در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

سال نووو مباررک

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۰۸ ب.ظ

سلام

سال نووووووووووووووووووووووتون مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

سال 94 که گذشت...هرچی که بووووووووووووووود

امیدوارم از صمیم قلب ،از صمیم قلب،از صمیم قلب

بهترین حس های خوب،عاشقانه ترین لحظه های ممکن،اصل ترین وفاداری ها،با کیفیت ترین سلامتی ها،ناب ترین امیدها،خاص ترین موفقیت ها و بامعرفت ترین شادی ها رو با مدیریت خدا تو سال جدید پذیرا باشید

بخندین بخندین وبخندین( و فقط به دور از هر غم لعنتی و هر احمقی که خواست غمگینتون کنه و بخواد به  هررررررر دلیلی غم به دلتون بزاره و اشکتون سرازیر کنه ) و خنده هاتون به هرکسی که نزدیکتونه منتقل کنید و دنیایی سراسر انرژی ببخشید به تموم انسانهایی که در این سال می بینید

راستش میخواستم یک  ویژه برنامه داشته باشم واستون واسه روز عید

ولی به دودلیل احساس می کنم اونی نمیشه که خوب بشه

چون هم سیستمم ندارم اینجا و واقعا از نظر امکاناتی فلجم

و هم حقیقتش اون طراوتی که باید داشته باشم ندارم چون دور و برم شلوغه و ذهنم باز نیست خیلی

اما دیدم که که دلم واینمیسته بی هیچ که..پس گفتم با یک سرd کلیپ و طنز بی مزه خودم یک پستی  مثلا ویژه برنامه درست کنم

ابتدا یک کلیپ از سری کلیپهای سوریلند ببینین و برگردیم

دانلود

پینکی،میگ میگ،قوس قوس بیاین بچه ها عید شده ییاین ماچتون کنم

پینکی:به به آقاااا مبارکه،مووووواچ مووااااچ مووواچ،موو..

ااا بسه دیگه جوگیر مث این پیرمرد  پیرزنا تا صورتت خیس نکنه  و حالت بهم نزنه ول نممیکنه

میگ میگ:آقا چه وضعیه دم سال نو میزنی تو ذوق بچه میگ میگ

قوس قوس:فوووس خاک توسرت قوسسسس خاک تو سرت

اخه عزیزم قربونت برم فدای اون لباس عید خوشکلت بشم ،عسیسممم

پینکی:خوبه خوبه با اون دماغ گندت خجالت نمیکشی،پاشو خودت جمع کن نه به اون حرکتت نه به این لوس بازیت

خو چیکار کنیم هرچی ادبیات زنده مونده ار دهه هفتاد به اینوره،دهه شصت به اونور کلا سوخته،اینا هم اینجوری قربون صدقه هم میرن،حالا لوس نشو بیا ماچ بده عزیزم،ولی قبول کن خیلی ضدحال سه تا بیشتر ماچت کنن

پینکی:خخخخ میدونستم بدت میاد از قصد کردم

میگ میگ:ماچ ما مونده هااااا میگ میگ

ای وای ببخشید

بیا میگ میگ خودم موووواچچچ موواچ موواچ

قوس قوس کوچولو بیا عزیزم مووواچ موواچ موواچ

پینکی:خب

میگ میگ:خب

قوس قوس:خب

خب به جمالتون،چیه خب خب راه انداختین

پینکی:الان هم مارو الاف کردی هم پست خودت داره لوس میشه

من میگم برم یک کلیپ ببینیم و برگردیم بیایم حرف بزنیم هوم..ها دیگه بریم خخخ

دانلود

پینکی:خب

میگ میگ:خب

قوس قوس:خب

بابا اینقدر نگین خب تو عذاب وجدان گیر میکنم،خودم الان استرس خراب شدن پست دارم..شما هم اینقدرمیگین بدتر میشم خب

پینکی:خب تو که برنامه نداری غلط میکنی شخصیت هات ردیف میکنی جناب استاد نویسنده

خب بابا من شماهارو اوردم هم سال نو تبریک بگین هم هم دیده بوسی بعد مدتها داشته باشیم و هم پست ویژه عید یکم بار طنزش بره بالا خو

میگ میگ:خو سال به دوازده ماه به ما یک دیالوگ نمیدی،الان خواننده ها اینارو بخونن هیچ شناختی از ما ندارن،بعد توقع داری چیجوری بیایم بخندونیم ملت؟

قوس قوس:پارسال وعده دادی که تو سال جدید بیشتر ازمون استفاده میکنی قوووس اما دریغ از این که زرشک هم نثارمون کنی قووس

