در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

اینجا خبری از باران نیست

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۰۷ ب.ظ
همه جا باران می بارد

اما اینجا نه

من آهنگ باران را گوش می کنم

همان که دوستش داشتی

و به تمام خاطران نداشته ی

زیرباران با تو فکر می کنم

حسرت میخورم حسرت میخورم حسرت میخورم

به نبودنت

اعصابم خورد می شود و میزنم به سیم آخر

بگذار رک بگویم

چه خوب که باران نمی اید اینجا

چه خوب که به خاطران نداشته ات فکر نمی کنم

چه خوب که اصلا نیستی که باران باشد خاطره ای

و حتی اهنگ مورد علاقه ات

با تموم این ها اما

نمیدانم چرا نمیتوانم دست از گوش دادن مداوم اهنگ باران دست بردارم

لجم می گیرد از تو

ای کاش دوست نداشتی اهنگ باران را

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۴
پیمان

نظرات  (۹)

بیــــــــــــــــــــــا دوری کنیم از هم 
منم صدای بارانو خیلی دوست دارم 
اصلن تو حواست نیست من ....

خب من صدای باران خواننده را گفتم از بس صدای آب و بارون  شنیدم 


دستنوشته چی شد ؟؟؟


پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون  مژگان خانوم
شعر قشنگیه امامنظور من یک اهنگ دیگه بود خخخ

واستون لینک خصوصی فرستادم نیومد؟

باران اومد :))
باران بیاد یا نیاد آخری ؟:)

سلام 
اولا خونه جدیدتون مبارک 
ایشالا چرخش براتون بچرخه.
دوما :دو تا پست بارون گذاشتی تو وبتون :)
اونیکی پایینه :)
فعلا اینا رو داشته باشین برمیگردم :)
پاسخ:
کدوم باران؟خخخ

سلام
ممنونم لطف کردید
مرسی خخخ
آؤه زمانی که آرشیو منتقل شد اینم باهاش منتقل شد که شدن دوتا

چشم:)
بارون داره هدر میشه بیا با من قدم بزن 
دلم داره پر میزنه واسه تو و قدم زدن 

وقتی هوا بارونیه دلم برات تنگ میشه باز 
نمیدونی تو این هوا چشات چه خوش رنگ میشه باز 

بارون هواتو داره رنگ چشاتو داره 
قدم زدن تو بارون با تو چه حالی داره 
دلم هواتو داره 

بارون هواتو داره رنگ چشاتو داره 
قدم زدن تو بارون با تو چه حالی داره 
دلم هواتو داره 

نیستی خودت کنارم و صدایت همش تو گوشمه 
بارونیه قشنگی که هدیه دادی رو دوشمه 

بارون حواسش به توهه اونم دلش پر میزنه 
بجای من با قطره هاش رو شیشه تون در میزنه 

بارون هواتو داره رنگ چشاتو داره 
قدم زدن تو بارون 
با تو چه حالی داره 
دلم هواتو داره.

خواننده : امین رستمی :)
صداش دوست نداشتم ولی متن آهنگ رو دوست داشتم.
اینم تقدیم به شما و دوستانتون:)

البته من عاشق آهنگ بارون یه خواننده دیگه ام که الان حضور ذهن ندارم اسمش کی بود ولی بمحض 
اینکه میشنیدم یاد خاطرات بارونیم می افتادم و حالم مثل آسمون با بارش رعد و برق همراه بود 
نه اینکه کلا گریه کنم و هوام ابری باشه نه مابین گریه و شادی :)

ادامه حرفام بماند تا بعد :)
فعلا 

پاسخ:
تقلب؟از کجا فهمیدین دقیقا همین اهنگ منظرمه؟ خخخ
کلا اهنگ خوبی یبود به نظر من
مرسی لطف کردی شما

احتمالا سیاوش قمیشی؟

توکل به خدا..منتظریم :)
خب دیگه :)))
من باهوشم :)))
قمیشی نه فکر نکنم ولی یادم نمیاد :|
باید برم تو آرشیوم پیداش کنم ! خخخخخ

خواهش .

+حرفام مونده در مورد این پست ولی جون ندارم :)
منتظران منتظرند :)
فعلا منتظر بمون :))


پاسخ:
اوهوم :)

پس همچنان منتظریم خخخ

تو این متن تون یه غم سنگین نهفته اس:((

خدای ناکرده بجز داستان عشق و شکستش خدای ناکرده کسی که فوت نکرده ؟

البته ببخشید میپرسم میتونین جواب ندین !

فقط خواستم بگم این غم رو حس کردم تو این متن.

ایشالا که در اصل غمی توش نداشته باشه و فقط یه متن ساده باشه:)


دیگه منتظر نباشین :)))

پاسخ:
غم سنگین درست حدس زدی

نه کسی فوت نکرده و حداقل به فوت کسی ربط نداره

چشم :)

خب خدا رو شکر :)

پس توکل کن بخدا ایشالا همه چی درست میشه :)

پاسخ:
بعله
توکل به خودش
حیرت آور! این وبلاگ دقیقا مانند قدیمی من است
یکی! این موضوع کاملا متفاوتی است اما تقریبا یکسان است
طرح بندی صفحه و طراحی انتخاب عالی رنگ!
پاسخ:
خوشحالم بابت این شباهت
کاش لینک می گذاشتید

چرا معولا همه جا اون قسمت درباره من خالیه پس؟؟ نمیگین شاید یه غیر آدمیزادی دلش خواست اولین چیزی که میفهمه این باشه که کی اینجا پشت فرمون نشسته ؛-)

 

سلام :-)

پاسخ:
سلام
درباره من رو اینجا بخونید

freemine.blogfa.com

خیلی هم ممنون👍

 

پاسخ:
قربان شما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">