در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

فیلمهایی که با آنها اشک ریختم 2

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۳ ب.ظ


Amelie



اصن شما قیافه رو نگاه کنین

جرات دارین اصلا عاشق نباشین؟

دیوونه،ساده،شیطوون و بازیگوش،پویا و پرتلاش و پرامید

خاص

همش داره

دختر باید اینجوری باشه از نظر من

فوق العادست این شخصیت

حالا که این طور شد،این اهنگ حتما گوش کنین بعدش برین ادامه پست

یعنی اگه گوش نکرده برین ادامه پست حلالتون نمی کنم

مگه این که واقعا و بدون هیچ بهونه شرایط دانلود کردن نداشته باشین

این هم لینک دانلودش

 

دانلود

 

 

خب گوش دادین؟

مطمئن؟

حالا که گوش دادین  و امیدوارم حالتون منغلب شده باشه میریم سراغ معرفی فیلم 

 فیلم Amelie که اسم کاملش هست سرنوشت شگفت انگیز آملی پولن

محصول کشور فرانسه در سال 2001 اثری ماندگار از ژان پیر ژونه

میدونم احتمالا خیلیهاتون دیدینش

میدونم احتمالا تو ذهنتون بگین بابا تو دهن مارو آسفالت نمودی انقدر در جای جای مختلف

اسم این فیلم آوردی و تیکه تیکه های زیادی تو پستهات استفاده کردی ازش

اما خب واقعا نمی تونستم تو بحش جدید معرفی فیلم یک پست اختصاصی بهش تعلق ندم

نمی تونستم چون واقعا باهاش اشک ریختم

اشک ذوق که شکر خدای را که می توان در این جامعه هم عشقی پاک و ساده داشت

تعریفی دیگر  و متفاوت از عشق در عصر مدرن

که حتما باید دیده بشه

اگر عاشقین و حداقل طرفدار عشق باید این فیلم ببینین

روح برای تازه شدن برای نفس کشیدن نیاز داره به همچین فیلمهایی

به تفسیر زیبا و ساده از عشق

 فیلم  داستان زندگی شخصیتی به اسم آملی پولن(با بازی اودره توتو) نمایش میده که خیلی سادست و معمولی

که روزمرگیهای زندگی رو برنمی تابه و به نوعی دنبال عشقی تازست

که این نگاهش نه تنها به زندگی خود بلکه و زندگی اطرافیانش از جمله پدرش تاثیرگزاره

آملی ساده نگاه میکنه و قشنگ و پرطراوت

نگاهش به همه چی تازست و انرژی بخش و همیشه در تلاش و امیدوار تا نه تنها خودش به مقصد برسونه بلکه دیگران رو به سمت مقصد هدایت کنه

فیلم با دیدی طنزگونه و شاداب با رهبری آملی پولن میاد مسائلی که ما الکی گنده و پیچیدش کردیم درطول روز رو خیلی ساده حل می کنه

فیلم از ترکیبات رنگی زیبایی بهره می بره و تو روحیه تماشاگر خیلی تاثیر مثبت داره

فیلمبرداری کار خیلی تو این امر تاثیر گزاره

و  جدا از کارگردانی خوب و فیلمنامه عالی  و سایر عوامل که تو خوب شدن فیلم تاثیر گزار بودن

نباید از موسیقی متن ساخته Yann Tiersen که یک دونش واستون گذاشتم واسه دانلود غافل شد

فیلمی یکپارچه،یکدست و زیبا در جهت اعتراض به روزمرگی های بیخود و کمرنگ شدن عشق در جوامع

امیدوارم این فیلم ببینید و ازش لذت ببرید

دراینجا لینک دانلود فیلم براتون گذاشتم

دانلود
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۷
پیمان

نظرات  (۱۶)

دوست دارم فیلم ببینم  اما وقت نمیشه :)))
پاسخ:
این فیلم واقعا ارزشش داره که واسش وقت خالی کنید...به جدیت پیشنهادش می کنم :)
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۲:۵۸ اسی بولیده

پس به سلامتی عاشق شدین ;)

راه سختی در پیش دارین :)))

