در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

نگاهی نوین به شبهای قدر

دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۱ ق.ظ

 کلا احساس میکنم خدا از هیچ فرصتی دریع نکرده که انسانهارو تشویق به تفکر کنه

مثلا همین شبهای قدر به نطر من که بیشتر این شبهارو بهونه کرده که انسانها یک شب تا سحر تو تاریکی شب بشینن و فکرکنن

وگرنه که اعمالش خیلی طول بکشه تهش دوساعت تازه همشم مستحب

فکر میکنم اگه یکی بشینه عین شب تا سحرش  جدی و اصولی فکرکنه که دقیقا چیکار کرده تو این یکسال گذشته تاثیری خیلی بیشتر از قسم دادن و اینا داره

وقتی ادم بشینه با خودش دو دوتا ۴ تا کنه و حق به جانب فکرنکنه به خیلی چیزا

پی میبره فلان جا همه حق به من دادن ولی من میدونم که حق با اون بود چون من یک سری حقایق نگفتم فلان جا بیخود عصبانی شدم چه دلیلی داشت..اصلا چه فایده ای داشت..جز ضربه زدن به خودم

فلان جا قضاوت اشتباه کردم و و از اون بدتر قضاوتم گفتم و بدتر حتی ذهنیت کسی دیگه رو هم نسبت به اون بنده خدا منفی کردم

فلان جا فلان جا و فلان جا و....

اینجور وقتها استغفرالله حتی اعتقاد محکم به خدا هم نمیخواد ..خلوت انسان با خودش و مذاکره صادقانه با خودش دیگه..همون دو دوتا ۴ تا خودمون..

برای چندساعت حق به جانب پیش خودمون فکرنکنیم...

میبینیم ما که چه مذهبی چه غیر مذهبی اینقدر به خودمون افتخار میکردیم چه گندهایی که نزدیم..و شاید  شاید چه دلهایی که نشکستیم

انقدر این چیزارو میاری جلو چشمت که میبینی سه شب تموم شد و هنوز کلی مونده که فکرکنی یهو متوجه میشی در ازای همین فکرها اشکت مدام سرازیر شده و خودت متوجه نشدی بدون این که بشینی پای روضه ای..بدون ای که قسم بدی خدارو به دوازده امام..بدون این که بگی الغوث و الغوث

اشتباه نشه..من خودم شخصا دعای جوشن کبیر از کاملترین دعاها و اهنگین ترین دعاها میدونم و اگه عاشق اهنگ و ریتم باشی متوجه میشی چقدر دعای اهنگین و زیبایی که ۱۰۰ فراز طولانی و وقت گیر که میخونی ولی متوجه نمیشی کی تموم شد..به خصوص که معنیشم بدونی که میبینی اونجاست که چقدر دلت میسوزه

ولی خب حقیقت این که تفکر نقش اعلی رو داره نسبت بهش چون خیلی مفید تر میتونه عمل کنه و تاثیرگزارتر..

چون مثل یک انتی ویروس میوفتی تو خودت و انباشته هایی از درگیری های ذهنی رو رفع و رجوع میکنی ضمن این که تفکر مبرا از مذهبی و عیر مذهبی و با حجاب و بی حجاب و و هزاران تبعیض احمقانه دیگه تو رو بدون نیاز به هیچ وابستگی ای به خودت وصل میکنه و بعداز پاکسازی میتونی نگاهی شفاف تر به زندگی داشته باشی و ببینی خیلی گله هایی که از خدا داشتی خیلی جوانمردانه نبوده

بعد از این این تفکرات پاکسازی کننده میتونیم نفسی راحت تر بکشیم و دعاکنیم برای خودمون و دیگران که بیشتر تلاش کنیم تا مبادا دلی همنوع یا حتی حیوونی نشکنیم


نشکستن دل خدا فعلا پیشکش خیلی مهربون تر از این حرفهاست ...

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۵/۰۴/۰۷
پیمان

نظرات  (۳)

۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۰:۲۸ روزمرگی ...
فکر کردن کلا خوبه.. محدود به این شب نیست.. اما این شبا بهونه خوبیه.. موافقم

امیدوارم جوری رفتار کرده باشیم که اون آنتی ویروسه .. detection ها رو.. یه عدد نجومی نشون نده!!

+
"نشکستن دل حیوون" آرایه داشت؟ :)
پاسخ:
احسنت..دقیقا

نجومی معمولا یک چیز اونورتر نشون میده اصن خخخ

خیر مستقیما خودخودش بود خخ
وای خیلی قشنگ بود خیلی :'( :'(
پاسخ:
خوشحالم دوستش داشتید :)
سلام 
بد نیستم ممنون :)
شما خوبین ؟
اوکی :)
مهم اینکه این پست تون برای من کولاک کرد :)
حالا نشد ویرایش بشه بیخیال :)
واقعا ممنون:)

پاسخ:
سلام
خداروشکر
منم خوبم
خداروشکر
اره حذفش کردم خخخ
خواهش میشه..از شما ممنون که قابل دونسیتید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">