در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

مسابقه بزرگ

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ب.ظ

تو فکر یک مسابقه ام

یک مسابقه بزرگ

بزرگ چون هم اینجا مطرحش میکنم و هم تو کانال

و هم هر عزیزی که دوست داشت میتونه فراخوانش تو وبلاگش بده

یا تو کانالش

یک مسابقه با جایزه مالی

با یک هدف پیش فرض

نفر اول اگه دوست داشت و نیاز مالی نداشت.. میتونه پول بده به یک موسسه مالی

وگرنه که طبیعتا مالکیت و تصمیم گیری برعهده خودشه

خودش این تصمیم میگیره که پول برای خودش برداره یا بده به یک موسسه خیریه

این فقط یک پیشنهاده

ضمن این که هر شرکت کننده که شرکت میکنه میتونه اگه دوست داشت هرمبلغی که در توانش بود به جایزه نهایی اضافه کنه

اجباری نیست به هیچ وجه

اما جایزه نقدی مسابقه

اگه شرکت کننده ها یاری برسونن حداقل ۱۰۰ هزارتومن خواهد بود

ولی اگه کسی کمک نکنه و مبلغ کم باشه ۲۰۰ هزارتومن خواهد بود

وسعم متاسفانه در همین حد هست یعنی خخخخ

مسابقه از نیمه دوم شهریورماه شروع خواهد شد

مهلت شرکت در مسابقه تا  ۱۵ روز بعد از شروع مسابقست

و مهلت رای دادن بنا به میزان شرکت کننده ها یک ماه تا دوماه خواهد بود

علت طولانی بودنش محتوای مسابقست که در اخر عرض می کنم

اگه شرکت کننده ها به حدنصاب حداقل ده نفر برسن مسابقه شروع خواهد شد

و اما مسابقه

 انتخاب ۵ حس برتر زندگیتون

هرشرکت کننده باید

۱- بهترین(تاثیرگزارترین) کتابی که تو زندگیش خونده

۲- بهترین(تاثیرگزارترین) آهنگی که تو زندگیش شنیده(وظیفه آپ کردن یا گذاشتن لینک دانلود سالم آهنگ وظیفه شرکت کننده است)

۳- بهترین(تاثیرگزارترین) فیلمی که تو زندگیش دیده(وظیفه آپ کردن یا گذاشتن لینک سالم دانلود فیلم وظیفه شرکت کننده است)

۴-بهترین(تاثیرگزارترین) عکسی که تو زندگیش دیده

۵-بهترین(تاثیرگزارترین)  جمله ای که تو زندگیش شنیده به علاوه موقعیتی که اون جمله روشنیده در صورت وجودالبته(این جمله میتونه یک جمله از یک بزرگی باشه یا حتی جمله ای که در لحظه ای خاص از دوستش یا پدرش یا مادرش شنیده..نکته مهم اینجاست که اون جمله مهم گفتنش اما در صورت امکان موقعیتی و لحظه ای که اون نفر اون جمله رو تو اون حالت بوده و شنیده رو توصیف کنه)


اون نفری که ۵  انتخابش به عنوان ۵ انتخاب برتر شناخته بشه نفراول معرفی میشه

اون زمان زیاد مهلت رای دادن برای این که طول میکشه هر نفر بتونه اون کتاب یا فیلم مورد نظر گیر بیاره و ببینه

و همچنین برای این که هر نفر وقت داشته باشه با دقت بتونه تمام ۵ انتخاب برتر هرنفر زیر ذره بین قرار بده و سمبل نکنه و رایش به درستی بده

رای دهنده ها هم یا باید از اهالی کانال باشن که شناخته شده باشند

یا از اهالی وبلاگ و شناخته شده باشند

در غیر این صورت اگر هر نفر رای دهنده ای رو دعوت کرد ضمن معرفی اون رای دهنده...اون رای دهنده حق نداره به اون نفر که دعوتش کرده رای بده و باید به بقیه شرکت کننده ها رایش بده

من از ایجاد این مسابقه دو هدف دارم

اول این که با همکاری نفر اول میتونیم کمکی به خیر بکنیم

دوم این فرصت خوبیه  که با آثار خوبی آشنابشیم و لحظاتی فوق العاده واسمون رقم بخوره ...با دل دادن به بهترین حسهای زندگیهای دوستان دیگمون


نمیدونم چقدر استقبال بشه و چقدر اعتبار و اعتماد نزدتون داشته باشم ولی امیدوارم اندازه ده نفر که شرکتت کنن محبوبیت داشته باشم


دوستان عضو در کانال اعلام آمادگیشون یا نظرات و انتقادات و پیشنهاداتشون و سوالهاشون میتونن به خصوصی من پیام بدن و همچنین دوستان وبلاگی عزیز هم میتونن پیام بزارن اونجا برام

با تشکر

آدرس کانال:

telegram.me/myfavoritesmusics

آدرس وبلاگ:

freemine.blogfa.com
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۸
پیمان

نظرات  (۱۱)

من دوست دارم شرکت کنم اما واقعا به نظرم سخته انتخاب بهترین ها
شاید من بهش فکر کردم 
پاسخ:
خوشحالم که دوس دارید شرکت کنید

فکراتون بکنید و البته به نیت خیرش

بدون شک برای هرکسی یک اهنگ یا...بهترین و تاثیرگزارترین بوده :)

اما خب اجباری نیست. خوشحال میشم شرکت کنید
بنظرم باید  محدوده عکس رو باید مشخص کنین.
مثلا طبیعت باشه یا یه چیز دیگه.

