در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

پستی سرخوشانه

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۰ ب.ظ

امروز میخواستم تاریخچه اینستاگرام بدست بیارم

از عجیب ترین راه ممکن که به ذهن هیچکس نمیرسه استفاده کردم

اتفاقا اصلا هم اصولی و دقیق نیست

گفتم برم پیج بهاره رهنما

اون نزدیک 2هزار و خورده ای عکس داره احتمالا باید خیلی قدیمی باشه

تاریخ اولین عکسی که گذاشته باید بهم کمک کنه

البته خیلی وقت که بهاره رهنما رو دنبال نمیکنم تو اینستا

چون بیش از حد دیگه فعال بود یک

و دو این که به خاطر دلیلی که فالوش کرده بودم جوابی اما برایم صادر نشد

کدوم جواب؟پیمان قاسم خانی

خب میخواستم پیمان قاسم خانی دنبال کنم دیدم خودش که فعال نیست..چه کسی بهتر از زنش

ولی زهی خیال باطل که تو اون دوهزار عکس نهایت 4 یا 5 تا عکس بیشتر از پیمان قاسم خانی نیست

حالا راجب این موضوع بیشتر صحبت میکنم

برگردیم به روند اصلی

رفتم تو پیج بهاره رهنما و با سرعت عکسهارو زیروروکردم که برسم به اولین عکس

که خب نسبت به قبلا دیدم یک عکس دبگه لطف کرده با پیمان قاسم خانی گذاشته

مفصل نگاهش کردم  و ادامه دادم

خداییش خیلی بود و سرعت لود اینترنت هم عجیب بالا(تابلو تیکست دیگه آره؟)

سرعت که بالا تازه هراز چندین عکسی بعضی عکسها نظرم جلب میکرد نگاهشون میکردم

خیلی اتفاقی پایین یکی از عکس ها چشمم خورد که دونفر مثل احمق ها دارن راجب طلاق بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی بحث میکنن

به جای این که مث عاقلا به مسیرم ادامه بدم و برم دنبال هدفم

مث احمقها کنجکاو شدم و رفتم تو اینترنت سرچ کردم قضیه چیه

حالا کی(چه زمانی)؟

بعد اتمام شب قدر و بعد اذان صبح و وقت خواب

خدا خودش به این روزرهای عزیز مشترکا هم عقلی بهم عطاکنه هم به راه راست هدایتم کنه

خلاصه بعد گشت و گذار فراوون و احمق بازی فراون

تلویحا متوجه شدم طلاق گرفتن از هم

شاید احساس کنین دیگه تموم کردم این احمق بازیهارو و ادم شدم و گرفتم خوابیدم به سلامتی

نه نه نه هیچیوقت راجب من اینقدر خوشبین نباشین

تازه مث شاسکولا در درون خودم جلسه خاله زنکی برگزار کردم

با محوریت این موضوع که خداییش پیمان قاسم خانی نسبت به بهاره رهنما سرتره از هرلحاظ و باید جدا میشد زودتر..یعنی که چی این بهاره رهنما همش اینور اونوره هیچوقت پیش پیمان نیست...گفتن فعالیت اجتماعی دیگه نه در این حد...ماشالا از این همه عکس هم طفلک پیمان فقط تو 3 4تاش باهاشه ایشششش

در همین فکرها دیگه خواب اومد سمت من وگرنه من قضد نداشتم برم سمتش و جلسه ادامه پیدا میکرد همچنان

البته یک نکته ای هست

بخش اعظمی از این داستان به خاطر علاقه زایدالوصف من به شخصیت پیمان قاسم خانیه

وگرنه خداییش همیشه اینجوری نمیشم

ولی خب بحث افراد موردعلاقم میشه عنان از کف برمی نهم

و غیرمنطق را اعلی میدارم بر منطق خخخ

علاقه من به پیمان قاسم خانی شاید بیشتر از تشابه اسمامون به وجود اومد

همینجوری اولاش چون اسمامون شبیه هم بود دوستش داشتم

اما خب بعدا که فهمیدم چقدر نویسنده قابلیه و فوق العادست

شد الگوی نویسندگیم و حتی جذب شخصیتش شدم

سن پطرزبورگش که همونجور که دخترا(دخترای زمان قدیم بیشتر)واسه فیلمهای محمدرضا گلزار دلشون قنج میره منم عنان از کف داده نگاه میکنم اون هم چندین بار

