در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

رستگاری بعد زیارت عاشورا

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ
پنجشنبه پانزدهم مرداد ۱۳۹۴ . 13:5زیارت عاشورا تمام شد

زیارت عاشورا جز برنامه هایی ست که حضور در آن اجباری است

راستش خیلی بهش اعتقادی ندارم

اجباری نبود نمی رفتم یعنی

حالا اصن بحث این نیست

بحث این که کمترین احتمال به وقوع پیوست

و همکارم که قول بلیط مشهد پریروز داد

ولی دیروز آب پاکی ریخت رو دستم

سرصبح بعد زیارت عاشورا

گفت 10 تا صبحونه باید بهم بدی

چرا؟

بلند شو برو شهرت اوکی شد بلیط مشهد

درآن لحظه دنیا را بهم داده بودند و بس تشکر کردم

حالا باید از مشهد حتما چیزی واسش بیارم

خیلی خوب شد،واقعا عزا گرفته بودم، خداروشکرررررررررررررررررررررر

ساعت 4 حرکت به سوی مشهد

من برم آماده شم

تا مشهد

فعلا میگ میگ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۴
پیمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">