در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

عید اومد بهار اومد(5)

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸ ق.ظ

امروز که دوبار اشک ریختم

احساس کردم خیلی دیگه اشکم لب مشکمه

از یک طرف خیلی احساس خوبی داشتم که اینقدر با احساسم که احساساتم به صورت مستقیم و سریع السیر تبدیل به اشک میشه و اینقدر عواطفم زندست

از طرفی احساس بدی داشتم که خیر سرت مردی ناسلامتی،از قدیم گفتن مرد که گریه نمیکنه،حالا اون به جهنم میگی هرکسی گریه میکنه ولی لامصب دوبار تو دوزمان مختلف؟

جریان چیه؟

هیچی بابا،بنده امروز صبح ساعت 10 رفتم فیلم ابد و یک روز رو دیدم ساخته سعید روستایی

و در ساعت 19:30 بعد ازظهر هم رفتم سینما فیلم بادیگارد دیدم ساخته ابراهیم حاتمی کیا

یعد حالا زارت سرهردوتا فیلم شروع کردم به اشک ریختن

حالا بادیگارد خوب بود اخراش دیگه شروع کردم به آبغوره گرفتن

سر فیلم ابد و یک روز که دو سه جا همینجور اشک بود که سرازیر می شد

کلا خودم مونده بودم تا این حد چگونه اخر احساسیم(چی شد جمله بندیم خخ)

بگذریم ولی چه فیلمایی بودن این دوتا فیلم به خصوص ابد و یک روز

یعنی ابد و یک روز 16 تا سیمرغ که درو کردحلاللللللللللللللش

پریناز ایزدیار سیمرغ نقش اول زن که برد حلالشششش

چقدر خوب بود این فیلم

به وجد اورد من یعنی

البته دوست داشتم تراژدی تموم بشه ولی خب بازهم چیزی از کیفیتش کم نکرد

همه چی خوب بود،خوووب که میگم خوووووووب ها

نوید محمدزاده من تازه فهمیدم چرا میگن استعداد جدید بازیگریه،عالی بود بازیش

پیمان معادی و بقیه بازیگرا همه خوب بودن

بازیها عالی،فیلمنامه عالی،طراحی صحنه،کارگردانی موسیقی همه چی خوب

واقعا اگه فرصت کردین برین ببینین این فیلم،خیلی خوبه

فیلم بادیگارد هم بد نبود،خوب بود

پرویز پرستویی هم خداییش حقش بود واسش سیمرغ بهترین بازیگر مرد بگیره

شاید رو ریتم همیشگی حاتمی کیا ساخته شده بود و باز هم همون شعارها و به نوعی تجدید آرمان ها

و شاید به قول دوستم نیم ساعتش الکی بود خخخ

ولی مجموعا خوب بود و خب تونست در اخر اشکم دربیاره

هرچند به نظرم بعضی حرفها نیمه تموم گذاشت

اما ارزش دیدن داره و بازهم تونستین برین ببینینش

 

روزسینمایی بود واسم امروز و کلا این پست هم تحت تاثیر خودش قرار داد و نزاشت حرف دیگم بزنم خخخ

ایشالا پست بعدی

پس فعلا میگ میگ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۸
پیمان

نظرات  (۴)

۲۸ اسفند ۹۴ ، ۰۵:۰۵ حسین یحیی زاده
خوشبحالتون سینما دارین...
پاسخ:
وا مگه شما سینما ندارین تو شهرتون؟کجایید مگه؟
دیگه مطمئنم این جلوئیه ی فرقی با بقیه داره..
احتمالا نورگیرش خوبه.. یا نوشابه ای چیزی خوردش دادین!!:))


این دوتا فیلم کل جایزه های امسال رو درو کردن.. طبیعتا باید این همه خوب باشن:)

مرد که گریه میکنه.. کوه که غصه میخوره
یعنی هنوزم عاشقه.. یعنی دلش خیلی پره..
زخم - محمد علیزاده
http://sv.jenabmusic.com/93/mehr/Mohammad%20Alizadeh%20-%20Zakhm%20[128].mp3
پاسخ:
من از بابام تایید گرفتم که همشون باهم کاشته..خیالتون راحت خخخ
شاید استعداد نورگیریش بیشتر باشه خخخخ نه خورد و خوراکشون یکیه خخخ

اره خو ولی خیلی وقتا خوب درنمیان..ولی ابد و یک روز واقعا چسبید :)


خب نمیدونم..شاید این گونه باشه خخخ
مرسی از اهنگ زیباتون..بسییییییییییییییی لطف کردتون
سایتون مستدام :)
دلم خواست زودتر ببینمشون...
پاسخ:
شما که تهرانید چندتا سینما هست که اکرانشون کردن..موقعیتتون عالیه..حتما برین :)
سلام
سال نو مبارک

امیدوارم سال پر خیر و برکتی در انتظارتون باشه :-)
پاسخ:
سلامممممممممممم
مررررررسی سال نو شما هم مبارک
با ارزوی توفیق روزافزون در سال جدید

متشکرم و همچنین در انتظار شما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">