر کنه.. این ما هستیم که بازی می آفرینیم.. خدا هم شرایط تغییر رو برامون فراهم میکنه..
ولی آخرین بازی ( مرگ ) دست ما نیست.. زمانیه که وقت بازیمون تموم میشه..
پاسخ:
راستش اون اولش یک سوتی دادم چون اشنا نبودم با تنظیماتش و فعال نبود
الان یکم دستم اومده و فعالش کردم خخخ مرسی لطف دارید
دقیقا اون خطهای اخر گفتم خدا خودش با استرس میشینه نگته میکنه این بازی..میدونه چی میشه ولی باز منتظره بندش تغییر ایجاد کنه..صد در صد که میتونیم تعیین کننده نتیجه بازی باشیم
کاملا باهات موافقم..مرسی از نظر خوبت
اره و فکر میکنم مرگ کلا دیگه بازی نیست و پایان
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۵:۳۸ روزمرگی ...

در نظر واکردنی طی شد بساط زندگی

چون شرر در نقطهٔ آغاز بود انجام ما


طفل بازی‌گوش، آرام از معلم می‌برد

تلخ دارد زندگی بر ما دل خودکام ما...

صائب


سلـام دوست من :)

وبلاگ جدیدتون مبارک :)) (البته با تأخیر :| )

پاسخ:
بسیار شعر چجالب و به جایی بود جناب روزمرگی..ممنون از لطفتون و حضورتون
سلام دوست مهربان
مرسی..البته تاکیید میکنم وبلاگ اصلی و خانه اصلی من اونوره و این وب نقش خانه دوم و جایگزین داره در صورت مشکل داشتن اون وب
سپاسگزارم

خدا کنه بازی رو با قاعده هاش و درست بازی کنیم....
پاسخ:
امیدوارم..چون روز به روز با گذرعمر حساس تر میشه
۱۹ آبان ۹۴ ، ۲۲:۱۳ روزمرگی ...
عرقتون به بلاگفا ستودنیه :))
خود من هم محیط بلاگفا رو بیشتر دوست داشتم و دارم.. اما مشکلاتش رو اعصاب میرفت دیگه!

خواهش میکنم دوست بزرگوارم :)
پاسخ:
خخخ خواهش میکنم..خانه اول همیشه چیز دیگست :)
اره قبول دارم..ثباتش از دست داد

بسی لطف دارید :)
سلام جناب  موفق شدم...روز خوش...
پاسخ:
سلام خوبی؟
موفق به چی؟ببخشید متوجه نشدم
موفق به حضور در این وب...
این بازی تموم نشد :))
مبادا کشیده وقت اضافه :))

منم با نظر آقا علیرضا موافقم.
خدا هیچوقت بنده هاشو بازی نمیده بلکه ماییم این بازی به جریان می اندازیم.
شاید بازی به یه نوعی به امتحان های خدا مربوط بشه که هر کدوم از بنده هاشو امتحان میکنه 
ولی بازی نمیده.


+ در ضمن سلام عرض شد :)
میشه پست جدید بزارین یا همچنان میخواین این بازی رو ادامه بدین که برسه به پنالتی:))

پاسخ:
نه خو یک پست بود خخخ :)
نه وقت اضافه نداره معمولا..شاید کشید..خدا میدونه خخخ

منم در جوابم تاییدشون کردم و البته از نگاهی دیگه واسشون توضیح دادم و امیدوارم شما هم موافق باشین باهام :)
بازی دادن نه به منظور سرکار بودن..بلکه در راستای منظور اهداف و اصول آفرینش :)

سلام خخخ
خیر در تدارکش هستم ایشالا :)


کیست که نداند خدا بیننده ثابت و پراسترس و هیجان تک تک بازیهای تک تک بنده هایش است

چقدر ترسناک:(
به خدا چی میرسه از این بازیها، فهمیدن ما چی رو بهش اضافه میکنه؟ بزرگترین قاعده این بازی جبر هستش.از لحظه تولد و ما "چه ساده ایم"

پاسخ:
چرا ترسناک؟
فکر کنم بد گرفتین منظورم
حس خوب بنده هاش..این که هرکسی سرجایی که باید باشه خوشحالش میکنه
مث یک مادر دلسوز مراقبمون....پس ترسناک نیست

و یک سوال

ایا وقتی سرشار از لذتیم و حال خوب از خدا میپرسیم چرا ارو آفریده؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">