و این علاقه متاسفانه مارا به کارهای احمقانه و خاله زنکی می کشاند متاسفانه

راستش بخواید اگه تو دنیای دیگه ای بودیم و همجنس بازی چیز عجیبی نبود

فکرمیکنم همونجور که بعضی دخترهای خنگ کشورم برای امثال امیرعلی نبویان و علی ضیا جون میدن

منم به مثابه بعضی پسرهای خنگ کشور جون میدادم واسش و برای رسیدن بهش تلاش ها میکردم

تا بهش برسم و باهاش باشم

بدبختی خوشتیپم هست همه فکر میکنن واسه ظاهرش عاشقش شدم خخخ

نمیدونن من در درونش چه گوهرها یافتم خخخ

ولی خب خدا ممنوع کرده و همچین علاقه ای درونمون کشته پس از نوشته هاش لذت میبرم دورادور پیگیر خبرهاش هستم

راستی اگه شما این سوال ناراحتتون نکنه و اگه تو تو دنیایی دیگه بودیم و حق برگزیدن همجنس برای خود داشتید..فکر میکردید چه کسی یا کسانیی رو با اشتیاق و علاقه انتخاب میکردید برای زندگی کردن با او ؟

پیشاپیش عذرمیخوام برای این سوال...اگه به شخصیتتون برمیخوره..امااگه جواب میدید با لبخند جواب بدید لطفا


پ.ن:اون بعضی دخترهای خنگ کشورم از قصد نوشتم..چون نقدی جدی دارم و در اینده ای دور یا نزدیک نقدم خواهم نوشت..این بار کاملا منطقی


موافقین ۰ مخالفین ۲ ۹۵/۰۴/۰۵
پیمان

نظرات  (۱۲)

یکی از دوستام
پاسخ:
خیلی هم عالی خخخ
۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۴ هنوز یلدا

اتفاقا من از گلزار خوشم نمیاد، بسکه مصنوعیه همه حرکاتش و متظاهرانه....

 

من از حمید فرخ نژاد و امیر آقایی خوشم میاد :)

 

بین خانوما هم هانیه توسلی و هنگامه قاضیانی رو میپسندم

پاسخ:
خب شما واقعا خاصین و متفاوت و صاحب تفکر ولی در عموم باید قبول کنیم میمردن اون زمان واسش...

راستش منم خوشم میاد ازشون..ولی خب پیمان یک چیز دیگست خخخ

این خط آخر در جواب سوال بود آیا؟ :دی


انتخابش کردم دیگه :دی
بقیش به عهده ی ایشونه که بله رو بگن یا نه :))))))
پاسخ:
بعله خب باید هم احترام گذاشت به انتخابتون خخخ
باید راضیشون کنین دیگه خخخ
سلام 
رسیدن بخیرررر ^-^
زیارت قبول :)

از آخر به اول :
اگر تو دنیای بودم جمله اشتباه است اگر همجنس بازی گناه نبود و حال بهم زن نبود که هست 
 بازم اینکار رو نمیکردم مگه اینکه مخم نمیکشید ...

ولی آقا پیمان شاید باور نکنین من بارها مورد این اتهام قرار گرفتم 
و هیچوقت اون آدم ها رو نمی بخشم...
مثلا شما فکر کنین من همین زن داداش جدیدمون دوست صمیمیم بود و برای داداشم 
خانواده ام تاییدش کرده بودند خودمم بدم نمی اومد که عروس مون بشه 
اما متاسفانه برادرشون همین اتهام رو به من دادند !:((
چرا ؟
چون دوستی مون خالصانه بود و داداشش خبر نداشت من ایشون برای داداشم انتخاب کردم 
هنوز وقتی یادم میاد و تجدید خاطره میکنم مثل الان اشکم درمیاد ...
و هیچوقت با برادرشون نمیتونم حرف بزنم فقط در حد سلام خشک و خالی جوابش میدم 
حتی یه عذرخواهی نکردند ...
دوستی خالصانه با این چیزی که شما میگین خیلی فرق میکنه ...
من برای دوستام هیچوقت کم نذاشتم منظورم  تو رفاقت صادقانه است ...
و هیچ حرکتی خارج از عرفی هم نداشتم و ندارم اما متاسفانه انگشت اتهام بعضی از دوستان بهم 
دادند .
بعضی هام واقعا برام خواهر بودند تا رفیق ...
حتی از خواهر بهم نزدیکتر...

