در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

من برگشتممممممممم

شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۱ ب.ظ

سخته وقتی کلمات رنگ و بوشون از دست دادن واستون

بیاین از ذوق هاتون بگین مث همیشه

از این که تهران بودین و از شمال تا جنوبش و از شرق به غربش

 همراه با گامهای دودوست زیرا گذاشتین

از این که چقدر جاهای مختلف تهران رفتین

از این که چقدر تو نمایشگاه کتاب ذوق کردین

از این که ناخواسته و بدون برنامه قبلی دویصدتومن خرید کردین

از این که با ذوق بیاین بگین چه کتابهایی خریدین

از این که چندین پست نوشتین و پشت خط گذاشتینشون چون حس ثبت کردن و پذیرفتن مسئولیتشون ندارین

از این که زورتون میگیره چرا واسه هیچ دختری جذاب نیستین خخخخ

از این که...................

خب حقیقت این که واقعا کلمات اونقدر وادارم نمیکردن که بیانشون کنم

با اون که تو دلم عجیب سنگینی میکردن

ولی بازهم تصمیم داشتم یک مدت نباشم و ننویسم

اما خب نمیشه..نمیتونم

من آدم ناله نیستم

من آدم غم و ناامیدی نیستم

من آدم شروع دوبارم و کم نیاوردن

من آدم رویاپردازی و خیالبافیم

کل جهانم ترکم کنن نمیتونم دست از نوشتن بردارم

نمیتونم یک گوشه بشینم زانو غم بغل بگیرم

این مسخره بازیا مال من نیست

بزار همه ازم یک آدم با عشقی الکی یاد کنن

هرکی با ماهست جاش رو تخم چشم ما

هرکی هم نیست دعای خیر ما پشت سرش

دیگه قدم برداشتن سمت آدمها تموم شد و دربهترین حالت محدود

به اندازه کافی قدم برداشتم سمت آدمها

هرکی نیت من شناخته باشه مث من مشتاق به اشتراک حس خوب برای همدیگه

هرکی هم نه حال نمیکنه و رو تعارف و نجابت جواب سلامم میده خیلی رک بهتره نباشه

در هرصورت یقین داشته باشه دعای خوب من پشت سرشه ولی بی من

بی من بی من بی من بی من :)

میخوام دوباره آهنگ شاد گوش کنم

مداد بگیر تو دستات عموپوررنگ گوش  کنم و یادم نره که نباید بزرگ بشم

و دلگیر و سادگی فراموش

و بتونم دقیق تر نگاه کنم و با معرفت تر نعمتهای خدارو

چیزهایی که دارم ارزشمندن واقعا

پدرومادر و خانوادم

دوستهام تو مشهد

دوستهای وبلاگیم که عجیب با پیاماشون دلگرمم کردن که نه بابا زندم هنوز تو دلها

از جمله مژگان خانوم مهربون...خواننده خاموش گرانقدرم خانوم معمارک ...باران خانوم دوست داشتنی..روزمرگی عزیز و امیر و بهارخانوم و یلدا خانوم و شکیبا خانوم و قاب دل من و پابرهنه عزیز و مقدار محدودی دوست دیگه که میدونم باپیام ندادنشون هم بازهم دنبالم میکنن گهگاه

بسه دیگه...مگه آدم چقدر دوست میخواد..شیش هفت تا دوست ولی واقعا دوست کافیه به نظرم..همین تعداد نظرم هم کافیه..ببخشید مگه مسابقست بخوایم به تعداد نظرامون بنازیم

مرسی که روحیه میبخشید به این وبلاگ این روزها سرد

من برگشتممممممممممم

با همون خنده ها و هیجان سابقم

شاید خسته تر ولی خب مرد باید خسته باشه خخخخ

یکم خونه تکونی دارم تو وبلاگ

پیوندهام دستخوش تغییر خواهد شد

و کسایی که احساس میکنم تو دوستهای ردیف اولشون هستم مرتب سرمیزنم بهشون

آخه حقیقتش سخته انرژی گذاشتن واسه کسایی که تو دوستان ردیف سومشون هستبن

قبلا انرژی داشتم..الان دیگه ندارم

میدونم دلیل من همیشه بر محتوا داشتن وبلاگ ها سر محتوا بوده و البته هست

ولی خب با احترام باید بگم بعضی وبلاگها مطالبشون فقط روحساب دوستی قابل خوندن

وگرنه چیز زیادی به شما اضافه میکنه

از جمله وبلاگ خود من

که هیچ بار آموزشی و ادبی نداره و صرفا لطف دوستان گلم که سر میزنن بهش

علی کریمی بعد باخت پرسپولیس مقابل نفت تو اینستاگرامش جمله ای از الکس فرگوسن گذاشت