پاسخ:
بی شک بدون عشق نمیشه زندگی کرد

راه عشق انسان سخت میبینه ازدور..وگرنه کسی که داخلش اوج لذت :)
۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۰:۱۶ روزمرگی ...
چرا این آهنگایی که شما میذارین رو .. انگار قبلا شنیدم؟! :)
ملودیا خیلی معروفن یا من با آهنگای دیگه اشتباه میگیرمشون؟!! :| :)

"میدونم احتمالا خیلیهاتون دیدینش"
. . . ! :|
پاسخ:
آخه ما توکشورمون چیزی به نام کپی رایت نداریم خخخ
این اهنگ موسیقی متن فیلم آملی هستش..ولی خب دوستان لطف میکنند چه در برنامه های تلویزیونی و چه در فیلمهای سینمایی ازش استفاده می کنند بدون این که حتی اسم صاحب اثر ببرن
اینگونست که به گوشتون آشناست حتی اگه فیلم ندیده باشید

مشکلش چی بود؟خخخ
۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۱:۴۶ روزمرگی ...
دقیقا.. منم فکر میکنم به همین دلیله! :))
مثال معروف این کپی رایت هم ملودی های "یانی" هستش که حتی تو بخش های خبری مون هم (بدون ذکر نام) ازش استفاده میکنن!! :| :)


مشکلی نداشت.. فقط من جزو اون خیلی ها نبودم! :| :))
پاسخ:
خخخخخخ
دقیقا...یعنی کلا تو کارشون نیست تشکر خخخ

خخخ نه خب اخه خیلی معروف بود گفتم کلاس الکی نیام که فقط خودم دیدم خخخ
۲۹ آذر ۹۴ ، ۰۰:۵۹ اسی بولیده
منم ندیدم فیلمو :دی
پاسخ:
حتما ببینید
توصیه میکنم..حتما ببینید :)
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۷:۴۱ روزمرگی ...
سلـام :)

یلداتون مبارک :*
پاسخ:
سلام
مرسی..یلدای شما هم مبارک :*

سلام

عیدتون مبارک


+

این عکس که گذاشتین خیلی شبیه یکی از اقوام نزدیک منه :)

جالبه نشون خودشم دادم همینو تایید کرد :)


پاسخ:
سلام مرسی عید شما هم مبارک


کدوم عکس؟


ممنون

همین انیمیشن ایمیلی دیگه که عکسشو گذاشتین :))


+ حالا چی میشد لینک  دانلود فیلم رو هم میذاشتین هوم ؟:)

پاسخ:
خواهش میشه
انیمیشن ایمیلی؟
همین عکسی که عکس وبمه و بالای توضیحات گذاشتم منظورتون؟
یا منظورتون عکسی که واسه این پست گذاشتم..عکس پوستر فیلم
اگه مایلین میتونم لینک دانلودش بزارم واستون

آقا پیمان همین عکسی که داخل این پست گذاشتین دیگه !!!!:|| 
نزارین سرمو بکوبونم  به تیزی سمت راست دیوار :دی 

لینکشو همینجا بزارین ما هم مثل دوستان دیگه استفاده کنیم خب :)
ممنون 
پاسخ:
آها...عکس پوستر فیلم میگین..ببخشید الان متوجه شدم..عذرمیخوام :)

چشم حتما در اسرع وقت لینکش براتون میزارم :)
۰۹ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۲ روزمرگی ...
بالاخره فیلمو پیداش کردم!
خسته نباشم(-_-)

در نگاهی کلی ..:) فیلمش بالای 120 دقیقه بود..:/
پاسخ:
به به خسته نباشید واقعا خخخخ

البته من به باران خانوم قول دادم در اسرع وقت لینکش بزارم...که سرقولم هستم..فقط در اسرع وقت :دی


نقدتون خیلی عمق داشت...نتونستم وارد عمقش بشم..ساده تر لطفا خخخخ
۱۰ دی ۹۴ ، ۱۲:۳۶ روزمرگی ...
:))) گفتم فقط پیداش کردم.. هنوز ندیدمش که! :)

هنوز وقت هست.. عجله نکنید اصلا! :*

لینکشو میتونستم بذارم.. اما به دلیلی نمیذارم
اگه وقت کردین خودتون زحمتشو بکشید :)
پاسخ:
اوه ه ه چقدر لفتش میدین خخ
چشم خخخ

چرااااااا دقیقا نمیزارین؟خخخ
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۳:۴۷ روزمرگی ...
بالاخره تونستم ببینمش!! اونم در طی 2-3 روز :)))

نقد که..نمیتونم فیلم نقد کنم.. اونم تازه در محضر شما :))
اما نظرمو که میتونم راجع به فیلمش بگم!
اول اینکه فضای فیلم.. فضاییه که زیاد با فرهنگ ما همخوانی نداره..این یه خورده اذیت کننده بود.. البته فکر کنم اکثر فیلمای فرانسوی این مدلی باشن! شاید یه فرانسوی هم.. موقع دیدن یه فیلم ایرانی همین حس رو داشته باشه!