بقیه پست تون وقت کنم بعدا میخونم الان باید برم شناسایی :)
فعلا خداحافظی...

پاسخ:
سلام
خوبین؟
متشکرم

بعله به هرحال سلیقه شخصیتون دیگه

شوخی بوده حتما خخخ

بابا جدی میگیریدا..شوخی بوده دیگه
وا چون فکرنمیکردن جدی بگیرید

اگه اینجور باشه که من به این اتهام باید اعدام کنن..باز نمیکنم بیشتر از این...صمیمیت همین دیگه

لطف داریدفعلا

راستی وبلاگتونم ادرسش تو این سیستم نیست و سیو ندارم..لطفا ادرسش دوباره بدید
سلام.خوبین؟
متقابلا دخترا هم ، پسرایی که واسه فلان بازیگر زن دست و پا میشکونن رو،خنگ میدونن !! در مورد اون زوج هم ادم فقط به این نتیجه میرسه که به روابط ظاهرا خوبی که قبلا در کنار هم داشتن و پزش رو به مردم میدادن زیاد دیگه جدی نگیردشون، البته من قضاوت نمیکنم زندگی کسی رو اما از این موارد این اواخر زیاد داشتیم.
در مورد سوالتون هم فکر کردم و راستش کسی به ذهنم نرسید ، اما اینطور جواب میدم که از شخصیت هایی رو دوست دارم که مستقل و آزاد اندیش و تاثیر گذار بودن. مثل خانم تهمینه  میلانی، خانم انوشه انصاری و خانم مریم میرزاخانی.. این نوع شخصیت ها بشدت برام قابل احترامن.
اینم بگم از بازی فوق العاده پیمان معادی خیلی خوشم میاد و همیشه تحسینش میکنم. 
در اخرم بگم همیشه ادم تو اون موارد فکر میکنه چقدر احمقه (دور از حضور)که چنین جستوجوهایی میکنه اما بنظرم ادم به نتایج خوب حسی و درک درونی میرسه. البته هرچیز به اندازه ش خوبه !! 
پاسخ:
سلامممممممم مرسی شما خویبن؟
اگه پسری باشه که در  این حد خودش بکشه بعله خنگه
اره متاسفانه....حق کاملا با شماست

خوبه پس عاشق همجنس نشدین..باید چندتا فیلم معرفی کنم ترغیب بشین خخخ
البته این شخصیت ها به شدت عزیز و قابل احترامن
اره پیمان معادی هم خوبه بدنیست :)

آره هرچیزی به اندازش خوبه..ولی خب بعضی چیزها دخالت تو زندگی دیگران و متاسفانه باعث قضاوت میشه و این که خوب نیست

۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۲:۵۴ روزمرگی ...
ایشون تعریف فعالیت اجتماعی رو کیلومترها کیلومتر.. جلو بردن!! :)

حالا تاریخچه اینستاگرام چی شد بالاخره ؟! :))

سوالت آدمو وامیداره بگه که .. دغدغه هات تو حلقم! :)))
شخصیتی ک به عنوان شخصیتی هنری(نه ب خاطر بازیش) بهش علاقه داشته باشم.. حمید گودرزی :)
البته جواب سوال شما نبودا!! D:
پاسخ:
موافقم خودمونی ترش این که دهن فعالیت اجتماعی سرویس کرده حتی خخخ

ول شد کلا خخخخخ

خخخخخ دقیقا این دغدغه هام و بعضی از فانتزی هام  معمولا سوژه خنده بعضی از همکاران نزدیکمه خخخخ

باشه جواب سوالم نبود..منم باور میکنم خخخخخ

ولی حمید گودرزی؟صبر کن یکم فکرکنم...ای شیطووون
تخصصی انتخاب میکنی..احسنت خخخخخ
لایک داری خخخ
سلام
یعنی من فرق شوخی و جدی رو نمیدونم ؟:|
نه خیلی جدی بهمون گفت ...
تازه یکمدت نذاشت با خواهرش باشم ...
شوخی نبود خیلی جدی بود حتی خواهرش رو دعوا میکرد.