آقا وش کنین من شماهارو میارم پست حالت صندوق پیشنهادات و انتقادات میشه

بریم باز یک کلیپ ببینیم ببینیم چیکار کنیم

 دانلود

پینکی:آقا من یک چیزی بگم؟

بگو

پینکی:آقا اصن گله گزاری به کنار  ولی بابا وقتی خودت استعداد طنز نداری اخه از ما چه توقعی داری بیایم پست طنز کنیم

یعنی حالا راه نداره دم عیدی ملت بخندونین؟

میگ میگ:نوچ

باوشه پس باز بریم یک کلیپ ببینیم خخخ

دانلود

پینکی،میگ میگ،قوس قوس،ملت که نخندوندین آخرش...لااقل بیاین تبریک سال نو بگین

پینکی:این شد...خوانندگان مهربون و عزیزترازجان که مهربونیتون گرمابخش پستهاست..فرارسیدن بهاررویایی بهتون تبریک میگم..معرفتتون روز افزون و رحتون سرشار ازآرامش..امیدوارم سالی پر از ازامش و سلامتی و موفقیت پیشرو داشته باشین،ارادتمند پینکی،میگ میگ،قوس قوس( البته به نیابت ازشون چون گفتن تو لفظ قلم تر حرف میزنی خخخ و البته با تقلیدی یواش  از اسم فیلمی هنوز اکران نشده)

میگ میگ:میگ میگ گفتنی هارو پینکی گفت..امیدوارم سال خوبی داشته باشید پر از سرعت میگ میگ

قوس قوس:قووووس عیدتون مووبارککک قوووس

خب دوستان ما که نتونستیم پستی طنز بسازیم که درخور ویژه برنامه باشه که بتونیم شاد کنیم شمارو ولی لااقل بیایم یک نتیجه اخلاقی بگیریم که حداقل یک چیزی داشته باشه از این پست

نتیجه این که هیچوقت زور جواب نمیده ولو این که اون زور ملو باشه،وقتی حس طنز نیاد نمیاد،نمیتونین بچه هاتون به زور وادار کنین بانمک باشن...پس بیایم تو سال جدید هیچ چیزی به زور نخوایم،از عشق و احساس و محبت گرفته تا پست و نظر و کامنت و لایک :)

در اخر من شما رو دعوت میکنم به دو کلیپ دیگه که لااقل از این لحاظ یکم شبیه ویژه برنامه باشه و یک فایل صوتی محصول مشترک من و خواهرزاده دوسالم که بسیار کوتاه و متوجه میشین خودتون  چیه جریانش که به عنوان حسن ختامه

خب دیگه زیادی حرف زدم،موتور طراوتتون روشن کنین و بقیه رو هم پرطراوت کنید و تا میتونین خوش بگذرونین و دید و بازدید کنین و بخورین...حتی شده به دیدن یک درخت سبز برین برین...خلاصه که نبینم عیده ولی تو دلتون عید نیست...شاد باشین..فعلا میگ میگ

دانلود

 راستی این کلیپ فرق داره با اونا..خیلی پرمغز و صمیمانه بود...دوستم واسم فرستاد تاکید کرد با تامل ببینش..دیدمش و خیلی دوستش داشتم و رفتم تو فکر..امیدوارم به مذاق شما هم خوش بیاد

دانلود

 

حسن ختام

 

پ.ن:میدونم شاید کلیبپ هارو دیده باشید..ولی امیدوارم ندیده باشید...و امیدوارم خودمم قبلا نگذاشته باشمشون حافظه که ندارم خخخ در کل خالی از لطف نیست حتی دوباره دیدنشون

پ.ن:شاد باشید


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۱
پیمان

نظرات  (۵)

پیام نوروز این است
دوست داشته باشید و زندگی کنید ، زمان همیشه از آن شما نیست . . .
پاسخ:
سلام..مررسی
ممنون از حضورتون
۰۳ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۵۰ حسین یحیی زاده
سلام دوستم.عید شما هم مبارک. هر چی فال خوبه مال تو.
پاسخ:
سلام نازنین رفیق :)
متشکرم...سال خوبی پذیرا باشید :)
سلااام

چه پست پر و پیمونی :))

عید رو به پینکی و قوس قوس و میگ میگ و بقیه بروبچ تبریک بگین :)
پاسخ:
سلاممم
دیگه سنگ تموم گذاشتم خخخخ
چشم حتماااا :)
پیمان خان سال نوتون مبارک.برای شما و خانواده محترم سالی سرشار از خیر و برکت، عشق و سلامت آرزو دارم.
پاسخ:
سلام حالتون خوبه؟
متشکرمممم.سال نو بر شما و خانواده خوبتون هم مبارک
سال نو مبارکککک
پاسخ:
سال نو تو هم مبارکککککک
سالی خوش در انتظارت ایشالااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">