در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

فرصتی برای تنفس

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۹ ق.ظ

از این تنگناهای زمانی استقبال میکنم

فردا به محض این که از سرکار اومدم باید راه بیوفتم

کجا؟

طبیعتا مشهد

واسه همین تایم نیست اون موقع پست بزارم

پس الان دم سحر واستون پست گذاشتم

معمولا وقتی میخوام برم مرخصی حالم دگرگون و نمیتونم خیلی چیزی بنویسم

چون از طرفی واقعا خسته میشم اینجاو میرم مشهد نفسی تازه کنم

هم وقت خیلی یار نیست

از حالم اگه بخواید بدونید

جریان همون خستگیست

لامصب انقدر اینجا انرژی مصرف میکنم و ذهنم درگیر

کل حسم تموم میشه

میرم اونجا شارژ حس میکنم برمیگردم

ولی میدونم خوبم

و همین خوبه

چون واقعا به استراحت روحی و جسمی و ذهنی نیاز دارم

بنده از  فردا به مدت دوهفته تا بعد عید فطر در مشهد به سر خواهم برد

و از مشهد این دوهفته رو اگه لپ تاب برادر و نت محترمش یاری کنه

در خدمتتون خواهم بود

میبینمتون

فعلا میگ میگ


پ.ن:با عرض عذرخواهی کامنت ها بعد رسیدنم به مشهد و استقرار و در آرامش ذهنی پاسخ خواهد داده شد..ممنون که هستید


موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۵/۰۴/۰۲
پیمان

نظرات  (۶)

سلام :)

سحرتون بخیر :)


سفرتون بیخطر :)

التماس دعا :)

زیارت تون پیش پیش قبول :)

سلام مای حقیر به آقا امام رضا برسونین :)


+

امیدوارم نت دار باشین در همه حال و در همه جا :) آمین :)

آقا بسته همراه اول ، ایراندغ(ایرانسل) ، رایتل بخرین ولی بیاین وبلاگتون :)

ممنون از شما که میاین و پست میذارین و حتی کامنتا رو تایید میکنین

و پشت گوش نمی ندازین :دی


++

ایشالا پر انرژی و پر از شارژ معنوی خوب و ذهنی و روحی و ... برگردین :)

سفر پر برکت و شادی براتون آرزومندم :)

لحظات تابستونی تون گرم و دلنشین ایشالا :)


+++

ببینم کل کامنت منو جواب میدین ؟:دی

بعید میدونم :دی


پاسخ:
سلام
مررسی
متشکرم
محتاجیم چشم
ممنونم
چشم حتما

اره خداروشکر فعلا که هست خخخ
بسته دارم ولی با گوشی سخته..حتی کامنت تایید کردن..ارضا نمیشه ادم توش خخخ
تیکه بود این؟خخخ

ایشالا..ممنونم

لطف دارید
و همچنین مرسی

دیدین که جواب دادم خخخخ

عرض معذرت شنیده بودم ولی عرض عذرخواهی نه :دی

برای همین عذرتون موجه نیست حداقل پست پایینی رو تایید کنین :))

ممنون

پاسخ:
دیگه از من برمیاد هرچیزی خخخخ

نمیشه واقعا..دوس دارمن با حس انجام بدم نه رو سمبل کردن
ببخشید
۰۴ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۳ هنوز یلدا
چه خوب :)
خوش بگذره بهتون:)
پاسخ:
اوهووووم

ممنونم...به شما که خوش گذشته حتما دیگه طبیعتا خخخخ
گوشی به لپ تاپ وصل کنین بعد میتونین از نت بسته تون  هم استفاده کنین هم اینکه 
میتونین از لپ تاپ استفاده ببرید و سختتون هم نباشه :)
من الان نت لپ تاپم کار نمیکنه ولی از این روش استفاده میکنم:)

پاسخ:
متشکرم از اطلاع رسانیتون اما خب راهی ساده تر هست که از طریق هات اسپات گوشی وصل شین و دیگه نیازی به وصل سیم نباشه
اما در کل اینجا نت هست فقط چون تایمم فشردست  بیشتر بیرونم و خیلی خونه نیستم که پای لپ تاب باشم :)مشکل اینه خخخخ

آخی😍هنوز کامنت هنوز یلدا😍

خیلی وقته از ایشان بیخبرم

پاسخ:
متاسفانه  هممون ازشون بیخبریم

دوست عزیز لطفا ادرسی چیزی بزارین
من به جا نیاوردم و نمیدونم چیزی از شما

امید که هرکجا باشند،سلامت باشندو

باشید💐💐🤗

به روی چشم دوست عزیز و گرامی

یعنی من بجا آوردم شما رو؟پس چرا چیزی یادم نیست🤔🤔🤔

پاسخ:
امیدوارم...
سپاس
نمیدونم اینجوری حس کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">