در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

دلی تنگ که خوب است

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ب.ظ

باز آهنگی سر دلتنگیهایم را باز کرد

در سراسر این پست که در پایین میبینید

باز یک آهنگ در حال اجرا بود

آهنگی به اسم دریا از رستاک حلاج

 اگه دوست داشتید هم حس شوید با من

آهنگ رو دانلود کنید و بعد لطف کنید و شروع به خواندن


دانلود



بی جونم

کم رمق

خسته؟شاید باشم،فکرکنم

ولی غمگین.؛نه نیستم

به اندازه کافی غم داشتی

تا بخوام با نوشتم بیشتر دلت بگیرم

خسته و شادم  پندار

مطمئن باش خوبم

چون یادت حتی با نبودن های غیبت گونت

سرشار از ویتامین حس خوب است

اشکهایم رانگاه نکن

غم نیست

عادت دل رویاییست اشک ریختن

عادت دل دیوانه شاید

تعجب نکن در نوشته هایم اندازه خدا بالا رفته ای

نترس به کفر گفتن نرسیده ام

حداقل هنوز

همانطور که فاصله ام تا لقب عاشق زیاد است هنوز

تو کجا و من کجا نازنین

دل سادست دیگر رویایی است و جوگیر

اما ببین چقدر خوبی

 و با معرفت

دل بی چیز هم  رویای داشتنت را دارد

حتی دلی با این همه خستگی

درمصاف جنگ روزگار

دلی خسته که خسته است واقعا

اما باور کن

یاد تو برآورنده نیاز حس خوب این روزهای من است...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۲
پیمان

نظرات  (۲)

۱۳ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۷ اَسی بولیده

در مقابل این پست یه لبخند واقعی از سر رضایت میزنم :)

واقعا حس خوبی رو منتقل کرد :)

ممنونم :)

امیدوارم حال شما هم به خوبی این پست بوده باشه

پاسخ:
متشکرم
راستش کامنت شما هم حس خوبی منتقل کرد
متقابلا ممنونم
حالم خوب است اما تو هم باور کن خخخ

دریا

 دلشوره میگیرم ... هر وقت بارونه !
با گریه می خوابم ... هر جا زمستونه ...
تا حال موهاشو ... از باد می پرسم
حس میکنم باد هم ... دیوونه ی اونه ...

موهاش دریا بود ... دنیامو زیبا کرد
فهمید دیوونم ... موهاشو کوتاه کرد
موهاش دریا بود ... دنیامو زیبا کرد
فهمید دیوونم ...موهاشو کوتاه کرد

از بس شکستم داد ... شکل شکستن بود
آغوش اون تنها ... سرمایه ی من بود ...
اومد ولی ای کاش ... ساکش رو وا میکرد
از وقتی که اومد ... درگیره رفتن بود ...

موهاش دریا بود ... دنیامو زیبا کرد
فهمید دیوونم ... موهاشو کوتاه کرد
موهاش دریا بود ... دنیامو زیبا کرد
فهمید دیوونم ... موهاشو کوتاه کرد


 قشنگ بود :)


سلام

من به این نتیجه رسیدم  روزای بارونی رو دوست دارین و بخصوص آهنگهای از این قبیل رو نمونه اش آهنگ باران از امین رستمی و همین آهنگ رو درسته ؟:))

من میتونم با همین آهنگ هاتون شما رو روانشناختی کنم حتی:دییی

ولی باید لینک دانلود فیلمی که بهم قول دادی هم بزارین :))

البته سر فرصت بزارین  :))

بهره حال ممنون بابت لینک دانلود:)

ممنون

پاسخ:
خوشحالم خوشتون اومده :)

این هم روشیه خخخ

من واقعا پوزش میطلبم بابت این تاخیر :)

بزودی خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">