در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

روزه بد بیخ ریش صاحبش

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ق.ظ

باید اذعان کنم گرسنگی مانع فکر کردن

باید اذعان کنم گرسنگی مانع نوشتن

باید اذعان کنم الان درک می کنم بابا میگفت

گشنگی نکشیدی باباجون که عاشقی یادت بره یعنی چی

باید اذعان کنم گرسنگی کاری میکنه انرژی نداشته باشی دیگه دیگران قانع کنی چرا روزه گرفتن خوبه

باید ادعان کنم دارم میرم تو جبهه کسایی که اعتقاد دارن روزه خواری تاثیر میزاره بر روزه دارا

واقعا حقیقت

لامصب گرسنه که باشی رویاهات هم رو به فنا میبینی

ولی خب با تموم دهن سرویس شدناش

ولی خب روزه خیلی خوبه خخخ

واقعا انسان لازم داره هر از چندگاهی چیزی دم دستش باشه ولی نره سمتش

نه نمیخوام توجیح کنم چرا روزه خوبه

انقدر دلایل بر بدیهی بودن خوب بودن روزه هست که واقعا کار بیهوده ای میدونم بخوام راجبش توضیح بدم

اصلا احساس نکنین میخوام راجب این  موضوع صحبت کنم

میخوام بگم ادم باید فاز خودش بدونه

کاری به دوستانی که روزه نمیگیرن ندارم

هیچوقت نداشتم

حتی وقتی جلوم روزه خواری کنن ندارم

به من چه واقعا

هرکسی تو قبر خودش میخوابونن

البته اگه ازم دلیل بر روزه گرفتن بخوان

حداقل سعی میکنم دلایل جالبی واسشون بیارم

حتی اگه قانع نشن خودشون بگیرن

قانع بشن چرا من میگیرم خخخخ

خلاصه که این دوستان فاز خودشون بر نگرفتن کوک کردن و ادامه میدن

ولی واقعا درک نمیکنم

دوستانی که با اعتراض روزه میگیرن

و دنبال بهونه ای برای اززیربار دررفتن روزه ان

از قصد حد ترخص رد میکنن

میرن دکتر

از اون دکترهایی که هیچی قبول ندارن

اونا هم بی تفاوت میگن روزه نگیر واست بده

اینا هم خوشحال چشم آقای دکتر دیگه نمیگیریم

یعنی چی؟

آخه چه روزه ایه که همش اعتراض به خدا و دین و مذهب که چه کاریه اخه روزه گرفتن

آخه چه روزه ایه که با کلاه شرعی گذاشتن سر خدا

چقدر یک خدا باید بی رحم باشه که ازش میترسین که اینجوری روزه میگرین اخه

من که یک بنده ناچیزم و به من ربطی نداره  دلم میگیره

چه برسه به اون خدا که با کلی ذوق طرح داده ایده داده

پیشنهاد داده

به نظر من یعنی پیشنهاده بیشتر تا یک حکم واجب

وگرنه از اون خدا به اون عاشقی

اصلا برنمیاد که بخواد واسه همچین چیزایی مجازات کنه ادمهارو

چرا سیاست ترس از خدا رو پیش گرفتیم

چرا فکرمیکنیم گرفتن و نگرفتن روزه تاثیری بر تصمیمات خدا داره

خدا فقط دوس داره کاری که انجام میشه با عشق انجام بشه

با تموم خود انجام بشه

اینجوری که باعتراض و نق و نوق و دنبال راهی واسه پیچوندن روزه باشیم که بدتر میشه

بعید هم نیست جریمه ای هم درنظر بگیره

کاری که صورت میگیره باید قشنگ و شکیل و از رو علاقه باشه

وگرنه به جرات میگم به مفت نمی ارزه کاری که از رو ترس و ریا و اعتراض و ناراحتی باشه

پیشنهاد داده که حالمون خوب شه،قوی تر شیم،قدرزندگی بیشتر بدونیم

نه این که از روترس یا هرکوفت دیگه ای پیشنهادش واسش زهر کنیم

و به حساب خودمون هم بگیریم هم تحلیل کارشناسانه و منطقانه و از نظر من به شدت احمقانه و حقیرانه بیاریم

که بامنت بگیم حالا ما که میگیریم..گفته بگیر میگیریم حالا ولی خب کار درستی نیست روزه گرفتن و جز ضربه زدن چیزی نداره

آره ما خوبیم!

آخ که حرصصصم دراومد...به قول رضا صادقی قربونت برم خدا چقدر غریبی رو زمین....

حالا  این دوستهای خوشکلمون به کنار  اون دوستانی که هم غر میزنن و هم از افطار تا سحر ماراتن خوردن دارن و تو ماه رمضون چندکیلو اضافه وزن پیدا میکنن به کنار

غرنزنی این جوری بخوری بسیار نکوهیدست

دیگه غر بزنی اینجوری هم خودت نابود کنی

بد اندر بد

خلاصه که خواهر محترم و برادر محترم میخوای اینجوری باشی...بی اعتقاد و رو زور

نگییرررر خو

حتی اگه جریمه ای هم واسش درنظر گرفته باشه

جریمه این بیشتر از روزه گرفتن با غرغر نیست

آخخخخ که ما ادمها توانایی این داریم یک ایده زیبا رو به نحو احسن به گند بکشیم

قیامت جالبی خواهیم داشت..بی شک

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۵/۰۴/۱۰
پیمان

نظرات  (۳)

۱۱ تیر ۹۵ ، ۲۲:۴۳ روزمرگی ...
بی شک .. قیامت جالبی خواهیم داشت
:)
پاسخ:
بی شککککک
خیلی خوب بود کاملا موافقم
خدا به ما راه درست زندگی و نشون داده، منتها ما درک نمیکنیم و فکر میکنیم خدا با ما دشمنی داره...
پاسخ:
خوشحالم که موافقید
دقیقا فکر نمیکنیم و هیچ درک نمیکنیم...تلخ واقعا
۱۹ تیر ۹۵ ، ۲۲:۲۹ روزمرگی ...
سلـام :)

امان از تکنولوژی... یک دهم کانالت.. این وبت رو هم دریاب ! :/
:))
پاسخ:
سلام خخخخ

چه جالب...انگار همزمان داشتیم مینوشتیم
پس این پست بخون خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">