در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

هدف مانع حسد

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۲۸ ب.ظ

امروز داشتم یکم پیش خودم فکر میکردم فلانی اضافه کار میمونه اینقدر گیرش میاد...فلانی میره ماموریت اینقدر گیرش میاد...فلانی زنش کارمیکنه اینجوری پیشرفت میکنi...فلانی از فلان جا هواش دارن پیشرفت میکنه

همینجور داشتم موقعیتهای مختلف دیگران تحلیل می کردم و با خودم قیاس می کردم

و داشتم میرفتم تو مایه های ناله

که یک دفعه پینکی گفت

پینکی:هووووووووووووووووووووووووووووووو خو چته...به توچه خو..اونا مسیر خودشون دارن..تو هم مسیر خودت..چرا داری حسادت میکنی..مگه میخوان جای تو رو بگیرن

به حرفهاش که دقت کردم دیدم راست میگه

هرکسی تو زندگی هدفی داره و بر اساس اهدافش موفقیت بدست میاره

من هدف خودم دارم پس دلیل نمیشه با اونا تداخلی داشته باشم که بخوام از موفقیت و پیشرفتشون ناراحت بشم یا خدای نکرده بخوای ارزوی بد کنم واسشون

یکم دقیق تر که فکر کردم دیدم اصلا خدا هدف یکی از نقاط استراتژیک تو هرانسانی قرارداده که اگه هرکسی اون هدف درنیابه بدون شک یک جای زندگیش لنگ میزنه

حالا صدهم امداد غیبی بیاد کمکت کنه اصلا

رو این حساب واقعا اگه انسان هدفش مشخص باشه دلیلی نداره از موفقیت دیگران ناراحت بشه..چون اگه تو اون حوزه و تخصصی که دوست داشته باشه و بهش علاقه داشته باشه سرش تو لاک خودشه و هیچ کس رقیب یا مانع موفقیت خودش نمبینه و بلکه خیلی هم خوشحال میشه از موفقیت دیگران و واسشون دعا میکنه خدابیشتر بهشون بده

خیلی منطقیه به نظرم و حتما نیازی نیست ادم خوبی باشی تا این کار انجام بدی...یکجورایی حساب دو دوتا ۴ تا دیگه..مریض که نیستی یکی ببینی داره پیشرفت میکنه ناراحت بشی..چرا چون میترسی جای تو رو بگیره و تو عقب بمونی

نه...هدفت داشته باش و واسش تلاش کن بقیش بسپار به خدا...آخرش هراتفاقی و هرمقدار پیشرفتی یا عدم پیشرفتی باشه بعید میدونم اخرش پوچی و نامیدی باشه..چون واسه هدفت تلاش کردی

البته یک تلاش برنامه ریزی شده و رو حساب کتاب

ببخشیدا..میدونم یک چیز بدیهیه واسه شما و خب احتمالا خیلی وقت پیشا به این رسیدین یا شاید روانشناسا و خیلی کتابهای دیگه راجب این موضوع نوشتن..ولی خب من امروز درکش کردم و گفتم بنویسمش..بعله

 

بعضی آهنگها تو لحظات مختلف زندگی و لحظات سخت تر آینده خییلی به کار میاد...لحظاتی که یک اهنگ میتونه خیلی تو ادامه دادن مسیر کمکتون کنه و امیدوار نگهتون داره

این اهنگی که میخوام بزارم از اون اهنگایی که همیشه بهم روحیه داده و احتمالا خواهد داد

اگه خواستید دانلود کنید و گوش بدید

به دونکته توجه کنید

اول این که انگلیسیه

دوم این که  کنجکاو نشین برین کلیپش دانلود کنین...

 

دانلود

 

 

پینکی:الان چرا اینقدر به من کم دیالوگ دادی؟

خو لازم نبود حتما دیگه

پینکی:شرایط میزبانی دیگه..باوشه...

همینی که هست عشقم

پینکی:باوشه...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۴
پیمان

نظرات  (۶)

خوب بود!
پاسخ:
هه
مرسی
سلام 
شب بهاریتون بخیر :)
پست تون رو خیلی دوست داشتم :)
مرسی جناب آقا پیمان خاموش :)


+
در مورد اون سیب زمینی ها هم ببخشید بخاطر بدقولیم ایشالا وقت کنم میام میگم :)
مرسی 
پاسخ:
سلام مرررررررررسی شب زیبای هم همچنین :)
لطف دارید به پستم..خوشحالم بعد مدتهاپستی نظرتون گرفت
میام به خدا..ولی دلیلایی که نوشتم یکم سردرگمم میکنه من تو وبتون خخخ


منتظرم همچنان خخخ
خواهش میشه

چه عنوان خوب و مرتبطی :)

توجه بیش از حد به اطرافیان .. در هر زمینه ای نه تنها اقتصادی.. گذران زندگی رو سخت میکنه ب خود آدم..

به ما چه که کلاغه غار غار میکنه
ما رو که هر روز صبح گنجشکه بیدار میکنه..:)
سینا حجازی
پاسخ:
متشکرم :) منت نهادید :دی

دقیقا........

چه تیکه خوبی گذاشتی..خیلی خوبه این سینا حجازی خخخ

سلام
عالی..عالی..
به این نوع تفکر هرکس برسه واقعا مرحبا
منم مدت مدیدیه این رو دارم تمرین میکنم.واقعا با این کار آدم راحت میشه و به خودش بیشتر توجه میکنه.
مرسی از یاداوری :)
پاسخ:
سلاممممم خوبید؟
لطف دارید....نه بابا من فقط یکم هضمش کردم خخخخ
دقیقا  درستشم همینه..باید تمرین کنیم روش چون واقعا کار راحتی نیست...باید تمرین کنیم و رو خودمون کار کنیم..
من که فقط حرفش زدم خخخ

خواهش میکنم :)


۲۷ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۴۲ حسین یحیی زاده
تفکر و مقایسه و تحلیل رفتار بقیه آدمها اگه که یکی مثل پینکی کنارت باشه و بهت مشورت بده عالیه...
پینکی گفت: هوووووووووووو خو چته.

پاسخ:
لطف دارید...آره..امیدوارم بتونم استفاده کنم و قدرش بدونم :)

دقیقا همینجوری با خشانت گفت خخخخ

من اخرش نفهمیدم پینکی کیه :|
پاسخ:
با توجه به این که این همه تعریفش کردم احتمالا دیگه هیچوقت نشناسیش خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">