در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

عید اومد بهار اومد(1)

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۴۷ ب.ظ


سلام

طبق جلسه ای که با شورای صنفی با ریاست پینکی داشتم تصمیم براین شد که

پینکی:حالا این شورای صنفی چی هست؟

نمیدونم همینجوری یک کلمه قلمبه اومد تو ذهنم اوردمش،توروهم کردم رئیسش

پینکی:ایول،خب

تصمیم براین شد که در جهت همون حال و هوای همون موضوع عید از امروز تا خود روز عید هرروز عکس بزرگ شدن سبزه پدرمحترم( که هرسال ده روز قبل عید میزاره واسه روز عید و گذاشتن سر سفره هفت سین بزرگ شن) واستون میزارم تا هم حال و هوا عید بزنه به وبلاگم و هم فلسفه رویش به صورت زنده و مستند قابل مشاهده باشه واستون

پینکی:این که همون شد که

نه دیگه این فلسفه رویش اون حال و هوای عید،فرق داره باهم

پینکی:برو یره بگو میخوام کشش بدم نمسدونم چیکار کنم

چه ربطی داره خو فکر کردم نیازه نوشتم دیگه

پینکی:ها دیگه ما هم که گوشامون مخملی

گرفتاری شدیما،اصن وبلاگ خودمه دلم میخواد

پینکی:ببخشید پس قانون احترام به خواننده چی میشه

ای دهنت آسفالت،همین کاراروکردی دیگه همه طرفدارت شدن نمیتونم بگم بالا چشت ابرو دیگه

پینکی:خخخخخ تا چشت درآد

کصافط...اجازه هست دوخط دیگه بنویسم؟

پینکی:اجازه ما هم دست شماست،بنویس عزیزم ولی منظور این که آب نبند بهش ملت حوصلشون سربره،همونجور که بعضا انتقاداتی هم شده به زیاده نویسیت،کلا هم واسه خودت میگم همین خواننده های مهربونتم زده بشن از وبلاگت وگرنه من که محبوبیتم دارم خخخخ

بعله :l

اره خوانندگاه عزیزدل احساس کردم این کار قشنگیه که بتونم به استقبال عید بریم،نمیخوام بگم شما هم از این کارها بکنین ولی خب اگه شد و تونستین حداقل از سفره هفت سینتون عکس بزارین توی وبهاتون و خوانندگانی که خااموشن یا وبلاگی ندارن عکسشون بدن من یا دیگر دوستان بزارن وبلاگشون

خلاصه که به دور از شعار و تظاهر بیایم تازه بشیم واسه عید و عیدی شاد همراه باهم داشته باشیم و اصطلاحا عیدمون share  کنیم خخخخ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۳
پیمان

نظرات  (۹)

سلام
ماشال.. .به این حوصله ی شما
سبزه سبز کردن که هیچ ، مرحبا به عکس گذاشتن همه روزه :)))
من اصلا امسال نه وقت این کارا رو دارم نه حوصله ش رو .... :(

پینکی خیلی جالبه. این خیلی خوبه که حرفای پینکیتون رو می نویسین. قبول دارین همه آدما پینکی دارن؟ (یاد یک دیالوگ تو فیلم اینجا بدون من افتادم "منم حوصله م سر بره با در و دیوار صحبت میکنم. آدما فکر میکنن با هم دیگه فرق میکنن اما همه مثل همن"
اگر ندیدین پیشنهاد میکنم حتما ببینید! :))

شما که اونجا نزدیکترین به امام رضا..اگه یادتون بود واسه ما هم دعا کنین. برای کنکور ارشدی ها :/

پاسخ:
سلام خوبین؟
گفتم بهتون خوش اومدین؟خخخخ
اگه نگفتم بسیار خوش اومدین و امیدوارم وبلاگی داشته باشم که موندگارتون کنه

بیشتر از حوصله من..ماشالا به حوصله پدرم...چون کار من فقط عکس گرفتن و آپ کردن..ولی اون رسیدگی و مواظبت شبانه روز
ای وای چرا خو؟بابا همه تلاش ها واسه زنده نگاه داشتن طراوت..بعد حال ندارین..لطفا تجدید نظر کنین :)

نظر لطفتونه..ولی انقدر  تعریفش کردین شماها روز به روز بیشتر دهن مارو اسفالت میکنه خخخ
ولی خب در کل حق با شماست..همه ماها پینکی داریم ولی خب درصد بها دادن بهش فرق داره..برخی ها که متاسفانه میکشنش حتی...