+
احتمالا شرکت نکنم:)

مرسی 
پاسخ:
نمیشه محدوده ای واسش در نظر گرفت..بهترین عکسی که تو کل زندگیتون دیدین..هرچی میتونه باشه..حتی یک شخص
هرچززی :)

امیدوارم شرکت کنید :)


خواهش میکنم..مرسی از شما
بنظرم هیچ وقت بر اساس رای بقیه نمیشه اصلا درست و حسابی مسابقه برگزار کرد 
مثل این عکسایی که باید بیشترین بازدید داشته باشند
پاسخ:
حرفت کاملا درسته
ولی خب یک دورهمیه نه یک مسابقه حرفه ای..منتها هدفی والا داره
هرکسی نظری داره و دنیایی زیبا و قابل احترام
چه اشکالی داره بهترین هامون رو کنیم :)

۲۹ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۴۰ حسین یحیی زاده
کارت بسیار بسیار جالبه و دوس داشتنی ولی من شرکت نمیکنم چون بهترینهام  خیلی ضایع هستن...
پاسخ:
خواهش میکنم امیدوارم استقبال بشه :)

نه این چه حرفیه...همه ما بهترین هامون برامون عزیز..لطفا خودت بیشتر دوست داشته باش
هرکسی سلیقه ای داره و این بهترین ها صرفا دلی و قابل احترام
پس لطفا شرکت کن و بهترین هات رو کن
سلام
ایده خوبیه بهش فکر میکنم
پاسخ:
سلام خوبین؟
خیلی خوشحالم میکنید با شرکت کردنتون :)
خب من عکس تابلوهای پیکاسو رو میارم :دی 
که برنده شم :دی 
بنظرم عکس بگیریم بهتر نیست ؟
اونم با محدوده ی مشخص ؟:)
بعد چند تا عکس چند تا آهنگ چند تا فیلم چند تا کتاب مدنظر می باشد.


+
خدای من اشتباهات ویرایش تون تا جواب کامنت ها پیش رفته ؟:|:دی 
بنظرم یه ویرایشگر براتون کمه بنظرم دو ویرایشگر کافیه یکی اسی خانوم مناسبه یکی هم خانم
آقا میثم خوبه براتون که شاید املای کلمات تون چه تو پست چه کامنتدونی خوب بشه :دی 
اسی جان و آقا میثم ، نگارش آقای کرامتی رو دریابین:))))

++
موسسه مالی یا موسسه خیریه ؟o_O


+++
آخرین کامنت :دی 
پاسخ:
خب هر تصویری که بهترین و تاثیر گزارترین برای هر نفر دیگه
دلیل نداره واسه همه همون پیکاسو مورد علاقه و تایید بشه :)

بهترین کتاب  بهترین فیلم...طبیعتا بهترین یعنی یکی دیگه :)

بابا اشتباهات تایپی شیرینی زندگین دیگه خخخخ

خخخخخ

موسسه خیریه :دی


اون شیرینی باعث دیابت میشه :|||
بعدم زندگی نه وبلاگ نویسی :دی 
ایشالا تو زندگی تون پر از این شیرینی ها باشه فقط مواظب باشین مرض قند نگیرین :)))))))


+
اصلاحیه :آقا میثم 
خانمش در رفته خیال کردم پاک شده که نشده بود اصلاح میکنم.


++
اصلاحش کنین کسی کامنتا رو نمیخونه که بدونه موسسه خیریه است یا مالی ؟!

+++
خداحافظ 
موفق و موید باشین شما و همگی دوستان.
پاسخ:
ایشالا نمیشه :)

ایشالا خخخ

تعجب کردم منم خخخخ


چه کاریه..اینم میشه خاطره :)

مرسی..خداحافظتون
امیدوارم مسابقه  ی خوبی باشه و به همه خوش بگذره 
پاسخ:
سپاسگزارم....ممنون از لطفت
سلام
مسابقه خوب و البته سختی! بنظر میاد.
اما ببخشین که من در حال حاضر امکان شرکت ندارم.
پاسخ:
سلام خوبین؟
موافقم سخته :دی
لطفا تایمتون تنظیم کنید از اون ور شهریور شرایط حضور مهیا کنید..لطفا

مسابقه ی سختیه!

من یه دونه انتخاب ندارم! در هرکدوم از موارد، یک مجموعه ای دارم که دوسشون دارم!

پاسخ:
قبول دارم :)
خب همیشه یکی هست که تو همه عصرهای زندگیمون پررنگ بوده..همیشه..اگه اهل این پنج قلم باشیم..باید باشه
لطفا تنبلی نکنید
خوشحال میشم شرکت کنید :)
باران جان کار دیگه از یکی و دوتا ویرایشگر گذشته! من دیگه از املای آقای کرامتی ناامید شدم :|
پاسخ:
خخخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">