باشه آدرس رو میدم.
ممنون 
تو دنبال های خصوصی بزارین که نه آدرس من لو بره نه شما گمش کنین :)

پاسخ:
شاید به دلایل دیگه این کار کرده..مثلا فکرکرده دختر بدی هستین
فکرنمیکنم دلیلش همجنس بازی باشه..عجیب یعنی..خیلی هم عجیب
باشه مرسی

اخه خیلی دوس ندارم پیامی باقی بمونه واسم...حس تنگی نفس بهم دست میده خخخ
 مادرش منو میشناخت  من اونموقع چادری هم بودم الان بخاطر مشکلاتم (کمرم )مانتویی هستم 
من حتی یه تار از موهام معلوم نبوده و نیست ولی منو محکوم کرد الانم در حد یه سلام 
و خشک و خالی با داداشش حرف میزنم:|
حتی دوستم میگفت به داداشش گفته این شکلی نیست که تو فکر میکنی اونی که نماز میخونه 
و خدا هر لحظه بالای سرش میبینه این شکلی نیست ...
در کل منو متهم کرد و هنوز که هنوزه یه عذرخواهی هم ازم نکردند نه خودش نه خونواده اش ...

عجیب بودنش رو نمیدونم اما این تهمتو به من زد:(
بیخیال ...

+
متوجه این حرفتون نشدم o_O
تنگی نفس واسه چی ؟o_O

من برم دوباره به مناجاتم برسم...
التماس دعا :)

پاسخ:
عب نداره
گذشته دیگه
دعاکنید واسشون

واسه زیاد شدن پیامها دیگه

التماس ذعا

بازم نفهمیدم :دی o_O
چرا اصلا اینو در جواب کامنتم گفتی نفهمیدم در کل :|:)
اتفاقا امشب ، من شما رو ویژه دعا کردم :)
بخاطر اون پست بالاتون :)
بعدا میگم چی این متن منو جذب کرد بسمت دعای شما :))
ممنون 


+
دعا که امشب ، من برای همه کردم حتی اونایی که دلمو شکوندن :)

پاسخ:
ولش کنید خخخ
جدا؟لطفتون بسی بسیار...ممنوووونم
سورپرایزم کردید
منتظر شنیدنشم :)

خواهش میشه

خیلی خوب کاری کردین..احسنت..خدا خیرتون بده
"اره پیمان معادی هم خوبه بد نیست" !!! پس پیشنهادم اینه فیلم کمپ ایکس ری رو اگه ندیدین حتما ببینین.
حس و حال معادی تو جدایی نادر از سیمین هم به کنار که خیلی خوب بود.
تو درباره الی هم متوسط بود.
پاسخ:
راستش من کلا باهاش نمیتونم حال کنم..شاید واسه اون فیلم فاجعش برف روی کاج ها باشه
برعکس خانوم ها خیلی باهاش حال میکنن..عجیبه خخخ

اونم واسه اصغر فرهادی بوده خخخ
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۰:۳۴ روزمرگی ...
من دیگه تو وب شما معادل خودمونی تر به کار نمیبرم! 
تلمیح به کامنت پست "ضد ضربه بااحساس" :)))

خسته نباشی دلاور :))

باور کن.. :)

تخصصی ؟ چطور؟ :)
پاسخ:
وااا چرا خو خخخخخ

خواهش میشه :دی

باور میکنم :دی

مزاح بود باو :دی
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۷:۲۵ هنوز یلدا
سلام پیمان خان. راستش من پست شمارو، خیلی جسته گریخته خوندم و در یک برداشت کلی و عجولانه، فکر کردم هنر پیشه های مورد علاقه منظورتونه و من هم هنرپیشه های مورد علاقه م رو نوشتم. همین...
و در کل موضوع این پست رو دوست نداشتم، امیدوارم ناراحت نشید...این تنها نظر شخصی منه....
پاسخ:
سلام خوبین؟
اره خب...مرسی که گفتین..مرسی که صریح میگین..باعث خوشحالیمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">