هوادارنی که تو شکست پشت تیم نموندن

تو پیروزی تیم حق ندارن طرف تیم بیان


پ.ن:میدونم تو این پست یکم عصبانی و دلخور و غیرمنطقی بودم...عذرمیخوام و بزارید به خاطر از دست دادن نسبی تعادل تفکراتم..یکم زمان میبره..به بزرگی خودتون ببخشید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۱
پیمان

نظرات  (۲۰)

سلام :)
خیلی خوشحالم به آغوش وبلاگتون برگشتین :))))))
خوش اومدین :)
و خیلی خوشحال تر که حالتون خوبه و اینکه خدا رو شکر بهتون خوش گذشته :)


+
حقیقتش من رو خجالت دادین آقا پیمان :) (آیکن خجالت )
ممنون :)
شما لطف دارین وگرنه من کاری نکردم :)
بازم ممنون 

+
راستی تا یادم نرفته
یک پیشاپیش عیدتون مبارک ایشالا بحق این عید عزیز همه آرزوهای خوبتون همه دعاتون مستجاب بشه :)

دوم اینکه امشب اگر خدا توفیق بده میخوام به دوستان بلاگ نویس عیدی بدم دوست دارم 
به شما هم عیدی بدم البته بعد از اینکه نذری هامو امشب خریدم و توزیع کردیم بعدش میام
تو وبم هم  اگر نت اجازه 
بده و خدا توفیق بده به همه من جمله شما میخوام عیدی بدم :)

+
با اجازه من برم که باید برم نذری هامو از شیرینی فروشی بخرم :)
تو نذری های امسال شما و سایر دوستان وبلاگنویس حتما دعا میکنم :)
روز و شبتون خوش :)

پاسخ:
سلام خوبین؟
لطف دارین..مرسی که پشتیبانی کردین

متشکرم آره خوب بود خداییش


خواهش میکنم..چیزی جز حقیقت نگفتم...ممنونم بابت پییگیریتون

متشکرم عیدشما هم مبارک

اوووف پس منتظر عیدیم حسابی خخخ مررسی

قبول باشه

منتظرمممممممممم پسسسسس

همچنین برای شماهم خوش


سلام 
چه بازگشت شکوهمندانه ای :)
متشکر از لطفتون.شرمنده کردین و اینکه من دیگه از خاموش به روشن تغییر رویه دادم :))
انشال.. حال خوبتون مستدام باشه.
+عموپورنگ رو خیلی خوب اومدین :)

پاسخ:
سلام خوبین؟
کنکور خوب بود؟امیدوارم یک رتبه خوب انتظارتون بکشه که جواب خستگیهاتون بده :)
مرسی لطف دارید

روشن که بهتر..نه خواهش میکنم..واقعا حضورتون روحیه بخش...خوشحال کنندست بسیار واسم
متشکرممممممم و همچنین

خخخخ آخه داشتم آهنگش گوش میدادم واقعا خخخ
راستی عیدتونم مبارک.
پاسخ:
مررررسی عید شما هم مبارکککک

متشکرم.
کنکور چه عرض کنم. متوسط بود. اگه خونده بودی راحت میشد زد اما امان از نخونده ها !! کنکور ما که هنوز تموم نشده. مرحله دومش که عملیه و خیلی مهمتره یکی دوماه بعد برگزار میشه و فعلا داریم رو اون کار میکنیم. انشال.. که نتیجه ش خوب بشه.(نیاز به گفتن رشته م که نیست؟ از اسمم معلومه :)  )
کار خوبی میکنین.کسانی که با پینکی درونشون ارتباط دارن اهنگهای عمو پورنگ به شدت حالشون رو خوب میکنه :)
پاسخ:
خواهش میشه
آره گاهی وقتا نخوندن بهتره انگار خخخ اما توکل برخدا حتما خوب میشه نتیجش..مطمنم چون زیاد تلاش کردید..آخخخ حواسم نبود راست میگید...دومرحلست..مرحله دوم باید برین تهران..اگه اشتباه نکنم امتحان اسکیس...دوستام این مرحه رو رفتن..خیلی شاکی بودن..ایشالا واسه شما خوب باشه با موفقیت

