در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

وعده سرخرمن یا چی

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۳۱ ق.ظ

نمیدونم این‌ هم وعده سر خرمن‌ باشه مث بقیه وعده هام یا نه

 

ولی خب از اونجاایی که ۶ سال گذشته از رفتنم به بندر

 

و حالا دارم برمیگردم دوباره به مشهد

برای یک‌شروع دیگه

حس‌میکنم وبلاگ هم‌دوباره برام‌احیا بشه

چون فکرمیکنم تو مشهد بیشتر حرف برای گفتن دارم

چون تو مشهد بیشتر به خودم‌نزدیکم

به نوشتن

به زندگی

 

پ.ن:امیدوارم وعده سرخرمن نباشه

نه به خودم

نه به وبلاگ

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۶
پیمان

نظرات  (۳)

۰۶ آبان ۹۸ ، ۰۱:۵۶ گیل تیک گیلا رشت

امیدوارم که کارها رو به جلو پیش بره 

پاسخ:
سپاس
امیدوارم صرفا تبلیغاتی نباشه کامنتتون...
۰۶ آبان ۹۸ ، ۱۰:۵۰ میرزا مهدی

به به ! چه وعده ی خوبی سلام

پاسخ:
سلام سلام یاور همیشه مومن
خوشحالم هستی همچنان
۰۷ آبان ۹۸ ، ۱۱:۰۱ میرزا مهدی

منم کأَنهو خودت مثل کشِ تنبون هرچقدر دور تر بشیم بیشتر شتاب میگیریم برای برگشت. منم خوشحالم که هستی.... باش

پاسخ:
خخخ اره دور میشه ولی از ذهن‌نمیره...مرسی داداش..تو نیز باش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">