در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

همراه شو رفیق

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۴۷ ب.ظ

تا حالا دیدین کسی خداروشکر کنه که پولدار نیست؟

تا حالا دیدین کسی خداروشکرنه کنه که پدری مایه دار نداره و حتی امیدی هم به یک ارثی در اینده؟

خب حالا ببینین

من خداروشکر میکنم که از صفر صفر صفر شروع کردم...البته صاف و صادقش حز یک  چهل هزارتومن و یک یک میلیون که مامان از جمع کرده هاش بهم قرض داده

میدونین من خداروشکر میکنم که این فرصت دارم که بتونم به چالش بیوفتم

به در بسته فراوون بخورم

و هیچ تضمینی نداشته باشم که تو جامعه آحمدی نژاد زده و اقتصادی رو به فنا رفته مطمئن باشم یقینا اخرش به موفقیت مبرسم

خداروشکر میکنم که میتونم مدام فکر کنم و نقشه بچینم که برای رسیدن به هدفم چه گلی به سرم بگیرم

خداروشکر میکنم که پولی ندارم که دختری بخواد اماده کرده بیاد کنارم بشینه و به خودش افتخار کنه زن زندگیمه

خداروشکر میکنم فرصت این دارم که اگه قراره دختری وارد زندگیم بشه

کسی که از سختی میاد کنارم و  تنها دلیل بودن کنارم وجود من ..نه پول یا پدر و مادر یا حتی تنهایی

خداروشکر میکنم که توانایی ساختن این رویارو دارم حداقل

که بتونم تو رویام مشتم گره کنم در پس ساالها و جان دادن در راه هدف

که بتونم رویای لبخند زدن و حرف زدن و رایزنی های مختلف با دوستان پایه برای رسیدنی به هدفی مشترک

آره خداروشکر

من همین پیمان میخوام

و میدونم خوشحال خواهم بود از این که کاری میکنم که فکر میکنم خودمم

به دور از حسود و تنگ نظر و ظالم

بتونم بخندم و واسه اینده نقشه بکشم

خداروشکر میکنم که خدا هست و امید داده

خلاقیت داده و تازگی و

روح

خداروشکر میکنم که میتونم تو این راه برای هرکسی که همراهیم میکنه حس خوب بسازم و باهم لبخند  بزنیم و برای هرکسی که قابل ندونست کنارم باشه واسش ارزوی خوب کنم و بهتریین دعاها

من هرجوری باشه این مسیر ادامه میدم

چه بهم اعتماد بشه چه نشه

بلاخره مثل لیونل مسی یک سوراخی پیدا میکنم

و توپم گل میکنم

چون به قول شریعتی

اگر تنهای تنهای تنها شوم بازهم خدا هست

و این باور دارم که همیشه خدا دوستانی برات میفرسته

که بدون شهوت و طمع

بتونین با وجود درد از حس خوب حرف بزنین و نفسی راحت بوشیم که اره این ماییم

کسایی که روحشون پولداره نه جسمشون

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۵/۰۳/۲۴
پیمان

نظرات  (۶)

سلام و علیکم و رحمه الله و برکاته :))
فعلا که اشتباهات نگارشی رو اصلاح کنین بعدا میام میخونمتون :دی 


ولی از آخر به اول من امروز این روح پولدار بقول شما تجربه کردم :)
البته زیاد پولدار نیست ها ولی زندگی شو میگذرونه :)

بقیه پست بماند برای امشب ایشالا :)

ایام به کام (البته اگر روزه تون با طل نمیشه :دی )
دوز شوخیم زده بالا :)
فعلا :)
روزتون خوش :)

پاسخ:
سلام :دی
اشتباه کجا بود :دی

خیلی هم خوب :دی
همین مقدار هم خوبه :دی

ایشالا :)

نمیشه ایشالا :دی
خیلی هم عالی :دی

فعلا :)


دانه آرام بر زمین غلتید 
رفت و انشای کوچکش را خواند
گفت باغی بزرگ خواهم شد
تا ابد سبز سبز خواهم ماند...
صبح یک روز سرد پائیزی -قیصر امین پور

پاسخ:
چقدر زیبا و متناسب و بامفهوم
مررررسی
بله دیدیم!
خوبه که واسه رسیدن به رویاتون مصممین!
با آرزوی موفقیت...
روحشون پولداره نه جسمشون (قشنگ بود)
پاسخ:
چی دیدین؟خخخ

متشکرم :)

چشماتون قشنگ میبینه
دیدیم کسی و که خدا رو شکر کنه پولدار نیست و پدر پولداری هم نداشته که ارث زیادی بهش برسه
پاسخ:
نه خب کلا باید گزینه ازث از رو میز برداریم واسه این حس خوب :)
سلام.انشال..  درمسیر رویاهاتون قدم بردارین و موفق باشین.
تلاش و تلاش و تلاش... همه چیز در گرو این واژه ست.
*پستتون حس خوبی داشت. داشته هاتون رو حفظ کنین. نایابن.
پاسخ:
سلام
مررررسی و همچنین شما خانوم معمار
بعله تلااااش و دیگر هیچ

خوشحالم حس خوبی بهتون دادم که باز به خودم منتقل شد
لطفتون فراوون
من گاهی وقتها شاکرم که خیلی پولدار نشدم و مثل بعضی ها نشدم :)))
اینو جدی میگم پولدار شدن هم مصیبتهای خودش رو داره...



+
ببینید من تو این پست فقط تونستم دو خط اول و آخر پست رو بخونم :)))
ببین من چقدر شیرازی شدم جدیدا :)))))
امیدوارم بقیه پست رو بعدا بخونم :)
دعا کنین قبل از پست جدیدتون این پست رو تا ته ته بخونم :))))
ممنون 

پاسخ:
دقیقا..دردسرهای خودش داره خخخخ


خخخ
ایشالا که میخونید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">