در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

مرا پست کن لطفا

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۵:۵۰ ب.ظ

امروز رفتم یک کتاب پست کنم

برای چالش ارسال کتاب که جدیدا پذیرفتمش

تعجب نکنید

من و این قرتی بازیا؟

استثنا اره....ایده جالبیه  برای کسی که نمیشناسی کتاب پست کنی و به همین شکل کتاب برات بیاد

خلاصه یک ایده اینستاگرامیه که برام جالب اومد و انجامش دادم

باجه پستی که بودم یکی اومده بود میخواستم یک بسته بفرسته واسه اذربایجان غربی شهر اشنویه برای یک خانومی تو بیمارستان

یک اقایی میخواست بسته رو بفرسته

اون لحظه خیلی دلم خواست همراه بسته برم که زمانی که رسید دست گیرنده حس اون گیرنده تو اون لحظه ببینم

پست کردن یک چیزی خب خیلی وقتا اداریه و کاری و خرید و این چیزا

ولی خیلی وقتا احساسیه

گاهی وقتا بین دودوست

گاهی بین دو معشوق

دوس داشتم  میشد که همراه با نامه ها و بسته ها از مقصد حرکت میکردم و میرسیدم دست گیرنده و در اون لحظه شاهد واکنش اون طرف میبودم

شاید چیز پیش پا افتاده و سطحی ای باشه

ولی خب یرای منی که تشنه تازگی و ذوقم یک ایده غیرقابل وصف

افسوس ک نمیشه

و من فقط باید بشینم و تجسم کنم اون بسته که یرسه چه تغییری در صورت گیرندهایجاد میکنه

که البته اینم از هیچی بهتره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۷
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">