در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

همه خودت را باصدای بلند فریاد بزن

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۶ ب.ظ

با احتیاط بخوانید

شاید مقداری که نه خیلی درد در این نوشته باشد

اگر  میبینید حوصله ندارید اصلا نخوانید

یک چیزی نوشتم واسه خودم...نخوندید هم چیزی ازدست نمی دهید


واقعیتی تلخ که هست

این که من اینجا واقعی ترم تا دنیای واقعی

درعین حال ترسی هم ندارم اگه شما تو دنیای واقعی من ببینید

فکر می کنم خیلی از ما اینجوری باشیم

و این فکر می کنم خیلی تلخ باید باشه

مثلا مادر من روحشم فکر نمی کنم تا این حد خبردار باشه که می نویسم

چه برسه به این که بدونه چقدر تو ساختن فیلمو نوشتن فیلمنامه و نمایشنامه جدیم

و حتی سابقه کاکردن تئاتر و بزودی خوانشش تو کارنامه دارم

فقط از اونجایی که میبینه چقدر میرم سینما و تئاتر و اینا میدونه عاقه دارم به هنر

در این حد فکر می کنم نه بیشتر

این اصلا ارادی نبوده ها

من ازسال 84 که استارتم با نوشتن دلنوشته های شعرگون شروع کردم

توخفا شروع کردم

شاید واسه کم روییی یا نداشتن اعتماد به نفس یا نبودن بسترلازم

و زمانی هم که خواستم بگم

شخصیت من همون شخصیت خام و ساده  می شناختن

پس در بهترین حالت جدی گرفته نمیشدم

و در بدترین حالت مسخره می شدم

البته به این فاجعه ای هم نیستا خخخ

نه که درواقع تو دنیای واقعیم مجازی باشم

نه

خب خیی از روحیاتم و تفکراتم  و علاقیاتم میدونن طبیعتا که ما خودواقعیم

ولی اینقدر که شماها از تفکرات من و روحیات من و علاقیاتم باخبرید

خیلی از آدمهای واقعی زندگیم باخبر نیستن

بازهم نمیخوام این برداشت کنین که من تو دنیای واقعی خودواقعیم نیستم

هستم،ولی همش نیستم

به قول اداره آب

هستم ولی کم هستم خخخخ

اینجا تقریبا همشم بدون یک خط اضافه

البته امیدوارم پستی در تعریف خودم از من سراغ نداشته باشین که ضایع شم خخخ

ولی خب اینجا واقعی ترین حالت زندگیمم

هرچند باورش برانون سخته

و خیلیاتون به دنیای مجازی در هیچ صورت اعتماد و باور ندارید

ولی وقتی این درد داشته باشید

که دوس داشته باشید همه خودتون با صدای بلند فریاد بزنید

شاید سخت گیر ترین هم یکم نرم بشه

الان که دارم فکر می کنم

شاید رامین نویسنده وبلاگ همه زندگی یک نمایش

واقعی ترین حالت من رو دیده باشه

چون هم دنیای مجازی من خونده و دیده و هم دنیای واقعیم کاملا باهام در تعامل بوده

راستی شاید چون اینجا رویاهام جدی تر بیان میشه

شده واقعی ترین حالتم

و البته راحت ترین مکان خودم بودن من

شاید یک روز اگه رویاهام به وقوع بپیوندونم

و اگه مغرور نشم

بتونم فریاد زدن خودم تموم کنم

و واقعی ترین خودم زندگی کنم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۴
پیمان

نظرات  (۹)

۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۴۹ اَسی بولیده

این دنیا به ظاهر مجازیه اما درواقع از دنیای واقعی، واقعی تره

فکر نمیکردم تو دنیای واقعی با اینجا فرق داشته باشید!!

پاسخ:
دقیقاااااااا
نه دقت کنید تاکید کردم فرق ندارم..فقط اینجا کمی بیشترم تا اونجا
دنیای واقعی همه من نمیشناسن..بخش کوچیکی از من میشناسن :)
فرق ندارم باو خخخ

سلام

ترسیدم گفتین با احتیاط بخونین :))))

من اتفاقاً احساس کردم اینجا(دنیای مجازی) خود واقعیتونین:))

این خیلی خوبه که حداقل تو دنیای مجازی خود واقعیتون باشین :))





+

آقا اینو بگین چی نوشتین :

حتی سابقه کاکردن تئاتر و بزودی خوانشش تو کارنامه دارم

تا اسی جان نیومده فعلا من برم ایشون معلم سختگیری نسبت به من هستن :)

پاسخ:
سلام
خخخخخ
اره خو خودبیشترواقعیمم درواقع خخخ


حتی سابقه کارکردن تئاتر و خوانشش رو درکارنامه دارم
کجاش گنگه؟خخخ

بعله خخخ
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۵۲ اَسی بولیده
البته اینجا هم خیلی از خودتون نگفتین!
پاسخ:
اگه به ارشیو سربزنید خیلی گفتم خخخخ
تنبلی را بگذارید کنار زیاد گفتم خخخ

خوانشش??????