لطف دارید به پینکی و من..سلامت باشید

سلام

ممنون :)

عید باشد و میلاد آقا باشد خوب نباشیم ؟:)

مگه میشه مگه داریم ؟:)


خدا رو شکر که خوش گذشته:)


خواهش میکنم :)

بازم ممنون :)


الان عیدی رو گذاشتم کنار برای شما دوستان :))


ممنون

ایشالا خدا قبول کنه:)


منتظران منتظرن پس ؟:دی


آقا فقط یه چیز شما هم پرسپولیسی بودین ؟:))

جدی بودین ؟:)


ممنون

فعلا :)

پاسخ:
خب پس خداروشکر


لطف دارید

ممننونممم

بعلهههه خخخ


بعله هنوزهم مقتدرانه هستم..یک پرسپولیسی دوآتیشه


خوووووش اومدین! :)

عموپورنگ میبینی با این سنت.. پیمان خان ؟!! فرق من و شما چیه پس؟! :)))

انشاا... حالتون همیشه خوب رو به عالی باشه :)
+ عیدتونم مبارک :-)
پاسخ:
ممرررررسی :)


خخخخ دل باید کودک باشه...شما دلت بزرگتره خخخخ

متشکرم..لطف داری :)

مرسی..برای شما هم :)

پس این هفته ی که گذشت واقعا براتون تلخ بوده بخاطر نگرفتن جام و این داستان ها ؟:)))))))))))))

بابت پرسپولیس ایشالا سال دیگه اگر سوشا باز ، بازی جدیدی در نیاورد جام رو ببرین :))))))))))))))



+

امضاء : باران هستم یک عدد استقلالی از نوع خوزستان :دی

یک چیز بگم و برم اون اقتدار پرسپولیسی تون منو کشته :)) خخخخخخ

ولی من یه وصیت دارم که فردا ساعت 2بعداز ظهر به امید خدا همین جا اگر نت مون قطع نشه میام بهتون میگم :))

تا فردا شب تون خوش :)



پاسخ:
تقریبا آره...
ایشالا سال دیگه میگیریم


اقتدار داشت..بهترین تیم بود :)

ایشالا..منتظرتونم
فعلا شبتون خوش
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۰ اَسی بولیده
مطمئنم زود میگذره و دوباره مثل سابق میشین
از دوستان وبلاگی کسی و ندیدین؟
پاسخ:
متشکرم و امیدوارم
چرا یکی از کسایی که باعث خوش گدشتن این سفر شد یکی از دوستان وبلاگیم بود به اسم امیر نویسنده وبلاگ آپوزیتوس
۰۲ خرداد ۹۵ ، ۰۷:۲۷ اَسی بولیده
ببخشید یه سوال:
دقیقا چقدر خرج کردید؟؟!!!
پاسخ:
خواهش میکنم..این چه حرفیه
دقیقا منظورتون کل سفر یا فقط نمایشگاه؟

ساعت دو اینجا بلاگستان است صدای باران :))

سلام :)

الوعده وفا :)

پاسخ:
سلام ظهرتون بخیر
متشکرم بابت  فاداری

اما وصیت من به شما پرسپولیسی ها دم آخری اینکه :دی

من که هیچ وصیتی تا حالا نکردم چون تا حالا نمردم :دی

ولی من موندم من به شما گفتم وصیت چرا یه دور از جون به ما نگفتین و بجاش گفتین : ایشالا منتظرتونم ؟!:دی:))))))))

تا اینو جواب بدین من وصیت نامه رو آماده میکنم و برمیگردم :)))))))))))

ممنون:)

