در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

قول داده بودم...

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ب.ظ

اگر دوس داشتید در هنگام خواندن پست ،آهنگ معروف(که صد در صد تا حالا گوشش دادین) Yumeji's Theme اثری از Shigeru Umebayashi  را گوش دهید و گرنه که  اگر با احتمالی ضعیف گوش ندادید حتما خود اهنگ را دانلود کنید  و گوش کنید

موسیقی متن فیلم شاهکار حال و هوای عشق اثری بینظیر از وونگ کار وای و محصول سال 2000

لینک دانلود نگذاشتم از قصد،چرا که انقدر غریب  و خوب هست این آهنگ که اندکی برایش به زحمت بیفتید ارزشش را دارد


............................

قول داده بودم به خودم که رویای داشتنت

عینا و مو به مو با نداشتنت فرق نکند

تا وقتی در برابر سیل عظیم نبودنت هایت قرار می گیرم

حس کنم کشتی ای قوی هستم در برابر طوفان های مهیب نامرد

قول داده بودم نه گلایه ای باشد و نه اعتراضی

توقع که گناه کبیرست دیگر

قول داده بودم بخندم و سرشار باشم از نیروی عشقت

حتی گر بدانم رسیدن به تو همچو توهم آسایش است در پس ذهن یک کارتن خواب

قول داده بودم کامل شوم و سیراب شوم از حسهای خوب

به تبرک حسهای خوب آسمانیت

آری قول دادم نشکنم و کمر خم نکنم

حتی وقتی دشنه های تیره جایی سالم در بدنم نگذاشته اند

اگر واقعا سرشار باشم از عشقت

قول دادم قدم بردارم در جستجوی مسیر کمال

دست بدم به معرفت

و دست گیرم به مهر

و هزاران قول دیگر در پس نیروی عشق روحانیت

اما چگونه نازنین

که وقی انقدر در اثر نبودنت هایت و نداشتن هات

خیابان ها،کوی و پستوها و دنیاها را بی تابانه می پویم

با هرچه پویش بیشتر ، نجستنی کمتر و بی تابی بیشتر

و بغض همچو رفیقی دیرین مرا درمعرفت خویش جای می دهد

که خدا نیز در پی پیدا کردن پستوییست غریب

تا کسی نفهمد خدا هم گاهی اشک می ریزد

به حال....
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۲
پیمان

نظرات  (۵)

سلام.
اگر بگم تا حالا بعید میدونم  من این آهنگ گوش کرده باشم زشته ؟:|
اگر بگم امکان اینکه با سیستمم و یا گوشیم برم دنبال این آهنگ هم بازم زشته ؟:|
آقا اگر زشت نیست میخوام بگم امکانش نیست مگه اینکه شما محبت کنین برای ما و 
خواننده های که امکان دسترسی به این آهنگ رو ندارند لینک دانلود رو لطف کنین بزارین 
ممنون میشم :)

+
بقیه پست تون رو یکبار خوندم متوجه نشدم امیدوارم بار دوم متوجه بشم :)

پاسخ:
سلام
نه چرا زشت باشه...اتفاقا بهتر..تازگی داره واستون :)
باشه حق دارین بفرمایین این لینک
http://s4.picofile.com/file/7818679672/Shigeru_Umebayashi_Yumeji_s_Theme.mp3.html
خواهش میشه

امیدوارم منم خخخ

ممنون :)

حتما گوش میکنم :)


پاسخ:
خواهش..امیدوارم لذت ببرید :)

عشق و شایدم صبر کردن برای رسیدن به معشوق تو این متن مشاهده میشه.

فقط دعا میکنم شکست عشقی نباشه که تحملش کار هر کسی نیست.



پاسخ:
بیشترین چیز شاید عشق مشهود باشه..البته امیدوارم :)
شکست عشقی؟..نه
۲۳ آذر ۹۴ ، ۰۰:۳۵ روزمرگی ...
اگه اشتباه نکنم این آهنگ رو توی یکی از فیلمای امروزی که مربوط به دوران شاهه شنیدم.. یا آهنگی خیلی نزدیک به اینو ... زیباست :]

.....................

نبودنت دلیل نداشتنت نیست.. حتی اگر نباشی می آفرینمت! چونانکه التهاب بیایان سراب را ...
پاسخ:
فکر می کنم زیاد سرقت شده باشه خخخ


عالی..این یک پایان عالیه
مرسی از لطفتون
۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۶ اسی بولیده
اینم سورپرایز من !!
پاسخ:
به به به سلامتی مبارکه...:)
مرسی چه سورپرایز خوبی..خوشحالمون کردین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">