در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

تکلیف

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ب.ظ

بهم میگه تو که تو شهری به شدت گرم هستی نمیخواد روزه بگیری

میگم  نمیشه دیگه...تکلیفه

تو دلم ولی از جوابم بدم میاد...از خودم بدم اومد

یکم دل خدارو شکستم ،احساس کردم

احساس کردم خدا به دیوار تکیه داده و بعض کرده و تو چشمام نگاه  میکنه و میگه

تکلیف؟نامرد،تکلیف؟تو دیگه حداقل این نگو دیگه...

از جوابم شرمنده میشم

میخوام درستش کنم...به سوال کننده میگم

البته تکلیفم نه..خب خوبه دیگه..مفیده واسه بدن

 ولی

بازهم نتونستم حقیقتش بگم....خدا باز هم راضی نشد

چی میگفتم اخه..میگفتم اره میگیرم..عاشق روزه گرفتنم

اونوقت به عقلم شک نمیکردن؟

تو شهری گرم نزدیک 40 50 درجه..روزه..نزدیک 17 18 ساعت

 

آخه خداجونم کی میدونه جز تو ،من برای بدست اوردنت..واسه روزه گرفتن...واسه نماز خوندن

چه چالشهایی که پشت سر گذاشتم

چیجوری بهشون بفهمونم آخه

 که حال میکنم با این برنامه هات..با این کارهات

خودت بگو عزیزم چیجوری..اخه چیجوری بگم

 

مجبورم عزیزم..میفهمی..مجبورم با ادبیات خودشون جوابشون بدم

وگرنه میدونی که واسه من وجود روزه،یک نعمت،یک شانسه،یک لطفه


دقیقا همین از عوامل خستگیمه

بعد میگی چرا خسته ای همینه...

قرار نیست بفهمیم حرف هم

چون تعبیری از عشق یافت نکردیم

چون عاشق نشدیم....

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۶
پیمان

نظرات  (۵)

خیلیا این حرفا رو میگن.. طرف واسه اینکه دور نماز و روزه رو خط بکشه و خودشو راحت کنه.. میفته پی اشکال گرفتن از دین!

طاعات قبول :)
پاسخ:
خداییش....
کاش یکم کمتر تنبل بودیم...
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۹ مَـهدی (میرزای قدیم)
به به حاچ پیمان...حاچ پیمان...حاچ پیمان..... درود بر تو دوست قیدیمی.....
پاسخ:
واااااااااااااااااای ببین کی اینجاست
چطوری میرزااااا
خوووبی؟
روبه راهی؟
خوووششش اومدیییی
۰۱ تیر ۹۶ ، ۰۴:۳۶ حسین یحیی زاده
زخم معده بهانه خوبیه...باکلاس هم هست...تست هم شده جواب هم داده...
و .....
سلام
پاسخ:
خخخخ
دقیقا
سلام به روی ماهت
۱۲ تیر ۹۶ ، ۱۳:۳۸ مریــــ ـــــم
من عاشق روزه گرفتنم
روزه گرفتنو بیشتر از نماز خوندن دوس دارم
پاسخ:
خب هرکدوم حسن خودش داره....ولی نظرتون محترمه بسیار
و خوش اومدین
سلـام رفیق
حالت چطوره؟؟
امیدوارم خوب باشی.... :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">