پاسخ:
خخخخ
ببخشید
ولی خب من اهل این تعارف ها نیستم و راحتم کلا
واسه همین یک شوخی درنطر گرفتمش و رسمی برخورد نکردم
وگرنه که بله دور از جونتون
ولی خب من صمیمی برخورد کردم..ببخشید
خواهش میکنم

ظهرشما هم بخیر :)

من کلا عادت دارم تو دنیای واقعیم حداقل اینجوریم که سرم بره قول و قرارم سرِ اون ساعت نمیره :)



+

نصیحت من به شما پرسپولیسی ها این است :

این تیم که نشد تیم :دی

بنظرتون وقتش نرسیده با اقتدارشون خداحافظی کنین و تیم تون عوض کنین !:)

:دی

تیم رو عوض کنین این تیم ، تیم بشو نیست ها!:))))))))))

از ما گفتن بود :))))))))))))))))))))))))))))))))

ههههههههه

امضاء: باران هستم یه استقلالی :دی



+

یه سوال دارم میشه بپرسم ؟:)

ممنون

پاسخ:
متشکرم..بعله مشخصه..احسنت

اگه میشه یک عشق رو با عشق دیگه ای عوضکرد پس منم تیمم عوض میکنم

بله خواهش میکنم..بفرمایید

البته من باب وصیت ما هم شوخی کردیم راحت باشین عذرخواهی لازم نیست جناب آقا پیمان :))

امروز عیده کلا دوز شوخی و سربه سر گذاشتن دوستان وبلاگنویس من جمله شما رفته بالا :))



+

ممنون بابت سوال :

سوال اینکه اگر فضولی نیست بجز کتابهای که برای کنکور ارشد یا دکترا گرفتین آیا کتاب عمومی هم گرفتین این یک. اسمشون ؟

سوال دومم همین الان اومد :)

آیا تو نمایشگاه سوار دوچرخه هم شدین ؟:)

یا فقط سوار ون ها شدین ؟:)

سوال سومم :

از فضای باز نمایشگاه شهرآفتاب خوشتون اومد و ایا حاضرین سال دیگه هم برین اونجا هوم ؟:)

بابت سوال در سوال کردن من ببخشید دوستام بهم میگن مخزن سوال میگن باید قرنطینه شم از بس سوال میاد تو ذهنم :)


++

خواهش می کنم ممنون


یعنی عاشق تیم پرسپولیسین دیگه ؟:)

آفرین منم یه زمانی عاشقش بودم یعنی وقتی علی دایی دوست داشتنی مربیش بود اگر علی دایی دوباره مربی این تیم بشه قطعا مثل تیم رئال و بارسا

تیم استقلال و پرسپولیس با هم دوست خواهم داشت :)

آخه تیم رئال و بارسا هم هردوشون با هم دوست دارم :)

حالا من دو تا عشق دارم چکار کنم آقا پیمان ؟:))


ممنون بابت پاسخگویی تون :)


پاسخ:
خیلی هم خوب..امیدوارم همیشه شاد باشید و سرحال


در جواب سوال اولتون باید بگم که...بله..درواقع باید میگفتین جز عنومی کتاب کنکوری هم گرفتین یا نه...من فقط کتاب عمومی و رمان و داستان و  نمایشنامه گرفتم و اصلا کتاب کنکوری و اموزشی نگرفتم خخخ حدود دویصد تومن کتاب خریدم اونم فقط عمومی

راجب سوال دومتون هم باید بگم که دیدم دوچرخه سوار میشن ولی اصلا سوار نشدم موقعیتش پیش نیومد ولی خب ون زیاد سوار شدم خخ

خب من تیم واسه شخص دوس ندارم واسه خود تیم میخوام


به نظر من که باید تکلیف خوددتون مشخص کنید...بلاخره یک کدوم باید بیشتر بخواین..یا هم که کلا گدری نگاه کنید و واستون قرقی نداشته باشه کی بیره و فقط فوتبال واستون مهم باشه

خواهش میکنم..شاید عجیب باشه ولی من خودم هم عاشق جواب دادنم هم عاشق پرسیدن..پس در این زمینه حداقل نگرانی ای نداشته باشید و بپرسید..من کلا جواب میدم با علاقه و اشتیاق



سوال سوم هم این که بله فضای فوق العاده ای خوب بودو خیلی دوستش داشتم و فرصت بشه سال دیگه هم حتما میرم

خواهش میکنم..ببخشید جواب ها در هم قاطی شد..