فکر کنم فیلم میخواست سکوت رو به نمایش بذاره.. سکوت آدمای درونگرا.. آدمایی که از کودکی اینطوری بزرگ شدن به دلایل مختلف.......
و  اینکه این حالت نباید باعث بشه که آدم از جامعه کنار بکشه خودشو..

آخر فیلم جالبه.. اینکه میخواد این رو به انسانهای درونگرا بقبولونه که میتونن به رویاهایی که همیشه در ذهنشون میسازن واقعیت ببخشن..
اینجا.. نکته مثبت فیلمه به نظرم

قسمت های(سکانسه اسمش؟!:))) ) جالب فیلم ..
+ کشوندن 'نینو' به پشت "دور"بین با فلشهایی که 'املی' توی پارک کشیده بود.. برای دیدن املی. ملاقاتشون هم یه جوارایی ذهنیه نه فیزیکی!
++ آخرای فیلم.. اونجا که با حرکت گربه‌هه.. پرده آویز آشپزخونه تکون میخوره.. :)


در کل فیلمنامه خوبی داشت.. البته بدون در نظر گرفتن اون موردی که اذیت کننده بود
پاسخ:
به بههههههههههههههههه خسته نباشیددد حسابی خخخ

خواهش میکنم..من که عددی نیستم :)

خب نکته اولتون که وارد نیست خخخ

نکته دومتون هم یکی از پیامهای اصلی فیلم که خوب درش اآوردین :)

نکته اخر هم دقیقا از اصلیترین نکات که  باز هم عالی فرمودید :)

سکانس عالی زیاد داشت که خخخ
ولی خب اونم خیلی خوب بود :دی

در کل خوشحجالم بدتون نیومده :دی
کدوم مورد؟
۱۳ دی ۹۴ ، ۰۰:۵۰ روزمرگی ...
ممنوووون :**

تمنا میکنم :]

این دو تا سکانس.. انگار کاملا در خدمت هدف فیلم بود.. ولی سکانس های خوب دیگه هم داشت..:)
مثلا کدوم سکانس ها ؟ :)

ممنون
همون موردی که در اول کامنت گفتم و.. البته وارد نبوده گویا! :))
پاسخ:
خواهش میشهههه

بزرگوارید :)


موافقم
خیلی..بگم؟خخخخ


وارد نبود بعله خخخ
۱۵ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۳ روزمرگی ...
بگین ببینیم چی میخواین بگین.. بگم بگم راه انداختین!! :))))
+ اگه سخت نیست واستون بفرمائید..:)


اصن خیلی هم وارد بود.. والاا :)
+ با کمال احترام به نظر شما :-)
پاسخ:
چی باید میگفتم، یادم رفت خخخ

باوشه وارده خخخ
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۰۲:۵۲ حسین یحیی زاده
فیلتره که...

ولی به سند گفته ی یکی از دوستان حتما فیلم خوبیه که پیامش اینه: آدم میتواند در واقعیت به رویاهایش تحقق ببخشد.
پاسخ:
فیلتر شد؟نامردا دیگه لحظه ای فیلتر میکنن خخخ

آقا یقین داشته باشین فیلم خوبیه....خیالتون راحت..ببینیدش حتما
لینک پیدا نکردید بگید واستون می یابم :)

گریه نکردم با این فیلم ولی فکر چرا

در اصل موسیقی فیلم من رو به سمت خود فیلم کشوندYan Tiersen تار و پود آدم رو میکشه بیرون

پاسخ:
همون فکر هم کم از گریه نیست و کم ادم به رویا نمیبره :)

لامصب موسیقیش که اصن ورای خیال بود..عااالی بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">