در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

یک خودم مستاصل

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ب.ظ

گلویم راسفت گرفته ام در دست

چه چیز را میخواهم ثابت کنم نمی دانم

حتی یک سلول در بدنم مطلع نیست

علت این خودآزاری چیست

چرا باید درغم دنیا فرورفت

آخر خودت نبودن هم حدی دارد

جنگ داخلی آخر دیگر چرا

خسته ام،می دانم،می دانم

لعنتی آخر علت خستگی ام خودمم

چرا اینقدر در خودم لولیده ام

این را نمی دانم

آه خدایا،درد دارم،درد دارم

آغوشت را دور میبینم برای گریه خدا

علت این چرخه تکرار غم بار ساخته از دست خود برای خود را نمی دانم

چرا رها نمی شوم

چرا عاشق نمی شوم

چرا این شورش های لعنتی سرکوب نمی شوند

خودم از جان خودم چه می خاهد

چرا گلویم را رها نمی کند

چرا نمیگزارد نفس بکشم

چرا هم حال خودم را بد می کند هم اطرافیانم

چرا اینقدر بد می شود گاهی خیلی ،خودم

چرا هم دلم تنگ شده و هم بیزار شده ام از خودم

من چه کرده ام با خودم

نمی دانم

نمی دانم....

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۶
پیمان

نظرات  (۸)

۲۸ دی ۹۴ ، ۰۰:۴۹ اَسی بولیده

خیلی عالی بود

همین نوشتن باغث آروم شدنتون میشه

نمیگذارد اینطوری نوشته میشه!

ادامه مطلب قرار بود واسه عکس باشه احیانا؟؟

عکس 0_o

پاسخ:
خوشحالم دوست داشتین
آؤه راستش تاثیر گذار همبود :دی
مرسی بابت مای درستش..ببخشید دیگه سوتی اجتناب ناپذیره..خودتون که صاحب سبکید خخخ
نه دستم خورد خخخخ دستش نزدم دیگه خخخخ
۲۸ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۳ روزمرگی ...
خصلت غم دنیاست که آدمی رو فرو میخوره!


من که با هر داغ پیدا ساختم
سوختم از داغ ناپیدای دل
همچو موجم یک نفس آرام نیست
بسکه طوفان زا بود دریای دل
دل اگر از من گریزد وای من
غم اگر از دل گریزد وای دل...
رهی
پاسخ:
موافقم..عجیب موافقم

شعری زیبا و مثل همیشه دوست داشتنی..مرسی بابتش
۳۰ دی ۹۴ ، ۰۰:۰۶ اَسی بولیده

اومدم یکی و درست کنم دوتا دیگه خراب شد :|

آؤه دیگه چیه؟؟ مای چی بودینگا؟؟ :))))

من صاحب سبکم؟؟ یعنی من سوتی میدم؟؟؟؟ یعنی شما الآن به من تیکه انداختین آیا؟؟؟؟؟ :/

پاسخ:
خخخخخخخخخخ
بابا این دفعه مشکل از صفحه کیده به خدا خخخخ

تیکه؟عین واقعیت نیست یعنی؟:دی
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۵ اَسی بولیده

صفحه کید؟؟

من اصلا اهل سوتی نیستم :/

پاسخ:
اره دیگه ف  و ل نداره

شما سوتیهاتون جهانیه خخخ
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۲ روزمرگی ...
خخخخخ
آقا پیمان بی انصافی نکنید.. هنوز جهانشمول نشده سوتی هاشون.. :)))
پاسخ:
خخخخخ
خداییش درنوع خودشون خاصن خخخخ
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۳ اَسی بولیده

آقا میثم شما هم؟؟؟!!!

مگه دستم به شما دو تا نرسه :/

پاسخ:
قبول کنین سوتیهاتون در حد بوندس لیگا  دیگه خخخ

۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۳:۳۱ اَسی بولیده
آخه من کی سوتی دادم؟ :|
پاسخ:
رجوع شود به وب خودتون :)
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۷ روزمرگی ...
من بی گناهم!
[مظلومیت]
پاسخ:
نخیرشماشریک جرمی اتفاقاخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">