ممنون بابت پاسخگوی تون

اما میدونی چیه ؟

چرا پرسپولیس رو  دوست ندارم ؟:(

یک از بچگی از رنگ قرمز خوشم نمی اومد :)

دو : دو تا از داداشام پرسپولیسی بودند اینا بی نهایت در زمان بچگی سربه سرم گذاشتن و اذیت کردند :(

بخصوص موقع تماشای دربی ها :)

یعنی اونقدر از اینا خوردم تو تماشای دربی که از هیچ بنی بشری نخوردم هنوز خاطرات بد تماشای دربی بچگی یادمه :(

اینو جدی میگم ...

ولی عوضش دو تا از برادرام استقلالی بودند اینا موقع تماشای دربی خیلی مهربون بودند و موقع دیدن دربی منو که هیچ اذیت نمیکردند بلکه منو از دست

پرسپولیسی های دو آتشه نجات میدادند :دی

و واقعا سر من همیشه تو دربی دعوا بود :دی(خجالت )

چرا که داداش کوچکم فوتبالی نبود زیاد و طرفدار تیم بخصوصی نبود ...

منم وقتی فوتبال می دیدم اصلا نمیدونستم کی خوب بازی میکنه کی بد البته تو زمین چمن :)

ولی عوضش می دیدیم رفتار برادرام رو وقتی می دیدم داداشای که طرفدار پرسپولیس هستند باهام بد رفتار میکنند اذیت میکنن و ...

قطعا بخاطر لج اونا هم استقلالی باید میشدم و استقلالی شدم :)

ولی علی دایی برای من یه اسطوره است و وقتی اون میاد مربی می

بعد فهمیدم واقعا بهترین تیم رو انتخاب کردم !

چون هم رنگشو دوست دارم آبیته :)

هم بازیکناش رو از شاهرخ و شاهین بیانی بگیر تا خسرو حیدری الان :)

اصلا با شاهرخ و شاهین خاطره دارم :)

یادشون بخیر ...

شه به عشق سالها که علی رو میدیدم به عشق همون عاشق تیمش میشدم

الانم بازی های تیمی که مربیش هست دنبال میکنم :)

نمیدونم اشتباه است یا درست ؟:)

اینجوری بزرگ شدم :)

بابت پرحرفیم ببخشید

و بابت خاطره ی استقلالی شدنمم همینطور ببخشید که اینجا گفتم :)


فعلا :)

پاسخ:
خواهش مییکنم

اوووه چه داستان جالبی داشته استقلالی شدنتون
خب شما میتونید علی دایی فقط دوست داشته باشید
وگرنه حق مسلمتون استقلال دوس داشته باشید خخخ
منم این حق میدمم خخخ


نه بابا این چه حرفیه..متشکرم که خوب و شیوا بیان کردین داستان..مررسی

فعلا

ولی علی دایی برای من یه اسطوره است و وقتی اون میاد مربی میشه

شه به عشق سالها که علی رو میدیدم به عشق همون عاشق تیمش میشدم

الانم بازی های تیمی که مربیش هست دنبال میکنم :)

نمیدونم اشتباه است یا درست ؟:)

اینجوری بزرگ شدم :)

بابت پرحرفیم ببخشید

و بابت خاطره ی استقلالی شدنمم همینطور ببخشید که اینجا گفتم :)


فکر کنم کامنتم قاطی پاطی شده بوده که عذر میخوام نمیدونم شما سرسری خوندین یا واقعا خوندین ؟:))))))))))

اصلا چه جوری خوندین با این درهم برهم بودن :)))))))



+

ممنون از اینکه وقتتون صرف خوندن داستان استقلالی شدنم کردین :)



++

سز فوتبال دربی که می شد فقط کافی بود پرسپولیس ببازد اونوقت من باید از دست اون دو تا داداشم پا به فرار میذاشتم چون اینا می اومدن دعوام کردند حتی :دی