+

من تو اون تصویرتون(عکس در وبلاگ هنوز) خود اینجاتون رو دیدم :))

پاسخ:
نوعی نمایشنامه خوانی که بازی ندارد و بازیگران فقط نقش هارا میخوانند و اجرا نمی کنند
برخلاف تئاتر که بازی می کنند و اجرا


آره خودواقعیم بود اون عکس تو مسابقه
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۱۱ اَسی بولیده

أأأأأأأأ آرشیوتون که خیلی زیاده!!!

پس شما گفتین، من نخوندم!!

 

باران جان مگه چه حرف اشتباهی زدی که میگی من سختگیرم؟؟؟

پاسخ:
بعله چندسال خو خخخخ
بعله دقیقا..من از خودم زیاد گفتم..شما باید حوصله کنید بخونید :)


باران خانوم بفرمایید
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۰۵ شهرام ( ی پدر ) ...

سلام


ی فرق اساسی بین آنهایی که می نویسند و اونهایی که نمی نویسند وجود داره

و اون این هست که کسی که می نویسد ، ذره ذره تارپود خودش را با وجود خودش و دستان خودش قلم می زنه.

مهم نیست که این نوشته ها به اثری تبدیل بشه ، اونچه که مهم هست اینه که این ردپایی از وجود خودت را که تا لحظه ای پیش هیچگونه احساسی برایش وجود نداشت ، خواه در حس خود ، خواه کسی که میخواند ، اینک به یک ابزار کارا تبدیل شده که گاها در حال خودسازی و اصلاح هست. نوشته های انسان که بعدی از ابعاد وجودی انسان را در بر می گیره قابل اصلاح و پردازش هست و نتیجه ای که در پردازش آن وجود داره مستقیما بر روح انسان تاثیر گذاره

انسان با نوشتن به آرامش خوبی می رسه که با گفتن و حتی یادگرفتن بدان نخواهد رسید

پاسخ:
سلام
اینقدر این کامنتتون خوب بود که من نمیتونم حرفی دیگه بزنم..خیلی پخته و حساب شده
ممنون از لطفتون
دقیقا همینطوره انسان با نوشتن به ارامشی میرسه که با خیلی از کارها به اون آرامش نمیرسه

۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۰۵ روزمرگی ...
به نظرتون اینکه تو دنیای واقعی ترِ بیرون.. خود واقعی مون رو کامل نشون نمیدیم یا نمیتونیم نشون بدیم..
دلیلش چیه؟
پاسخ:
فکر میکنم دلیلی دوطرفه دلشته باشه
هم شاید بی حوصلگی شنوندگان و عدم وجود ظرفیت پذیرش تغییرها و حرفهای جدید در مخاطبین واقعی
هم عدم توانایی خودمون در معرفی خود واقعیمون
به نظرم این اصلیترین حالت که ما میایم دنیی جدید میسازیم و به نوعی دنیایی در تبعید میسازیم
تا ببتونیم هرانچه که دوس داریم از ما دیده بشه و 
حرفهای در دل ماندمون بیان بشه
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۲۸ بهار شیراز
یعنی ممکنه که پرنسس و مهندس من هم یه خود واقعی داشته باشن من متوجه نشده باشم ...
ولی فکر نکنم آخه ما خیلی جیک تو جیکیم ...
موفق باشی پیمان جان ....
پاسخ:
هرچیزی امکان داره
حالا درسته شاید خیلی جیک تو جیکین احتمالش کم باشه
ولی هرچیزی امکان داره
پس یک وقت غافل نشوید :)
در دنیای واقعی، اسیر جایگاه اجتماعیمون هستیم...مثلا خود من! اصلا دوست ندارم در محیط کارم و کلا در دنیای واقعی، احساسات و مکنونات قلبیم رو بروز بدم...همینه که منو همیشه به شکل یک خانوم مهندس جدی میشناسن! 

دنیای مجازی برای من فرصتیه که ذهنمو احساسمو تخلیه کنم....
پاسخ:
دقیقا نمیتونیم خودمون بروز بدیم و این یعنی فاجعه...

واقعا هم فرصت طلاییست..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">