در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

چیزی شبیه شیطان لعنتی

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱ ب.ظ

نمیدونم همون شیطان یا نه

ولی احساس میکنم خدا درون انسان یک جاسوس دوجانبه یا همچین حالتی هم گذاشته باشه

میدونین دقیقا زمانی که نگران برنامه هاتونین و استرس میگیرین وای برم بهشون برسم

همون عنصر میاد وسط نه بابا خبری نیست تو که در هرصورت میتونی

خیلی جوش نزن

یکجورایی مث همون شنبه ای که میخواد بیاد

همیشه بیشتر باهاش حال میکردم

ولی الان دارم نگران میشم

دارم ازش میترسم

چون روز ها میگذره میگذره و میبینم در جهت رویاهام هیچ غلطی نکردم

فضای این خونه مجردی لعنتی هم انگار مسموم

به این موجود احمق کمک میکنه

واسه همین بهش میگم جاسوس دوجانبه

از بیرون و درون داره جلوم میگیره

نباید منتظر حول دادن یکی دیگه باشم

پاشم..باید خودم پاشم

آخه خیلی از این میترسم که یک عمر خودم با شعار تو روزمرگی ببرم جلو

اخرشم بگم خب قسمت نبود

نشد که بشه

من که تلاشم کردم ولی شرایط جور نبود


پ.ن:تاکید می کنم وقتی احساس میکنین تلاشتون کردین ولی تو ردیف دوستان ردیف اولش نیستین و اون فرقی که باید واسش بکنین ولی نمیکنین دچار واژه خود حذفی بشین...مث همین کاری که الان می کنم :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۵
پیمان

نظرات  (۷)

سلام 
چه عجب شما رضایت دارین اینجا هم یه پست بزارین ؛ )

+
آقا من زبونم مو درآورد از بس به شما و مستر نیما گفتم برین زن بگیرین 
و این خونه های مجردی متاهلی کنین :)))))
گوش کنین آقا 
گوش کنین :))))
هی پشت گوش نندازین !!!:))))


++
خود حذفی تو اینجا چه کاربردی دارد ؟:)
مرسی 


+++
شما تبریک گفتین بزارین منم یه تبریک ویژه بگم به خاطر پیروزی‌ تیم والیبال 
هر چند من امروز صبح مرز بودم و فقط بمحض اینکه میرسیدم دم خونه ها 
می پرسیدم چند چند  و کی برده ؟:))
تا وقتی رسیدم خونه از کانال  شما متوجه شدم ایران برد :)
تبریک میگم :)
ایشالا همیسه شاد باشین :)


آقا بترتیب به این + ها جواب بدین :)
ممنون :)



+++
درضمن من تو وبلاگ قدیمیم دارم مینویسم :)
البته واقعا چیزی هم ننوشتم فقط درش به روی مهمانانی چون شما بازه :))))))
تو بیان فعلا نمیتونم بنویسم :)

پاسخ:
وا من که همیشه اینجا  نسبتا با همین فاصله پست میزارم..حساس شدینا خخخ
مطمئن باشین این وبلاگ خیلی با ارزش تره واسم از چیزهای جدید :)

خب کار ساده ای نیست..آمادگی روحی میخواد..ندارم
بچه بازی نیست..مسئولیت سنگینیه..هرکاری باید خوب و درستش انجام داد :)


اون پی نوشت قضیه با خود پست فرق داره...در راستای همون حرف قبلیم که اگه قراره تو دوستهای کسی تو درجه اول نباشم..بهتره نباشم..یعنی خودم خودم حذف میکنم خخخ

مرررسییی..واقعا برد شیرینی بود..منم تبریک میگممممممممممم...خیلی خوب بود

خوبه پس کانالم این سود داشته خخخخ
مرسی همچین شما

چشم خخخ

اااا فکرکردم واقعا نمینویسید..چشم حتما میام وبتون :)
لطفتون مستدام :)



 خب اونجا بیشترررررر میذارین :|
حساس هم نشدم :||
درضمن همینی که هست :)

من میدونم این آمادگی روحتون کم کمش دو سه ساله :دی 
خب اون آمادگی تون ما رو کشته اصلا :)))))))))))))
بابا خب بگین شیرینی نمیخواین بدین خلاص !:دی 

ممنون ولی من بازی رو ندیدم حقیقتش :|:)

+
کانالتون خوبه ولی نواقصی هم توشه امیدوارم مسولین رسیدگی کنند :))

++
واقعا نمیخواستم بنویسم ولی فشار روم بود :||:(((((
برای همین نوشتم. ..
پاسخ:
اره ولی کوتاه و کم اثر خخخ

چشم خخخخ


نه شیرینی که حله فقط این آمادگی دهنم آسفالت کرده خخخ

عب نداره..مهم این که بردن


خب نواقصش چیه..لطفا بگین دیگه :)


نوشتن خوبه..هیچوقت هیچوقت و هیچوقت از دستش ندین..لطفا
سلام 
خوبین ؟:)
چه جالب فامیلی واقعی تون کرامتی است ؟:)
با مهتاب کرامتی نسبتی دارین ؟:)
من نمیدونستم این فامیلی مال شماست الان ردتون رو  از وبلاگ یلدا خانم گرفتم  رسیدم 
اینجا :)))
من با طرح تون موافقم ؛ )
موافقتمم اعلام کردم :)
اصلا رای دادم بهتون :)))))))

+
پی نوشتتون رو قبول دارم :)
چون به عینه رو خودم و دوستام پیاده کردم :))))

