در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

رمضانتون مبارک

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۰۴ ب.ظ

یکی اعتقاد داره یکی نداره..یکی از بدیهی ترین و قابل درک ترین اصول اولیه انسانی
چیزی که نمیشه واسش بجنگی

اقا شما چرا اعتقاد داری چرا نداری
اینم مث خیلی از چیزهای دیگه زندگی واسه انساها..حال کردنیه..یکی باهاش حال میکنه یکی باهاش حال نمیکنه
از نطر من بقیش مزخرف اقا مشکل دارم..نمیتونم...سخته..همش تلقین...توجیحی واسه خودمون که در نهایت بگیم آقا باهاش حال نمیکنیم..

بیایم خودمون گول نزنیم...
رمضان برای من خیلی بیشتر از اعتقادات مدهبیه و خیلی وقتها حتی توجیه منطقی مدهبی واسش ندارم..

راستش حتی به جنگ طرفین دعوا که اقا دلیل پزشکی میارم که خوبه و یکی دیگه اقا من دلیل پزشکی میارم که بده هم کار ندارم
من باهاش حال میکنم و همین مهمه..باهاش حال میکنم چون همیشه واسم فرصت یک نگاه جدید بوده..یک غالب متفاوت زندگی..یک بازبینی کلی..بدون توجه به توجیهای احمقانه طرفین موافق و مخالف
ای کاش با خودمون روراست بودیم و فکر میکردیم که باهاش حال میکنیم یا نه..بدون این که بخوایم فکر کنیم خدا تهدید کرده یا نه..

که اصلا ما خدای تهدید نداریم و نداشتیم..مگر برای استفاده سودجویان متظاهر مذهبی یا متعصبین بی مغز مدهبی
یکبار هم شده استعفرالله بیخیال دعوا برسر نثر صریح قرآن بشیم که خدا اینجا چی گفته و چی نگفته..چون هرکسی اونجور که میخواد ازش برداشت می کنه
بیایم یکم ساده تر نگاه کنیم
رمضان یک پیشنهاد سادست از سمت خدا
یکی اکسپت میکنه یکی رجکت
بیایم جبهه گرفتن ها رو تموم کنیم و خودمون باشیم
اگر میگیریم واقعا بگیریم و متعادل رفتار کنیم و به شوق خود روزه گرفتن بگیریمش و ارامش قلبیمون..که حداقل به خودمون نشون بدیم داریم حال میکنیم باهاش و هیچ اجباری احساس نمیکنیم توش و متعصبانه و احمقانه رفتار نکنیم باهاش
اگر نمیگیریم هم بیخیال توجیح خودمون و بقیه بشیم که کار درستی میکنیم که نمیگیریم و زمین به اسمون بیاریم که شماها سخت دراشتباهین و بویی از منطق نمیبرین به قول دکتر قمشه ای زمان زیادی صرف کردم تا متوجه شدم هرکسی با چیزی حال میکنه و دلخوشی ای داره و دلیلی نداره چون اون دلخوشی مدنظر مانیست و از نطر ما منطقی نیست و باب دلمون نیست اون دلخوشی بردیگران حرام کنیم
در هرصورت رمضانتون مبارک حتی برای اونهایی که بعضا روزه نمیگیرن ولی پای سفره افطار میشینن..

بخوایم نخوایم خدا این ماه دوس داره و زیاد روش مانور میده....
موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۵/۰۳/۱۷
پیمان

نظرات  (۸)


‏شروع ماه رمضان درکشورهای مختلف اینجوریه:

دوشنبه:
عربستان، قطر،امارات، عمان
سه شنبه:
بحرین، عراق، ایران، یمن

شکر خدا تو گروه آسونتری افتادیم

l پدرروحانی l:))

+

در کل رمضان شما هم مبارک :)
ایشالا رمضانی پربار پر از لطف خدا داشته باشین :)

++
بقیه شو میام میخونم :)
مرسی
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خیلی باحال بود
واسه چندنفر تعریفش کردیم..جملگی خندیدیم خخخ مرسی خعلی باحال بود :دی

:دی

مرسی  و البته برای شما هم :)
شما هم سرشار از حس خوب :)

منتظرتونم :)
خواهش میشه..از شما مرسی
خیلی موافقم :)

