در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

امید رو به وقوع

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ق.ظ

بعضی ماه هارو خیلی دوس دارم

طبیعتا تو صدرشون فروردین واسه عید نوروز

ماه رمضون دومیشه به خاطر خاص بودن و طراوت و متنوع بودنش

و ماه بهمن به دلایلی عجیب قریب خخخ

میدونین چرا بهمن دوس دارم؟

به همون دلیل که چهارشنبه هارو بیشتر از پنجشنبه دوس دارم

چون یک جور امید رو به وقوع رو همراه خودشون دارن

خب چهارشنبه ها چون پنجشنبه ای راحت رو پیش رو دارن

و بهمن هم عیدی رویایی

حالا اون امید رو به وقوع یعنی چی

یعنی هرخوشی خب میاد و تموم میشه میره تاخوشی بعدی

ولی من به امید و انتظار اون خوشی علاقمندم

کاری نداریم که بهمن برام اتفاقهای خوبی مثل جام فجر و جشنواره فیلم و تئاتر فجر رو به همراه داره

 .......................................

پینکی:میدونی پیمان مشکلت چیه

چی

پینکی: خودت الکی خسته میکنی

خب

پینکی: حوصله ندارم بقیش بگم

نمیشه که یا حرفت تموم کن یا اینجوری نمیشه پاک کنم بقیش

پینکی: پاک کن

باشه

پینکی: چی شد چرا پاک نکردی

حوصلش ندارم

پینکی: خر

بی ادب

پینکی: همینی که هست دست پرورده خودتم

حرف حساب جواب نداره

پینکی: نوکرتم

بووس

پینکی: بووس

 

دوستان این اهنگ خیلی وقتها مرتب گوش می کنم از شهریار قنبری

مال نسل قبل از منه

 متولدین دهه پنجاه و چهل مث خواهرم

که حسابی این شعر درک می کنن

ولی منم به شدت دوسش دارم

دانلودش بدون شک خالی از لطف نیست

پیشنهادی تضمینی

اهنگ غدغن از شهریار قنبری

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۵
پیمان

نظرات  (۴)

۲۵ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۵۵ اَسی بولیده
چقد این پینکی جالبه :)))
پاسخ:
پینکی میگه لطف دارین خخخخخخ
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۵ روزمرگی ...
سربه سر پینکی نذارید .. حوصله نداره خب ! :))

ترانه خوب بود :-)
پاسخ:
اعصاب نداره بچم خخخخخ

خوشحالم خوشتون اومده :)
این آهنگو دوس دارم...
به پینکی سلام برسونید :)
پاسخ:
بسی خرسندم که دوستش داشتین :)
چشم بزرگیتون میرسونم

پینکی هم سلامتون رسوند :)
این آهنگ فوق العادست ، خیلی خیلی خوبه 
فکر کنم انتخاب پینکی باشه ؟ خوش سلیقه :)))
آبی دریا قدغن
شوق تماشا قدغن
عشق دو ماهی قدغن
با هم و تنها قدغن
برای عشق تازه
اجازه بی اجازه!!

پچ پچ و نجوا قدغن
رقص سایه ها قدغن
کشف بوسه ی بی هم
و به وقت رؤیا قدغن
برای خواب تازه
اجازه بی اجازه!!

درین غربت خانگی
بگو هر چی باید بگی
غزل بگو به سادگی
بگو زنده باد زندگی! بگو
برای شعر تازه
اجازه بی اجازه!!

از تو نوشتن قدغن
گلایه کردن قدغن
عظر خوش زن قدغن
تو قدغن من قدغن
برای روز تازه
اجازه بی اجازه!!
پاسخ:
خیلی خوشحالم دوست داشتید
اره دقیقا انتخاب خودشه خخخخخ

عااااالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">