++
ممنون من که بازی رو ندیدم ولی تا میرسیدیم هر خونه ی یادمه میگفتم چند چندن و کی برده ؟:)
اونا هم نتیجه رو اعلام میکردند ولی پدرم عاشق والیبال هستش فقط کافی است بدونه چه زمانی پخش میشه اونوقت ولوم تی وی رو اونقدر بلند میکنه که تا دو کوچه اونورتر میره اصلا :|:)))

+++
درضمن وا ندارد شاید دال داشته باشه ولی وا ندارد :)))

++++
بچه بازی که نیست ولی هر چی با این مقوله سخت برخورد کنین بهتون سخت میگذره 
و تا 40سالگی می مونی رو دست خونواده تون و  دوستاتون :))))))))))))))
البته خدا نکند ولی یه اصله :)
کم دیگه پله های ترقی رو  طی کنین :دی 

بابت پرگوییم ببخشید...


پاسخ:
سلام
مرسی شما خوبین؟
بعله فامیل واقعیمه :)
خیر متاسفانه هیچ نسبتی ندارم خخخ
جدا؟بسی باعث مباهات که به طرحم ری دادید..لطف کردید..مرسی :)

دقیقا اصلا روشی که باید پیادش کرد خخخخخ

بازی خوبی بود خخخ ولی وقعا برد مهم بود که خداروشکر بدست اومد :دی
خخخخخخ مرسی پدر ورزش دوست

خخخخخخ با تشکر از حس طنزتون خخخخ


واقعا ازدواج قبول دارم و حرفتون کاملا درسته..ولی میگم خوب بودنش و باکیفیت بودنش مهمترین نکتش :)

خواهش میکنم..شما که چیزی نگفتید بیخودی شلوغش می کنید :)

اینکه میدونید بالاخره میتونید، این عالیه.

باران راست میگه.
امیدوارم شرایط مادی و معنوی زودتر فراهم بشه و به جمع متاهلین بپیوندید :)

یه پیشنهادی! البته شما رشته تون کامپیوتره و حتما در برنامه نویسی استادید...اما میتونید با خودآموز شروع کنید و یه زبان جدید برنامه نویسی رو یاد بگیرید. زبانی که این روزا بیشتر طرفدار داره...
پاسخ:
مرسی..اره امیدوارم وخب امید خیلی چز خوبیه :)

دقیقا خیلی به ازدواج اعتقاد دارم...اما باید یک ازدواج خوب کرد نه سمبل کردنی..باید احساس و منطقم درگیر کنه


مممنون از پیشنهاد خوبتون...رویه خوبیه..باید روش جستجو کنم..مممنون که به فکر بودید..یک دنیا ممنون
ذهنم مشغول کردید مرسی مرسی


دیدین دیدین یلدا خانم حرف منو تایید کرد :))))))))
سلام 
حال شما ؟

کانال راه زیرزمینی نداره :))
خارج از شوخی آهنگ شادش کمه بعد مثلا همین برد شیرین والیبال رو میتونستین شیرین تر 
از اونی که گفتین بگین که حتی بتونیم فروارد هم بکنیم که مطالبت یه جوریه که راستش 
خیلی کم میشه فروارد یا حتی کپی کرد به دوستان و رفقام :)
ولی در کل کانال تون رو دوست دارم :)
ولی جو گیر نشین ها :))))))):دی 
تو جواب کامنت تون هم تو وبم یه سری چیزا در موردش گفتم که میتونین اونجا رویت کنین :)
در کل ممنون که وقت میذارین و می نویسین :)


+
نمیدونم شاید شما راست میگین ولی این روزا ذهنم پر از افکاره 
و میتونم حرفامو تو یک پست بزارم ولی راستش نه حرفم بود نه حسش :|
عین موقعی که تو خوابی و نمیتونی حتی تو خوابت حرف بزنی و فریاد بزنی حتی...
در کل بقول داداشم نمیدونم این روزا چه مرگمه :|:))
ولی در هر صورت ممنون :)
پاسخ:
خخخخ بعله  حرفتون واقعیت خو :)
شکر خدا

یعنی چیجوری زیرزمینی؟خخخخ

خب خودمم دوس دارم شادتر بشه ولی حقیقتش حس واقعیمه و متاسفانه یکم افسردم فکر کنم خخخ

وااااااااااااااااای مررسی..خیلی این حرفتون روحیه بهم داد :)

چشم حتما سروقت میرم سراغش :)

خواهش میکنم..منم ممنونم که وقت میزارین و میخونین


تاحدودی میدونم چی میگین
امت خب توکل و صبر با تموم سختیش باعث میشه تحمل کنین :)
خواهش میشه
ممنون از شما که هستین :)
ایشالا از شنبه بعدی..
ماه رمضونم هست.. خوش یمنه! :))

پ ن :
الان شما خود حذف شدین ؟؟:)
پاسخ:
خخخ ایشالاااااااااا..دقیقا خخخ


اره دیگه..باید پیوندهام قبل و بعدش میدیدی..خودحذفی کردم خخخ
:)))


پس اینطور ...
با این خود حذفی داغتون رو .. رو دل حذف شده ها گذاشتینا :)
پاسخ:
 :دی

بعله :)
خب من قبلش واقعا اعلام قبلی میکنم..وقتی ببینم هیچ پیام دریافت نشد خودحذفی می کنم
تاهستم همه انرژیم میزارم..ولی وقتی هم ببینم اونی که باید باشم نیست میشم خودحذفی
اگه اهمیت میداشتید مطمئنا تغییر در روند صورت می گرفت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">