در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

جاودانه ای چون تو

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۱۹ ب.ظ

میدونم

آره...شاید شانسی نباشه که ما به هم برسیم

شاید شانسی نباشه که ما با هم اون رابطه عاشقانه داشته باشیم

شانس رسیدن....

جفتمونم میدونیم که هیچکدوم حاضر نیستم به هرقیمتی کسی کنارمون جا بدیم

مگه این که کسی باشه شبیه خودش باشه...و همونجوری که هست بپذیریمش

جوری که جفتمون میخوایم

تا بتونی توش حلول کنی طبق استانداردهاش

و خاطره هایی که باهم تو رویا ساختیم باهاش تجربه کنیم

میدونیم که تا اون پیدا نشه...وصالی هم نخواهد بود بین ما

دردناک..خیلی هم

اما شیرینیش این که اگه واقعا خاطره هارو باهم تجربه نکنیم

ولی تا ابد در تمام کارهای من

نوشته هام

ایشالا فیلم هام

همه چیییییییی...همه کارررررر.....

جای خواهی داشت

و زنده خواهی بود

همه این ها عاشقانه هایی خواهد بود

که با این که تجربشون نکردم ولی انقدر پروضوح و روشن به نمایش درمیارمشون

کسی شک نمیکنه تو هیچوقت وجود خارجی نداشتی

و من باهاشون خوش خواهم بود


تو طول این سالیان اما

احتمالا خیلی حرفها در خواهد اومد پشتم..حقم دارن شک کنن

حتی کسایی که میشناسن من رو... و بهم بگن

تو واقعا همون پیمانی؟نمیتونیم باورکنیم که این کارها..این رفتارها مال تو باشه

منم میگم همونی که ازم شناختی باور کن... به حرفهای دیگه توجه نکن

چیزی که دلت میگه...اگه پیش دلت بدم...پس بدم

اگه خوبم....


میدونی سالها بعد اگر نیابیمش اون نفررو

شاید بیان تو نوشته هام دنبال معشوقی مشخص بگردن

این کی بوده که اینقدر تاثیر گزار بوده تو نوشته هاش

و کارهاش و........

واسه کی ؟

ولی نمیتونن پیدات کنن که

چون بدون وجود خارجی تو

همه این عاشقانه هارو ساختیم

و کسی هم نخواهد فهمید

تو تنها

دخترک بی چهره ذهن من بودی


پ.ن: من برگشتمممممم....سفر خیلی خوبی بود...گیلان خیلی خوبه..حتما برین خخخخ
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۲
پیمان

نظرات  (۶)

بعله...

پ ن
مقدمتون گلباروون..! :)
مچکر بابت توصیه.. :)
پاسخ:
اوهومممممم............


سپاس میثم جان :)
خواهش مره....مجانی بود خخخخ
:)

منم خیلی سفر رو دوست دارم و معتقدم باید به شهرهای جدید رفت، باید همه ی ایرانو دید و شاید جهان رو!
پاسخ:
.......

دقیقا..باید رفت و شناخت :)

منم میخوام دور ایران در 80روز بگردم :دی .
سلام 
رسیدنتون بخیر ...
قسمت اول پست که لامفهوم :دی 


ولی قسمت دوم :
 من که از نوروز ، ایرانگردی رو  شروع کردم اونم با اولین حرکتم در جهت چرخاندن
شبکه های صدا و سیما در دقیقا لحظه ی تحویل سال :)))):دی 
و بنظرم همین چرخش ساده شبکه های تلویزیون باعث شده که بزنم به تخته از نوروز به شهرهای
تهران و  شمال (مازندران ، نور و ...)  بعد برم شهرهای اطراف شهرم بعد خرم آباد 
و احتمالا بزنم به تخته  امید است شهرهای دیگری هم  در ماه آینده مسافرت کنم :)
البته اگر مرخصی بدن...
گیلان هم واقعا جای خوبی است امیدوارم برم اونجا ولی الان سرررده و من این جرائت رو ندارم که 
در این هوا برم گیلان:)

خوشحالم بهتون خوش گذشته...
ایشالا همیشه به تفریح منتهی  با دل خوش:)



پاسخ:
ایشالا موفق بشین خخخخ

سلام خوبین؟
ممنونم

اوهوم :)


خخخخخخ چه ایران گردی ای

ایشالا میدن مرخصی خخخخ

جرات داشته باشید..می ارزه :)

ممنونممممم
سپاااس
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۰:۳۷ بهار شیراز
می فهمم چی میگی .... گیلان... گیلان زیبا و دوستداشتنی
پاسخ:
ممننووونم

گیلان فوق العاده اصن :)
سلام
رسیدن بخیر
پاسخ:
سلام خوبین؟
سپاس از لطفتون
خوشحالم که خوش گذشته بهتون....
پاسخ:
سپاس از لطفتون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">