چه تلویزیون ها که سقوط آزاد نکرد سر این دربی ها :دی

چه تلویزیون ها که نشکست :دی

چه تلویزیون ها که تعمیر نشد :دی

و چه کنترل تلویزیون های که مصدوم نشدند :دی

چه عینک ها که نشکوندند این پرسپولیسی های دو آتشه!:دی

(عینک خانداداشم همیشه ی خدا شکسته یا ترک میخورد توسط اینا در موقع دیدن دربی ها:دی)

اصلا یه وضعی بود که نگو :)))))))

ولی یادش بخیر :))


ممنون که خوندین :)

بابت پرگویی ببخشید

این کامنت دوست داشتین تایید نکنین چون مربوط به پست تون نیست:)



پاسخ:
اره خب در بزرگیش شکی نیست اما خب تیم مهمتره همیشه
اما خب منطقیم هست که شما کلا ایشون دوست داشته باشید و همه جا دنبالش کنید

نه بابا این چه حرفیه...خیلی خوشحال میشم از حرف زدنتون..چرا فکر میکنید اینجوری..باور کنید خوشحال میشم از حرفهاتون

نه من درست خوندم و به ترتیب جوابدادم..ولی چون تو گوشی و اایپ تو گوشی یکم سخته..واسه همین داشتم روبرو مینوشتم میدیدم یک خط وسط چاپ شده یک خط رفته اخر..حوصلم نشد درستش کنم..به بزرگی خودتون ببخشید..مهم این که کامل جواب دادم خخت

با توجه به نوع قومیتتون و معاشرت با همچین دوستانی کامل درک میکنم چی میگید...یکم زیادی دیگه هیچانی پرزور عمل می کنند خخخ مزاح بود ناراحت نشید لطفا
در این که از مهربونترین و اصیلترین و با معرفترین ها هستید شکی نیست اخه

نه بابا چه حرفیه...خیلی خوشحالم از این که حرف میزنید

با افتخار ثبت می نمایم
جالبه که این حق رو به من میدین !!:)))
وای خداوکیلی مردم از خنده فقط در مورد همین یک تیکه جوابتون :))))))
ممنون که این حق رو به من میدین :))))
ههههههههههههههههههه :)))

پاسخ:
خخخخخ
خواهش میکنم..بلاخره منطق حکم میکنه حق دادنی رو باید داد خخخ

اولا در کل ممنون :)

دوما درسته کرد هستیم ولی نه دیگه تا اون حد بزنن بکوبن بشکنن اینا کلا بچه بودند جوگیر میشدن دیگه :)

به دل نگرفتم به دست گرفتم :دی


این شکستنی ها یه چیزی رو نشون میداد اونم این بود که پرسپولیس همیشه ی خدا از اول تا آخر می باخت :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))


+

اون حق دادنی تون منو کشته :دی


++

ممنون با افتخار ثبت کردین.مرسی:)

پاسخ:
اولا خواهش میشه

دوما شوخی کردم خخخخ

خخخخ

خواهش میکنم...
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۴۹ اَسی بولیده
پس چرا از دیدارتون نگفتین؟ :)

منظورم اون دویصد تومنی بود که گفتین تو نمایشگاه خرج کردین :)))
پاسخ:
خیب خیلیها حرف ها هست واسه گفتن ولی خب میدونید جریان چیه که

آها...خب جواب خودتون دادید که خخخ
خسته نباشید پیمان خان از سفر...وتشکر که منو جزو دوستاتون قبول دارید...

ایام نمایشگاه کتاب برای من، به سرعت برق و باد گذشت....و متاسفانه نشد برم با وجودی که خیلی دلم میخواست برم...هم به خاطر تخفیفهای عالی ایام نمایشگاه و هم به خاطر دوچرخه سواری!
پاسخ:
متشکرم یلدا خانوم مهربون...مگه میتونم قبول نداشته باشم..شما دوست قابل اعتماد من هستید

واقعاااااااااااا حیف شد..واقعااااااااااا
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۳ اَسی بولیده
اگه منظورتون دویست تومنه که باید بگم املاش به این شکله :/
پاسخ:
بعله..متشکرم از اشاره ریزتون خخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">