در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

حرفها p.t 2

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۱۱ ب.ظ

کلا من از اون دست ادمهایی هستم که هر ازچندگاهی میان یک سری حرف میزنن باز میرن
اصلا حوصله موندگاری تو جمع و شلوغی ندارم
شاید افسردگی باشه
ولی کلا دوس دارم بیام حرفم بزنم و برم تا حرفهای بعدی
واسه همین واقعا میتونم به زندگی ساده قناعت کنم
به شرطی بهم حداقل کاغذ و قلم بدن که حرفام فراموش نکنم و بدونم اینارو قبلا گفتم
همین
دیگه بقیه چیزا برام تو زندگی
نباشن هم خیلی کفرم در نمیازه
اینترنت هم صرفا همونقدر باشه که برای بیان حرفهام نه بیشتر
بیشتر دوس دارم بگردم و تو دید نباشم
تا تو دید باشم و حرفهای که زدم تکرار کنم
نمیدونم خوبه یاد بد
ولی من اینجورم
واسه همین ترجیح میدم بیشتر هم تنها باشم
با تموم علاقه ای که به جمع دارم
ولی موقعی که زمان جفت و جور کردن اون حرف باشه
باید تنها باشم
اصلا نمیتونم تو جمع حرف درست و حسابی جمع و جور کنم

......................................................................................................

چندوقت پیش یکی از همکاران متاهلم که خانومش شهرستان بودم خودش اینجا ...اومده بود خونمون

سرش تو گوشی بود و تو یکی از همین شبکه های اجتماعی مزخرف

بهش گفتم دوس دارم یک روز انقدر سرم شلوغ بشه که هیچوقت وقت واسه این شبکه هارو نداشته باشم

گفت هیچوقت نمیشه اینجوری

گفتم چرا اگه تو مسیری که میخوای باشی

اون وقت همش فکرت تو اون و اصلا وقت نمیکنی به این شبکه های مجازی برسی

...............................................................................................

حقیقت این که باخودم لج کردم یکجورایی که طرفش(مسیر) نمیرم

ولی باید کم کم برم سمتش

هرچی از مسیرت دورتر باشی

ارزشت کمتره

هرچی بیشتر تو دید باشی عادی تری

وقتی میبینم خیلی وقتا بیخودی آنم تو شبکه های اجتماعی

اونقدر که طبیعی هم هست بهم شک کنن که نکنه خبراییه

ولی الکی و بیکار فقط توش میچرخم

میفهمم خیلی حرفی تو این شبکه های اجتماعی ندارم

و باید کم کم این سیطره حدودا ده سالم بر دنیای مجازی کمرنگ ترش کنم

باخودم آشتی کنم و تو دنیای واقعی دنبال جامه عمل پوشوندن به رویاهام باشم

و مسیرم پیگیری

لج کردن با خودم بسه

باید برم دنبال حرفهام بلاخره

بلاخره

چون

هرچی دورتر از حرفهام باشم ارزشم کمتره

درجا میزنم بدونشون

.............................................................................

وقتی  خیلی از حرفهایی که میزنم

نقض میشن

خودم میخورم

چون یعنی شکست

و من از شکست متنفرم

موتور جستجوگر مطالعاتیم ضعیف شده

باید روغن کاریش کنم

با مطالعه

با بیشتر سکوت کردن

باید کمتر خودم عرضه کنم

تو بورس هم عرضه زیاد باشه ارزش سهام میاد پایین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۲
پیمان

نظرات  (۵)

سلام
همه چی درست میشه به خودتون فرصت بدین
پاسخ:
سلام خوبین؟
ایشالا....لطف کردین :)
نه همواره بودن تو شلوغی خوبه.. نه تنهایی محض
باید ی جایی تو اون وسط مسطا بود!
پاسخ:
هرچیزی به تعادل..احسنت

موافقمممم شدیددددددددد
بدون اشتباه نگارشی :)
آفرین :)

+
این پست علنا به من خواننده نشون میده که کامنت نذارم و سکوت کنم :دی :)

هیس !!:دی 
البته ببخشید ولی خب مردم خوابن دیگه :)))))


پاسخ:
بعله مررسی :)


چرا اونوقت؟


خخخخ بعله
سلام
خواهش میکنم :)

برای اینکه خواننده رو به سکوت دعوت میکنی :)
مگه اینکه پست جدید بزارین :))

+
نگارشتون  خوب شد این خخخ هم بردارین اونوقت میشه بهتون گفت صد آفرین :دی :)

پاسخ:
نه من سکوت تو بعضی زمینه ها اونم برای دنیای مجازی گفتم...واسه خودم تازه
نه واسه شماها
اشتباه نکنید خخخخ


لطف دارید..اون دیگه سخت شد خخخخ
هیچ چیزی نشد نداره :)

اشتباه نمیکنم مطمنم :)))
میگی نه از خواننده هاتون بپرسین :)

پاسخ:
بعله ولی خنو نمیخوام آخه خخخخ

واقعا؟خخخ
اگه اینطوره پس راست گفتین حتما دیگه خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">