در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

تو خوب باش لطفا

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ب.ظ

پست گذاشتنم میاد

ولی حس و حالش نه

از نظر جسمی خرابم

واسه همین احساسمم طفلک مریضه

رو همین حساب با این که سه یا چهار پست آماده ثبت دارم

ولی میخوام زمانی که اون شور و حس واقعی داشتم ثبتشون کنم

مث همیشه

اما خب گفتم  حالا که دلم واسه پست گذاشتن تنگ ولی جسم طفلک توانایی نداره فعلا

آهنگها و کلیپهایی که باهاشون حالم خوب میشه واستون بزارم

اولیش، راستی چندنکته

اگه تعصبات مذهبی دارین و میگین خاک عالم یقه دختره چرا باز شد و واییی  پسره چرا اندامش معلومه

نه تنها سراغ کلیپ نرین که سراغ آهنگها هم نرین

در حین دیدن  اهنگها سعی نکنین من تحلیل کنین و علایق انتخاب اهنگ و خواننده موردعلاقه و اینا... فقط  گوش بدین و روحیتون شاد کنین

چون واقعا بعضی وقتا درقید و بند سبک که راک باشه یا کلاسیک یا سنتی

نمیشه بود و مهم این شاد باشین و روحیتون شاد کنین و انرژی بگیرین و دیگران رو انرژی بدین

به خصوص این موقع ها که مریضم

این گفتم چون حساسم رو این که کسی فکرکنه من موسیقی  پاپ دوس دارم

عقدست فکر کنم :(

اینم اضافه کنم که امیدوارم فازتون به من بخوره چون این فازها نسبتا عمومین که واستون گذاشتم،ولی خب اگه خوشتون نیومد جز تاسف خوردن کار دیگه ای از دستم برنمیاد خخ


اولیش مال آرش کلیپ جدیدش به اسم با من سوت بزن

کلیپش یکجورایی تاریخچه زندگیش  از گذشته تا الان و سوا از اهنگ خیلی خوبش

خیلی کلیپ خوبی ساخته و پرشور و نشاط،به خصوص اونجا که تو یکی از کنسرتاش میگه من سه روز دیگه میخوام ازدواج کنم

خیلی حس خوبی بهم میده

خلاصه که خسیس بازی درنیارین و کلیپش با کیفیت عالی دانلود کنین و ببینین،همش 115 مگ

ولی اگه واقعا حجم کم ندارین و هر مشکل دیگه ای لینک دانلود آهنگ صوتیشم واستون میزارم

که حداقل اهنگ گوش بدین

این گذاشتم اول چون به صورت کاملا به روز من شاد میکنه و حس خوبی بهم میده

                دانلود کلیپش                                


دانلود آهنگش



 آهنگ قدیمی و بسیار نوستالژی   Video Killed The Radio Star

از گروه Buggles

 که دهه شصتی ها هم قاچاقی گوش دادنش و تو نوارهای وی اچ اس دیدنش

                                               دانلودش


اهنگ بعدی از استاد شهرام شب پره

تو انرژِی دادن فوق العادست این بشر،واسه همینم پیر نمیشه لامصب خخخ

مدتهاست تو فکرشم فول آلبومش گیر بیارم خخخ

                                                  دانلودش


و آخریشم اهنگ The Golden Ratio

از گروه ace of base

کلا عجیب دوسشون دارم

دانلودش


پ.ن1:عذرمیخوام اگه قبلا اهنگهارو اینجا گذاشته باشم و یادم نباشه 

پ.ن2: اینا فقط قطره هایی از دریای اهنگهای شادکنننده من بودن(آره دقیقا درست فهمیدین،فخر فروختم،یعنی خیلی گوش میدم و خیلی آهنگ دارم،اصن یه وضعی)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۰
پیمان

نظرات  (۵)

۲۰ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۵ طاها میرویسی
من قبلن اینو شنیده بودم!
پاسخ:
میدونم عزیز..
خوش اومدین
همشون گوش دادین؟
این اهنگ با من سوت بزن ارش جدیده/؟؟
من این مدت که میرفتم باشگاه میزاشتم گوش میکردم :)))
خیلی خوب بود :)))
پاسخ:
اره فکر میکنم جدید باشه حداقل خخخ
واقعا خوبه
بقیه اهنگها هم گوش دادین؟
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۸ روزمرگی ...
بلا به دور .. الان حالتون بهتره ؟؟

سوت بزن .. با ریتم من .....
عاالیه :-)

ب ن1 : عذرتونو میپذیریم.. :)
ب ن2 : همانا آگاه باشین که فخر فروشی اصلا کار خوبی نیست :| :))
پاسخ:
مرسی..الان بهترم
عاااااااااالیه خخخ

لطف می کنید خخخ
نوچ نوچ خخخ

بقیه اهنگها چطوز بود؟
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۱۸ روزمرگی ...
شهرام شبپره که (به قول شما لامصب :))) ) خیلی خوبهه :))

اما اون یکی ها رو واقعیتش دانلود نکردم (-_-)
پاسخ:
واقعا خوبه لامصب خخخ

چرااااااااااااا؟اهل موسیقی خارجی کلا نیستید؟
۲۳ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۰ روزمرگی ...
:))

نه.. چون نمیفهمم واسه همینم ارتباط برقرار نمیکنم.. البته استثناء هم داره ها:)
بیشتر تو کار موزیک بی کلامم! :))
پاسخ:
خخخخخ
اره کاملا حق دارید و منطقیه :)
خخخخ بی کلامم عالیه بعله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">