در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

اسمش فراره

چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۷:۴۶ ب.ظ

بعداز  6 سال برگشتم پیش پدر و مادرم،از یک شهردیگه

اما خب به 6 ماه نکشید که خونه جدا گرفتم

البته یکسال قبل برگشتنم ذهن هارو اماده کرده بودم و چهار تیکه وسایلم اونقدر زیاد نشون داده بودم که چاره ای تو اذعان نزاشتم که باید حتما یک خونه بگیرم

این که واقعا چه فکری میکنن یا میکنین مهم نیست

دلیلش برای خودم مشخصه

همون دلیلی که 6 سال دور شدم

اسمش آزادی نیست،رهایی نیست،مستقل بودن هم نیس

یعنی همه اینا هست ولی اسمش اینا نیس

اسمش فراره

حتی جواب این سوال که چرا ازدواج نمیکنی هم توش هست

حالا فرار از چی یا کی؟

این دیگه واقعا نمیدونم...یعنی خودمم دنبالشم

فقط همینقدر میدونم که مثل ضحاک ماردوش

این فرار نقش همون  مغز آدمهارو داره برای سیری مارها

حالا تا کجا؟

یحتمل  تا مرگ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۶
پیمان

نظرات  (۱)

اسمش تنهاییِ.همون تنهاییِ که عباس آقای کیارستمی توصیفش کرده.

لاکن.خوشا به حال شما🤗🍁💐🍁

پاسخ:
قربان شما
دقیقا آقا کیارستمی عالی تفسیرش کرده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">