در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

به زبان ساده

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ق.ظ

این پست خیلی ریسکی خواهد بود

چرا؟

چون بنده به جای نوشتن ضبط کردم

یعنی هرچی میخواستم بنویسم

ضبط کردم

واسه همین تپق زیاد داره چون کلا فی البداهه ضبط شده بدون تمرین

البته دوتا نسخه داره

یک نسخه اولی که 14 مگ بود و هم زیاد  بود حجم و زمانش و هم فراوون تپق داشت

یکی هم همین نسخه که رییمیکس اون و باز هم فی البداهه ضبط شده

این نسخه دومی واستون میزارم

اون یکی تو ادامه مطلب میزارم اما رمز دار که هرکی خواست بهش رمزش میدم

چون اون دیگه واقعا داغون

این یکی هم با کلی ریسک گذاشتم چون شاید خیلی دیدها بهم عوض بشه

خودم احساس می کنم خیلی جلف و  سطحی بود

امیدوارم خیلی زده نشین

چون کاملا واقعیه  و ترو تازه و زنده و ساده

 

 دانلود


عرضم به حضورتون که بنده فردا ساعت 15:40 عازم مشهدم

به مدت دوهفته

و رسما تعطیلات برای من آغاز میشه

درصورت همچنان برقرار بودن نت خونه بابا اینا در خدمتتون هستم اونجا هم

و این که خیلی ذوق دارم و خیلی میخوام بنویسم

ولی راستش تحت تاثیر اون فایل صوتیم

استرس دارم خخخخ


واقعا عذرمیخوام بابت این یکی

خیلی داغون این دیگه

خخخ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۹
پیمان

نظرات  (۳)

۲۰ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۱ اَسی بولیده
چه کار خوبی کردین که پست صوتی گذاشتین!! :)
اتفاقا خیلی هم خوب شده :)
من که دو سه تا پست درباره ی عید نوشتم :/
برعکس، من امسال خیلی تو حس و حال عیدم! برخلاف سالهای گذشته :دی
اون تیکه که گفتین واسه در و دیوار دارین صحبت میکنین خیلی خنده دار بود :))))
راستش در تمام مدتی که پست و میشنیدم احساس میکردم شما خیلی استرس دارین! دلم براتون سوخت، خیلی گناه داشتین!!! همش میخندیدم :)))))
پاسخ:
مرسی از حماییتون ..خوشحالم مورد تاییدتون بود :)
اره  شما که اره..ولی تا حدود زیادی وبلاگهای دیگه نه خخخخ
خیلی خووووووووبه
خخخخ خودمم خندم گرفت..حفظ کردم خندم خخ
اره فراوون استرس داشتم ولی اگه فایل اصلی گوش بدین میفهمین استرس واقعی یعنی چی..این خیلی خوبه نسبت به اون خخخ
مرسی که به استرسم میخندیدین خخخ

دانلود :دی 
فکر نمیکردم صداتون اینقدر بامزه باشد :)
استرس ندارین بواقع :)
الان با زندگی منظورتون هستش :دی 

خیلی خوب بود فایل تون :)
بنظرم از این به بعد فقط فایل صوتی بفرستین تا بنویسین کار من آسونتر میکنین :)
ممنون



+
اممم زیاد توش بود :دی 
یک کم مدت زمان اممم رو کم کنین :)


++
باشد :)
تلاش میکنیم :)

پاسخ:
:دی گوشاتون بامزه میشنوه خخخ
چیزی فراتر از استرس خخخ
یعنی چی با زندگی؟:)

چشم بررسیش میکنم خخخخ

اره خو چون فی البداهه بود ...چشم ایشالا در فرصت بعدی :دی

لطف می کنید :)
سلـام :)
ریسک خوبی بود :)
من که تو این فایل که تپقی ندیدم یا بهتره بگم نشنیدم! :))



اینکه سعی کنیم که زمان بندی طبیعت خودش رو به ما دیکته کنه و با نزدیک شدن عید ما هم حال و هوای عید رو به خودمون بگیریم.. خیلی خوبه :)
اما خب زمان بندی عمر آدما هم سیر خودش رو داره و کاریش هم نمیشه کرد ( یا سخته که بشه کاریش کرد!) :|

+اگه متوجه نشدین نگران نشین.. خودمم زیاد متوجه منظورم نشدم!:))
پاسخ:
سلام خوبین؟:)
ریسک پراسترسی بود خخخخ
خیلی با انصاف نگاه کردین بهش :) ولی تو اون یکی فراوون تپق بود خخخخ

خیلی سعی کردم بفهمم راستش....حقیقتش نفهمیدم خخخ

دوخط متفاوت بود انگار خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">