در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

مرخصی زمستانی

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۱ ق.ظ

سلام

فردا عازم مشهدم

البته ابتدا تهران و از تهران به مشهد،بلیط مستقیم نشد

برخلاف دفعه های گذشته

تو سکوت

یکجورایی برخلاف دفعه های گذشته که برنامه ریزی شده بود

این دفعه خیلی مطمئن نبودم به این تاریخ

ولی شد

امروز مامان و داداشی گفتن مشهد برف اومده

داداشم تو اینستاگرامش فیلم کوتاهی از بارش برف گذاشته بود

واسش کامنت گذاشتم امیدوارم تا میام آب نشه

همونجا تو جواب گفت

آب هم بشه میبرمت جایی که آب نشده باشه

خیلی حس خوبی بهم داد..تو دلم بچه گانه ذوقیدم

به همین راحتی

گاهی وقتا احساس میکنم

خدا همه چیزهارو بهانه ای قرار داده تا بنده هاش حس خوبی داشته باشن

بعله...فردا آغاز سه هفته  مرخصی زمستانست

سه هفته سراسر دوس داشتنی

البته با توکل به خدا

اگه مشکلی پیش نیاد تو مشهد با نت داداش خخخهم بر پای وبلاگمان خواهیم بود

پس فعلا اگه صبح ظهر یا شب ندیدمتون

صب و ظهر و شبون بخیر


میگ میگ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۸
پیمان

نظرات  (۱۰)

۱۸ آذر ۹۴ ، ۰۶:۴۵ روزمرگی ...
آخ جون سه هفتههه:))
خوش بگذره در کنار خانواده:)

نائب الزیاره باشید .. زیارتتونم قبول پیشاپیش :)
پاسخ:
بعلههههه سه هفتههههههههههههه خخخخ
سپاسگزارم دوست مهربانم :)
چشم حتما نائب الزیارتون خواهم شد :)
متشکرم..مرسی :)
سلام
برف قشنگی اومد اب شده به اطراف شهر برین کمی ازش باقی مونده
چه داداش خوبی زیارت قبول و سفر خوش
پاسخ:
سلام
نه بابا همش اب شده :(
آره مگه برم اطراف شهر..شاید رو کوههای آب و برق هم باشه نه؟خخخخ
آره واقعا ماهه داداشم :)
مرسی ممنون از لطفتون
من ده روز اومدم مرخصی :))) برفم دیدم اینجا حالا کم کم وقتشه برگردم :))))
چه روزایی شداااا :)))
به به 
تموم شد  باز درررس :(
پاسخ:
آخی تموم شدن مرخصی شما مصادف شد با شروع شدن مرخصی من خخخ
عب نداره ایشالا به زودی میان ترمتون در راهه باز برمیگردین خونه :)
اما انگار خوش گذشته..خداروشکر :)

البته درس خوندن هم عالم خودش داره..خیلی خوبه اگه قدرش بدونین :)

سلام 
ایشالا سفرتون بسلامت و بی خطر 
پیشاپیش زیارتتون قبول 
سلام ما رو هم به آقا برسونین :)

پاسخ:
سلام متشکرم لطف دارید

ممنونم ..زیارت شما هم قبول شده باشه ایشالا

چشم حتما :)
سلام امیدوارم بهتون خوش بگذره بچه مشهد هستین خیلی دوسداشتم اونجا زندگی میکردم شهر خیلی خوبیه

التماس دعای شدیدددددددددددددددددددددددد
میگ میگ یادت نره
پاسخ:
سلام متشکرممم
نمیتونم تایید نکنم..واقعا شهر خوبیه :دی
البته همه ایران سرای من است...بعله :دی

چشمم حتماا فراموشتون نمیکنم...باطهم تایید میکنم محتاجیم به دعا البته :دی

میگ میگ هم که رو سرما جاداره خخخ

۱۹ آذر ۹۴ ، ۰۰:۴۰ اسی بولیده

خوش به حالتون :(

التماس دعا ...

پس حسابی خوش بگذرونین :)

پاسخ:
ممنونمممم
چشم حتما..محتاجیم به دعا البته :)

قول میدم تمام سعیم رو بکنم خخخخ مرسی لز لطفتون
خیلی بدی نمیای وب من از دستت ناراحتم
پاسخ:
عذرمیخوام من تازه رسیدم..هنوز هیچ وبی نرفتم و تازه نظرهارو تایید کردم
میخولم کم کم شروع کنم به خوندن با اجازتون
فکر نمیکردم به این قضیه اینجوری نگاه کنید
ارزش مطالب شما بالاتر از اینهاست...
دوست عزیز بالایی چه حساسن . دوست جان ما دویست تا بازدید داریم صدا کسی در نمیاد همه این روزا سکوت کردن آقا پیمان :)) یا سرشون شلوغه یا شکست عشقی یا نیستن یا درس :/
پاسخ:
خخخخ آره خو حس کامنت گذاشتن نیست  انگار خخخ ولی همین که میخونن هم لطف میکنن :)
التماس دعای زیاد . من میخاستم بیام مشهد . نشد ....
شما نائب الزیاره باشید 

+آره مرخصی منم تموم شد دیشب رسیدم . یه جورایی خیلی سختمه الان خصوصا اینکه این ترم وحشتناااااااک بود مزخرففف بود فشارش نه تنها رو جسمم تاثیر داش بلکه روحمم داغون کرد
:(
تموم میشه آره !اینکه چطور تموم بشه مهمه 

پاسخ:
ایشالا دفعه بعد میطلبه..چشم حتما..ایشالا قردا میرم :)
حتما خواهم بود:)
حق میدم خیلی سخته...ایشالا با موفقیت تمومش می کنید :)
این نیز بگذرد...صد در صد خخخ
سلام شوخی کردم بعد پشیمون شدم گفتم چرا نیومدین هر موقع دوسداشتین تشریف بیارین اگه نالاحت شدین عذر میخوام
پاسخ:
سلام راستش تعجب کردم منم
خواهش میکنم...مطالب شما اونقدر خوب هست که ناگفته دنبال بشه
مرسی از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">