در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

محیط تنگ نفس گیر است

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۵۶ ب.ظ

واقعا خیلی کار میکنن این دوستانی که مرتب مطالبی مخصوص کانال مینویسن

یا این نویسندانی که تو چند کلمه یک داستان میگن و یک روایت رو تعریف می کنن

من که هروقت میام اینجوری بگم میبینم نخیر اصلا ارضا نمیشم

باید بیشتر بگم تا هم خودم ارضا بشم هم شنونده بفهمه چی گفتم

البته در هنری بودنش شکی نیست

من این استعداد ندارم

چون کلا تو محیطهای کوچیک استعدادی ندارم  نمیتونم کاری صورت بدم

نفسم میگیره

باورتون میشه با این که با نور چراغ خوابم نمیبره ولی حتی اگه از خستگی هم بمیرم و چراغ روشن باشه نمیتونم پتو رو بکشم رو سرم تا خوابم ببره

اصن یادم نمیاد تا حالا پتو یا ملافه رو کشیده باشم رو سرم و خوابم برده باشه

واااای یکی ازتمرین هایی که تو بچگی میکردم قبل خوابیدن

این بود که پتو رو بکشم رو سرم و تمرین تو قبر بودن میکردم

بعد تجسم میکردم که خب الان تو قبری ببین چیکار میکنی و چیجوری تحمل میکنی

خخخ تا تجسمش میکردم پتو رو میکشیدم کنار و بلند بلند نفس میکشیدم

فکرکنم خودآزار بودم....چون همش به این فکر میکردم و الان هم گاهی به این فکر میکنم که اگه بمیرم و توقبر زنده بشم چی میشه خخخ

چقدر مامانم با این سوالات کلافه میکردم که مامان میشه تو قبر زنده بشم..مامانم میگفت نه..میگفتم خب اگه شدم چی؟ باز میگفت امکان نداره چون قبل مرگ مطمئن میشن بعد میکنن تو خاک  بازمیگفتم اومدیم و اشتباه چک کردن و مامانم میگفت خیالت راحت پسرم نمیشه و این قضیه ادامه داشت خخخ

راستش خیلی وقتها هم بهش فکر میکنم و آخرشم فکر کنم همچین اتفاقی بیوفته

واسه همین از الان امتحان قطع شدن نفس میکنم خخخ

خلاصه که از محیط های تنگی که نمیتونم تحمل کنم همین زیر پتوخوابیدن

از دیگر محیط هایی که نشون دهنده این که تو محیط تنگ هیچ کاری از پیش رو برنمیدارم

زمین فوتبال

زمین اگه تنگ باشه بازی داغونم به نصف کاهش پیدا میکنه

چون اصالتا پاسورم و وقتی زمین تنگ باشه

خیلی جای کار ندارم و نمیتونم درست پاس بدم و البته بدوم و کفرم درمیاد و نمیتونم درست بازی کنم

تو گل کوچیک که خیلی اذیت میشم رسما

جالبه این فضای کوچیک تو همه جا واسم عذاب آوره

مث همین نوشتن که نمیتونم با چند خط و چند کلمه یک روایت جوری که ارضا بشم بگم

فکر هم نمیکنم بتونم روزی اگه فیلمساز بشم خیلی تو ساختن فیلم کوتاه استعدادی داشته باشم و زود بزنم تو کار فیلم بلند

