در مسیرناکجا آباد

مینویسیم تا بدونیم هستیم...
در مسیرناکجا آباد

چه به بازی ادامه بدی،چه بازی ادامه ندی..جهان به بازی خودش ادامه میده،توقفی وجود نداره،پس فکر کنم بهتره سعی کنی بهترین بازیت بکنی و بهترین نمایشت به اجرا بزاری،به جای این که مدام وقتت به غرزدن و کثافت کاری تلف کنی.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

آخرین جبهه

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ب.ظ

حرصت در میاد

وقتی میخوای از چیزی بنویسی جز اونی که تو ذهنت

که فشار میاره من بنویس

من بنویس

حتی نمیزاره که نوشته های قبلیت ثبت کنی

با فشار و رانت و زور میخواد که خودش بیاره روی کاغذ

که بگه آره من حکمفرمام

که بگه آره منم توانایی دارم تورو تحت کنترل نگه دارم

آره تو قوی

تو خوبی

تو تمام حال من تو کنترل خودت درآوردی

ولی خب چیزی درونت میگه نه ننویسش

بگذار گورش گم کنه

حتی اگه الانت اسیر کرده باشه

حتی اگه الانت جز اون چیزی نباشه

 ولی نمیزاری قلمت پر کنه از خودش

قلم دیگه نه

آخرین جبهم دیگه نه

هیچوقت

هیچوقت

با امید



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۰
پیمان

نظرات  (۶)

این پیروزی
خجسته باد این پیروزی!! :)))
پاسخ:
خیلی چسبید .اوهوم :)
مرسی
سلام
عجب جنگی :)
پاسخ:
سلام
داغووون :)
۱۱ مهر ۹۵ ، ۱۵:۰۴ هنوز یلدا
خوب چه اصراری دارید ننویسید؟!
بنویسید خوب!
پاسخ:
نباید فکر کنه تسیخیرم کرده
مقاومت نباید شکست
وگرنه امید پرمیکشه...
عاقا واسه چی هل میدی ؟! بذار پیمان خان نوشته های دیگه شو بنویسه.. ب وقتش نوبت تو هم میرسه! :/
:)


+
بنویسش.. و بعد باهاش مقابله کن! نمیشه؟
پاسخ:
طفلک مثلا داره از غرق شدنم  جلوگیری میکنه....



اره اینم میشه..موافقم با حرفت..دمت گرم
جنگ تن به تن هست؟:|
پاسخ:
خیلی فرااااتر....
یعنی انقدر جنگ سختیه که 6 روزه هیچ کدوم نتونستن پیروز بشن؟!
بابا اتش بس اعلام کنین! هرکی نوشته خودش رو ثبت کنه :) 
پاسخ:
داغغوووون
باورنکردنیه..الان به زور یکم خاتمش دادم خخخ

قبول نمیکنن بس که لجبازن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">