در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

یک چالش دوست داشتنی

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۳۴ ب.ظ

از امشب به مدت سه شبانه  روز نیستم

میرم یک جایی که تجربه ای جدید کنم

خودم یکم تست کنم

ببینم چیکار کردم در طول این سالها

البته ناگفته نمونه که به ازای این سه روز

۵ روز مرخصی تشویقی میگیرم

که البته تاثیر زیادی داشت برای این که قبول کنم رفتن به این چالش

ولی میدونین خودم بیشتر یک چالش میبینمش

خیلی دوس دارم بتونم نو این فرصت یکبار قرآن فقط با ترجمه بخونم

خیلی دوس دارم خلوت کنم با خودم

خیلییییییییی وقته درست حسابی اشک نریختم

خیلییی دلم تنگه

امیدوارم فکر بد راجبم نکنین

دوست دارم تجربش کنم و هر لحظه که بهش نزدیکتر میشم بیشتر دوس دارم شروع بشه

سه روز نیستم و من رسما سه روز نمیبینین

پس مواظب خودتون باشین

 

روز پدر و مردهم به پدرها و مردهای زندگیتون مبارک

حتی اونایی که جسما نمیبیننشون ولی روحشون شخصیت ثابت زندگیتونن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۱
پیمان

نظرات  (۴)

پیش پیش روزتون مبارک 
و 
معتکف شدین ما رو هم دعا کنین :)
قبول باشه .
پاسخ:
متشکرم

چشم حتما...امیدوارم مستجاب بشه

مررسی
چه سعادتی...
خیلی التماس دعا
ممنون
پاسخ:
امیدوارم قبول کنه ازم...مرسی

محتاجیم..به یادتون بودم :)

خواهش میشه
۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۵:۲۴ حسین یحیی زاده
واسه همه دعا کنید.
پاسخ:
دعا کردم..ایشالا مستجاب بشه از من حقیر
سلـام
روز مرد مبارک.. :)
البته با تاخیر.. :/
پاسخ:
سلام
با تاخیر متشکرم و همچنین خخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">