برای این که مطمئنتون کنم دیدم..اینجا بدون من ساخته بهرام توکلی براساس نمایشنامه باغ وحش شیشه ای نوشته آرتور میلر
با بازی فوق العاده استاد بانو فاطمه معمتد اریا اقا پارسا پیروزفر و صابر ابر و نگار جواهریان
ازاون دست شاهکارهای سینمای ایران
ولی خب حقیقتش این دیالوگ هرچی فکر کردم یادم نیومد..فکر کنم مال اون قسمت بازی بین پارسا پیروزفر و نگار جواهریان باشه اگه اشتباه نکنم یا شایدم مال صابر ابر با مامانش

راستش من هروقت میرم برای تمام دوستان دعا می کنم..چشم این دفعه رفتم شما هم که به تازگی جز دوستانم اضافه شدین حتما اگه خدا قبول کنه ازم واستون دعا می کنم..به خصوص این که خودمم کنکور ارشد دارم و کاملا حال و هواتون درک می کنم خخخ
متشکرم از خوش آمد گویی شما. البته بار دوم بود پیام میذاشتم. که قبلا خاموش بودم و .. 
درود بر شما با جزئیات فیلمو دیدین . خودشه :)) صحنه پارسا پیروزفر با نگار جواهریان. 
فیلم بین به این میگن ! :)
 انشال.. شما هم موفق باشین.
پاسخ:
خواهش می کنم
بعله یادم بود و رو همون حساب شک کردم..که رفتم و دیدم به صورت ملموس نگفته بودم خخخ

میگم دیالگش به فاز گفتگوی این دوتا بر می گشت خخخ
خواهش میشه خخخخ

مرسی و همچنین ایشالا شما هم نتیجه بگیرید :)
کار خوبی میکنید :)

فقط یه سوالی ذهنمو درگیر کرده .. :/
ده روز مونده به عید .. به عبارتی میشه 19-20 اسفند
الان یعنی این سبزه ها سه روزه هستن؟؟ هنوز جوونه نزدن چرا پس؟!:|
کودی چیزی بدین بهشون .. تا عید چند سانتی بالا بیان حداقل :)))

+دست پدر محترم درد نکنه بابت سبزه ها :-)
پاسخ:
خواهش می کنم خخخ

جونم :دی

آها نکته مهم...میخواستم جواب ندم تا به صورت عملی و در طی عکس ها متوجه بشین جواب سوالتون اما خب دلم طاقت نیاورد خخخ
این سوال از روی بی تجربگی شماست خخخ چون احتمالا شما یا فقط گندم گذاشتین یا فقط عدس
اینا ماش
ماش مثل کوفت یهو رشد میکنه
حالا در طول عکسها رشد قابل ملاحضشون متوجه میشید
و جالبه همین امروز بحث بین بابا و مامانم همین بود خخخ
بابا به مامان اعتراض کرد اینارو زود گذاشتیم تا روز سوم عید کلی قد میکشن باید بندازیمشون خخخ

لطف دارید رفیق شفیق مهربون :)
واقنی؟؟ خخخخ
آقا ما هم امسال به صورت کاملا اتفاقی از ماش سبزه گذاشتیم (مدتها بود که مونده بود و کسی نمیخورد.. گفتیم سبزه بذاریم باهاش!!:) )

تا الان 3-4 سانتی رشد کرده! با توجه به تجربه پدرتون فکر کنم .. اولین روز عید مصادف خواهد شد با آخرین روز عمر سبزه هامون!:)))
پاسخ:
بعله پس چی خخخ حالا عکس ها گویا خواهد بود خخخ
بعله توفیق اجباری شده پس خخخخ
دقیقا رو عید اخرین روز استفادشه خخخخ
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۰۵:۴۳ حسین یحیی زاده
این خخخخخ گفتنتون باحاله.


پاسخ:
قربونتون..نظر لطفتونه خخخخ
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۰۳ اَسی بولیده
میشه بپرسم این سبزه ها الآن دقیقا روی چی قرار گرفتن؟؟؟
درسته پینکی طرفدار داره ولی شمام خودتو دست کم نگیر :دی
اتفاقا من قصد داشتم یه بازی وبلاگی مبنی بر عکس از سفره هفت سین بذارم! ولی به خاطر چالشی که الآن گذاشتم فکر نمیکنم شدنی باشه، پیشنهاد میکنم شما این کار و بکنید :)
پاسخ:
مثل این که دستمال کاغذی می باشد خخخ
بعله مرسی از روحیه دادنتون خخ
موافقم...فکر کنم در این حد جواب بده و کسایی که بخوان میزارن..هوم؟یا زورش بیشتر کنیم خخخ
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۱۹ اَسی بولیده
منظورم کل ظرف سبزه ها بود :/
بله خیلی خوبه!!! :)
پس تمام توانتون و به کار بگیرید خخخخخخ
پاسخ:
لطف دارید :)
چشم خخخخخ
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۳۷ اَسی بولیده
ای بابا :/
پرسیدم اون چیه زیر ظرف سبزه ها؟ :|
پاسخ:
نپخخخخ
آها خخخخخ لباس شوییه خخخ
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۴۵ اَسی بولیده
نپخ؟؟؟!!!o_0
 فکر کردم اسکنری چیزیه :)))
پاسخ:
همون خخخ خودمون خخخ
نه بابا تو اشپزخونست خخخخ مامانم اینا اسکنرشون کجا بود خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">