فکر کنم همه گیر شدن معنویت ماه رمضون.. رابطه مستقیمی با تعداد ساعات روزه تو ی روز داره..
هر چی تعداد ساعتهایی ک روزه میگیریم کمتر باشه.. افراد بیشتری معنویت این ماهو درک میکنن.. معنوی ترین ماه رمضان ها رو هم معمولا زمانی داریم ک با اواخر پاییز و شب یلدا مصادف میشه!! والاع :))

طاعاتتون قبول :)
پاسخ:
باعث مباهاتم که موافقی رفیق :)

دقیقا منم همچین رابطه ای مستقیم احساس می کنم خخخخ

خخخخ دقیقا

مرسی..برای شما هم :)


۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۷ آفتابگردان
هوم دوسش دارم این ماه رو 
کمی از زندگی فاصله گرفتم به دلایل شخصی و حالا وقتیست برای بررسی خودم و دردم .
پاسخ:
سلام
خوش اومدین
فوق العادست این ماه..دقیقا :)

احسنتتت..باید خودتان دریاببید :)
نفرما.. تمنا دارم :)

پس  احساسم در این مورد اشتباه نبوده! :))
پاسخ:
بزرگواری اصن خخخ

استثنا نه خخخخ
ماه رمضان مبارک :)
جالب بود!
پاسخ:
متشکرم :)
نظرلطفتونه :)
این پست تون انصافا دوست داشتم :
 چون دوست داشتم با اجازه تون  در باب مطلبی از دوستان که تو گروه مون 
گذاشته بود این پست تون تو کانال فرستادم برای دوستانی که به رمضان جوره دیگه ی نگاه میکردند....
ممنون بخاطر پست تون...

+
ولی اشتباهات نگارشیش مشهود بود :)
موفق باشی و در پناه خدا...


پاسخ:
خوشحالم که تا این اندازه دوستش داشتین
توپست خودم نمیگنجم خخخ

خواهش میکنم..راحت باشین...هروقت خواستین هرطلبی چه از اینجا
چه از اونا کپی کنین
با خیال راحت

اره باید یک فکری به حال املام بکنم خخخ
سلام 
طاعات و عبادات تون قبول درگاه حق...

ولی دیشب کلی به پست تون خندیدم آی خندیدم که نگین و نپرسین :)))
پست رو گذاشتین ولی اون آهنگ آرومتون بعد از یکساعت تاخیر گذاشتین 
که این موجبات خنده منو فراهم کرد :)))))
بعد از یکساعت دیگه اون آهنگو با اون دستور عمل گوش نکردم :))))


ولی در کل ممنون بخاطر رضایت تون بابت حق کپی :) 
و مطالب عالی تون چه در اینجا چه در آنجا :)

+
آهنگهای رضا یزدانی رو خیلی دوست دارم اگر بیشترش کنین که عالی میشه :)


++
این در پوست خودتون نمی گنجین یا در پست تون نمی گنجین ؟:))))o_O


پاسخ:
سلام
متشکرم و همچنین حاج خانوم

خوشحالم باعث خنده شدم لااقل خخخ
آره نامرد دیرت آپ شد خخخ سرعت خیلی پایین بود
خخخخخخخ
اشتباه کردین پس...اون حس اهنگ درک نکردین...باید همونجور گوش میکردین
حس از دست دادین پس..


خواهش میکنم..اخه در اون حد نیست که بخوام کپی بشه یا نشه :)
لطف دارید

چشم حتما تو صف خواهند بود چون خودمم علاقه خاص بهش دارم :)

در پوست خخخ غلط املایی نگیرید

امشب گوشش میدم :)


+
با اون موشتون :| 
ایششش نصف شبی قحطی حیوان بود :|:)

++
درسته رفتم حج ولی بهم نگین حاج خانم :|
مثل همیشه بگین :)
ممنون

به هر حال باید حق چاپ محفوظ باشد :)
و رضایت توش باشد که حلال باشد به جان ما :))
بازم مرسی 

واقعا در پوست بود ؟:دی 
ای خدا :))))
خیلی با حال بود کلی خندیدم :))
ممنون 


++
راستی شما آدرس جدید منو دارین ؟:)
اگر نه که بدم بهتون ؟:)

پاسخ:
حتما این کار بکنید..پشیمون نمیشید :)

طفلک امروز مرد..تو فکرش بودم...

ای وای شوخی کردم..چشم دیگه نمیگم :)

حلاله حلال خیالتون راحت خخخ

بابا املایی مشکل دارم..باید واستون طبیعی باشه دیگه خخخ

خیر ندارم..لطفا بدید
البته امشب دیگه دیره..ایشالا فردا چک میکنم حتمااا :)



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">