البته تو همین کانال دارم قالب داشتن و محدود نوشتن و کوتاه نویسی تمرین می کنم

ولی سخته لامصب و دلم خیلی رضا نیست توش

البته شاید واسه این که من حیث المجموع عادت به قالب داشتن و مرز داشتن ندارم

و دوس دارم مرتب تو فضای باز باشم و فضاهای جدید تجربه کنم

ولی خب کلا از فضای کوچیک بیزارم

فضا باید و سیع باشه تا بشه نفس کشید و ورجه وورجه کرد

میدونم شاید اینم برگرده به همون بیش فعال بودنم

آدم دست و پاش بسته باشه نمیتونه دیگه

آخ تازه یادم اومد چقدر به نوچ بودن و چرب بودن دستو بالم حساسم

مثلا  سرسفره تا چرب شه دستم سریع میرم با اب میشورم و اصلا توانایی تحملش ندارم

یعنی واسه شکنجه دادن من کافیه دست و بالم چرب کنن

دیگه نیازی نیست کاری بکنن

خودم خودم میکشم خخخ

خیلی فراگیره لامصب این موضوع همینجوری پیش برم فلسفشم واستون میشکافم

دقیقا مث الان که نمیتونم این پست تموم کنم خخخ

و هی میخوام بنویسم

ولی خب چون میدونم بیشتر از حوصله ندارین

دیگه تموم میکنم

مگ میگ خخ

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۵/۰۳/۲۰
پیمان

نظرات  (۴)

آدم اگه نمرده باشه و تو قبر زنده بشه.. سرش میخوره سنگ لحد و ضربه مغزی میشه .. بهتره که همون اولش ب خودش تلقین کنه ک مرده!! :))
دور از جون شما .. ایشالا 120 سال زنده باشین و سرزنده :)

آقا پیمان playmaker بودی و رو نمیکردی ناقلا؟! :))


+
میگم.. چقدر پست هاتون کوتاهههه! :)) بر خلاف پست های حقیر :)
پاسخ:
خخخخ باز اگه اینجوریم بشه خودش عالیه خخخ

مرسی لطف داری :)

معمولا دفاع آخر وایمیستم ولی خب دلم میخواد باشم..ولی کمتر هستم خخخخ


تیکه نندازه خخخخ همینی که هست خخخ
:)
پاسخ:
هوم؟:دی
سلام و عرض ادب
اول اینکه این ماه عزیز مبارک . انشال.. بهره مند بشین از برکات معنوی این ماه . 
دوم اینکه چیزی که هنوز نیومده و امکانش صفره چرا ذهنتون رو درگیر میکنین؟!
سوم اینکه آهنگ آخری که گذاشتین stationary traveller فوق العاده بود. خیلی عالی.. مرسی. کلی توش حرف و حس داشت. از گذر عمر ، گذشته ، آینده، حال، استرس،دستاورد،هیجان و ... اما بیشترین بخشش از امید و انتظار میگفت..من که استرس و انتظارم رفت بالا :)  ولی آهنگ باکیفیتی بود. ممنون. در کل لیستی از آهنگ.های خوبی دارین.
عرضم به حضورتون اینم از کامنت :)
پاسخ:
سلاممممممم چه عجب خوبین؟
متشکرم و همچنین شما :)

خب حقیقتش میترسم از نشدن رویاها..این خیلی ترسناکه..خیلی

گوش دادین؟خوشحااااااالم که دوستش داشتید..چون واقعا فوق العادست این اهنگ..بینظیره
امیدوارم طبق دستورالعمل هم گوش داده باشین
میدونین وقتی معنی اسم اهنگ نگاه میکنین بیشتر مو به تنتون سیخ میشه...اما خب بیشتر خوشحالیم واسه این که مفهوم خوب درک کردین..باعث خوشحالیم
خواهش میکنم

لطفتون مستدام
سلام دوباره
متشکر
این ترس رو همه مون داریم. اما وقتی آدم تلاشش رو میکنه و مسیر رو درست میره هرچند به نتیجه هم نرسه ،مسیر درست قطعا حالش رو خوب خواهد کرد و بلاخره جایی خودش رو نشون میده. قطعا متوجه منظورم هستین.

بله اسمش واقعا شوکه میکنه آدم رو.. مسافر ساکن..

ممنون. خوشحالیاتون مستدام .
پاسخ:
سلام علیکم
خواهش میکنم
اره خب مهم تلاش..ولی درجهت رویا..و همین مهمه..نه توجیح کردن..دقیقا درست میگید
بهله متوجهم کاملا

خیلی تلخ و دردناک...

متشکرممممممممممممممممممممممممممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">